Tytuvėnų apylinkių seniūnija Vyriausiasis specialistas išmokoms

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 98438
Skelbimo data: 2024-08-12
Skelbimas galioja iki: 2024-08-27 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kelmės rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Kelmės rajono savivaldybės administracija
Pareigos: Tytuvėnų apylinkių seniūnija Vyriausiasis specialistas išmokoms
Pareiginės algos koeficientas: 0,98
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1749,69
Darbo vieta (miestas): Tytuvėnai
Informacija apie įstaigą: Kelmės rajono savivaldybės administracijos Tytuvėnų apylinkių seniūnija, J.Basanavičiaus g. 2, Tytuvėnai (pareiginė alga –1535 Eur). Kontaktai išsamesnei informacijai:Virginija Kneižienė (8 427) 69056, virginija.kneiziene@kelme.lt.
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Kelmės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2024 m. rugpjūčio 6 d. įsakymu Nr. PA-300

TYTUVĖNŲ APYLINKIŲ SENIŪNIJOS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO IŠMOKOMS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Vyriausiojo specialisto išmokoms pareigybė (profesijos kodas–335390) priskiriama specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Vyriausiojo specialisto išmokoms pareigybė reikalinga teisingam ir tikslingam socialinės paramos seniūnijos gyventojams skyrimui užtikrinti.
4. Vyriausiasis specialistas išmokoms yra tiesiogiai pavaldus seniūnui ir atskaitingas seniūnui ir Socialinės paramos skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM
DARBUOTOJUI

5. Turėti išsilavinimą:
5.1. ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. studijų kryptis–ekonomika (arba);
5.3. studijų kryptis–socialinis darbas (arba);
5.4. studijų kryptis–apskaita (arba);
5.5. studijų kryptis–viešasis administravimas.
6. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reikalingais pareigybės funkcijoms vykdyti.
7 .Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, taisyklingai kalbėti ir rašyti.
8. Mokėti dirbti su teksto redaktoriumi, skaičiuokle, pristatymų kūrimo programa, internetu, elektroniniu paštu, duomenų bazių valdymo programa.
9. Turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti tarnybinį automobilį.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

10. Priima seniūnijos gyventojų prašymus ir dokumentus, būtinus gauti piniginę paramą bei išmokas pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą, Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą, Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų įstatymą, informacinėje sistemoje „Parama“. Tikrina asmenų duomenis SPIS ir kitose duomenų bazėse, juos perkelia į informacinės sistemos „Parama“ elektroninę bylą.
11. Priima seniūnijos gyventojų prašymus ir dokumentus, būtinus gauti paramą pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą informacinėje sistemoje „Parama“. Tikrina asmenų duomenis ir juos suveda į SPIS duomenų bazę.
12. Priima seniūnijos gyventojų prašymus ir dokumentus skirti paramą pagal Materialinio nepritekliaus mažinimo programą, informacinėje sistemoje „Parama“. juos vertina. Suveda duomenis ir socialinių kortelių numerius į SPIS ir atiduoda korteles seniūnijos gyventojams. Bendradarbiauja su Socialinės paramos skyriumi dėl papildomų veiklų vykdymo.
13. Priima seniūnijos gyventojų prašymus ir dokumentus, gauti išmoką neįgaliesiems (auginantiems vaikus), kurie Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos yra pripažinti nedarbingais ir kurių šeimose nėra darbingų asmenų, informacinėje sistemoje „Parama“. Tikrina asmenų duomenis SPIS duomenų bazėje, juos perkelia į informacinės sistemos „Parama“ elektroninę bylą.
14. Priima seniūnijos gyventojų prašymus ir dokumentus gauti socialinę išmoką (vienkartinę, tikslinę, periodinę paramą, skiriamą vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 4 straipsnio 2 dalimi), finansuojamą iš Kelmės rajono savivaldybės biudžeto lėšų, informacinėje sistemoje „Parama“. Tikrina asmenų duomenis SPIS duomenų bazėje, juos perkelia į informacinės sistemos „Parama“ elektroninę bylą. Rengia ir teikia informaciją bei rekomendacijas Socialinės paramos klausimams spręsti komisijai svarstyti dėl paramos skyrimo / neskyrimo ir mokėjimo.
15. Priima elektroninius seniūnijų gyventojų prašymus, juos tvarko, formuoja išmokų gavėjų bylas.
16. Tikrina informaciją, ją susistemina, formuoja išmokų gavėjų bylas apie šeimos (vieno gyvenančio asmens), kuris kreipiasi paramos, deklaruotą gyvenamąją vietą, apie turimą nekilnojamąjį turtą, apie asmens turimas įregistruotas transporto priemones, gaunamas pajamas iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos , Nacionalinės mokėjimų agentūros ir kitų institucijų vadovaudamasis duomenų teikimo sutartimis, sudarytomis teisės aktų nustatyta tvarka.
17. Suformuoja išmokų gavėjų bylas, sistemingai perduoda informaciją Socialinės paramos skyriaus vyriausiajam specialistui išmokoms apie poreikį skirti išmokas.
18. Tvarko išmokų gavėjų, kurių išmokų mokėjimas pasibaigęs, bylas pagal Lietuvos vyriausiojo archyvo tarnybos reikalavimus.
19. Priima seniūnijos gyventojų prašymus ir dokumentus gauti socialines paslaugas ir dėl būsto pritaikymo neįgaliesiems, pateikia Socialinės paramos skyriaus vyriausiajam specialistui.
20. Pokalbio su asmeniu metu pildo senatvės pensijos amžių sukakusiam asmeniui individualios pagalbos poreikio klausimyną elektroninėmis ryšio priemonėmis. Užpildytą ir pasirašytą klausimyną per SPIS pateikia Asmens su negalia teisių apsaugos agentūrai prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.
21. Vykdo seniūnijos asmens su negalia pagalbos koordinavimo priemones.
22. Asmenis, nurodytus Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 23 straipsnio 2 dalies 1 punkte, supažindina su visuomenei naudingos veiklos atlikimo tvarka bei sąlygomis ir išduoda siuntimą atlikti visuomenei naudingą veiklą.
23. Su asmeniu (šeima) ieško socialinių problemų sprendimo būdų, kartu su asmeniu (šeima) analizuoja problemų pobūdį, suteikdamas reikalingos informacijos.
24. Tarpininkauja asmeniui (šeimai) tarp institucijų, įstaigų.
25. Bendradarbiauja su įvairiomis įstaigomis, institucijomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, bendruomenėmis socialinės paramos ir socialinių paslaugų teikimo klausimais.
26. Konsultuoja seniūnijos gyventojus piniginės socialinės paramos, išmokų skyrimo ir kitais klausimais, tarpininkauja, pagal galimybes atstovauja asmens (šeimos) interesams.
27. Tikrina asmenų, kurie kreipiasi dėl piniginės paramos, gyvenimo sąlygas, turimą turtą ir užimtumą, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktus.
28. Tiria gyventojų skundus įvairiais piniginės socialinės paramos ir socialinių paslaugų klausimais.
29. Teikia seniūnui informaciją ir ataskaitas pagal savo darbo sritį.
30. Vykdydamas savo funkcijas, esant reikalui, vairuoja tarnybinį automobilį.
31. Dalyvauja įvairių komisijų veikloje.
32. Vykdo kitus seniūno ir Socialinės paramos skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio žodinius ar raštiškus pavedimus tam, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.

IV ATSAKOMYBĖ

33. Vyriausiajam specialistui išmokoms taikoma Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatyta atsakomybė.


Susipažinau

____________________________
(Parašas)

____________________________
(Vardas ir pavardė)

____________________________
(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 8 427 69053
El. paštas: info@kelme.lt
Adresas: Vytauto Didžiojo g.58, Kelmė, 86143
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.