Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:
TYRIMŲ IR VIDAUS KONTROLĖS SKYRIAUS SPECIALISTĄ (-Ę) Struktūrinis padalinys: Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyrius Darbo vieta: Lvovo g. 25-101, Vilnius Darbo aprašymas: - nagrinėti Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso (toliau – ANK) ir kitų teisės aktų bei įmonės nustatyta tvarka administracinių nusižengimų bylas ne teismo tvarka ir priimti nutarimus dėl ANK numatytų administracinių nusižengimų, kurių nagrinėjimas priskirtas įmonės kompetencijai, bei atlikti kitus su šių bylų nagrinėjimu ir nutarimų vykdymu susijusius veiksmus, numatytus ANK ir kituose teisės aktuose;
- vykdyti skyriui priskirtų procesų vadovo ir (ar) savininko pareigas;
- pagal kompetenciją inicijuoti sprendimų, susijusių su Skyriui nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu, priėmimą;
- pagal kompetenciją inicijuoti vienodas metodikas, tvarkos aprašus, taisykles, instrukcijas ir kitus įmonės vidaus dokumentus, reglamentuojančius įmonės veiklą skyriaus kuruojamoje srityje;
- pagal skyriaus kompetenciją dalyvauti rengiant teisės aktų projektus ir teikti pasiūlymus dėl atitinkamų teisės aktų tobulinimo, kontroliuoti jų taikymą.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų studijų srities teisės studijų krypčių grupės (bakalauro ir (ar) magistro arba universitetinių vientisųjų studijų magistro kvalifikacinis laipsnis) išsilavinimas;
- Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
- anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
- dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių išmanymas ir mokėjimas jas taikyti;
- gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, gebėti prisiimti atsakomybę ir priimti motyvuotus sprendimus;
- mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti, atnaujinti ir apibendrinti informaciją, sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu;
- atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Mes siūlome: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 1 564 Eur su mokesčiais (1 564 – 2 346 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše. Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Šiaučiulienė, el. p. Vilma.Siauciuliene@registrucentras.lt, tel. 8 686 41247. |