Veiklos administravimo poskyrio Prekių ir paslaugų pirkimo specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64904
Skelbimo data: 2020-06-03
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos kariuomenės kanceliarija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos kariuomenės kanceliarija
Pareigos: Veiklos administravimo poskyrio Prekių ir paslaugų pirkimo specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 7.50
Pareigybės aprašymas:

ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VEIKLOS ADMINISTRAVIMO POSKYRIO

PREKIŲ IR PASLAUGŲ PIRKIMO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Administravimo skyriaus Veiklos administravimo poskyrio prekių ir paslaugų pirkimo specialisto (kodas – 243113) (toliau – darbuotojas) pareigybė yra priskiriama specialistų pareigybių grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

3.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą.

3.2. turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį prekių ir paslaugų pirkimo srityje;

3.3. turėti žinių pirkimų, sutarčių sudarymo ir vykdymo srityse, gerai išmanyti ir gebėti taikyti savo darbe Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus;

3.4.žinoti krašto apsaugos sistemos struktūrą ir valdymo principus;

3.5. žinoti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles, gebėti rengti teisės aktus ir kitus dokumentus;

3.6. gebėti efektyviai planuoti ir organizuoti savo veiklą, analizuoti, sisteminti informaciją, bendradarbiauti ir dirbti komandoje;

3.7. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti dokumentų apskaitos ir tvarkymo taisykles;

3.8. mokėti anglų kalbą baziniu anglų kalbos mokėjimo lygiu;

3.9. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook, Internet Explorer.

3.10. atitikti teisės aktuose nustatytus teisės dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma RIBOTO NAUDOJIMO, reikalavimus.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. rengia įsakymų dėl pirkimų organizatoriaus paskyrimo ar pirkimo komisijos sudarymo projektus;

4.2. organizuoja ir atlieka prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų procedūras, kai yra paskirtas pirkimų organizatoriumi ar viešojo pirkimo komisijos nariu:

4.2.1. rengia skelbimus apie vykdomus viešuosius pirkimus ir sudarytas sutartis Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS);

4.2.2. rengia pirkimų dokumentus, atsakymus į gautus tiekėjų paklausimus;

4.2.3. nagrinėja, vertina ir palygina tiekėjų pasiūlymus;

4.2.4. nagrinėja tiekėjų pateiktas pretenzijas, rengia atsakymų projektus;

4.2.5. rengia ir teikia Viešųjų pirkimų tarnybai teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais prekių, paslaugų ir darbų pirkimų procedūrų ataskaitas;

4.2.6. derina ir teikia įgaliotiems asmenims pasirašyti sutarčių projektus, kai sudaroma rašytinė sutartis;

4.2.7. vizuoja sandorio sudarymą patvirtinančias sąskaitas faktūras ar sąskaitas, kai rašytinė sutartis nesudaroma;

4.2.8. užtikrina, kad pirkimo sutartyje ar sandorio sudarymą patvirtinančiose sąskaitose faktūrose ar sąskaitose nurodytas prekių kiekis, paslaugų ar darbų apimtis, prekių gamintojas, kokybės reikalavimai, terminai ir kitos pirkimo sutarties sąlygos atitiktų pirkimo dokumentuose ir tiekėjo pasiūlyme nurodytus duomenis;

4.2.9. viešina CVP IS laimėjusio dalyvio pasiūlymą, sudarytą pirkimo sutartį;

4.3. koordinuoja prekių, paslaugų ir darbų pirkimus iš Centrinės perkančiosios organizacijos ar per ją;

4.4. teikia pagal kompetenciją viešųjų pirkimų priežiūrą vykdančioms valstybės institucijoms informaciją apie prekių, paslaugų ir darbų pirkimus, kurią privaloma teikti pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, Viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatymą ir kitus teisės aktus, taip pat informaciją pagal atskirus paklausimus;

4.5. teikia užsakymus pagal sudarytas preliminariąsias sutartis, atnaujinant tiekėjų varžymąsi ar jo neatnaujinant;

4.6. tvarko su viešaisiais pirkimais susijusių dokumentų apskaitą;

4.7. bendradarbiauja su Krašto apsaugos ministerijos Įsigijimų departamentu ir dalyvauja krašto apsaugos sistemos pirkimų specialistams organizuojamuose kvalifikacijos kėlimo seminaruose;

4.8. rengia metinius LKK (išskyrus Atstovavimo grupės) pirkimų planus;

4.9. sega į bylas visus su LKK (išskyrus Atstovavimo grupės) pirkimais susijusius dokumentus ir saugo teisės aktų nustatyta tvarka;

4.10. rengia visų per finansinius metus LKK (išskyrus Atstovavimo grupės) atliktų pirkimų ataskaitas;

4.11. vykdo Administravimo skyriaus Veiklos administravimo poskyrio įsigijimų vyresniojo specialisto pareigas jam nesant;

4.11. tiesioginio vadovo nurodymu vykdo kitas su savo veikla susijusias funkcijas.

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 273 5561
El. paštas: LK.kanceliarija@mil.lt
Adresas: Šv. Ignoto g. 8, Vilnius, LT-01144
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.