Veiklos administravimo skyriaus Finansų analitikas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 101402
Skelbimo data: 2024-12-12
Skelbimas galioja iki: 2024-12-31 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos
Pareigos: Veiklos administravimo skyriaus Finansų analitikas
Pareiginės algos koeficientas: 1,21
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2160,33
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Lietuvos geologijos tarnybos misija – įgyvendinti valstybės politiką žemės gelmių naudojimo srityje, išsaugant geologinės aplinkos kokybę ateities kartoms, plėtojant geologinės informacijos naudojimą.
Pareiginės algos koeficientas nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu (pareiginės algos koeficientas 1,21 – 1,81). Tikslus darbo užmokestis priklauso nuo turimo darbo stažo ir atitinkamoms pareigoms eiti reikalingos patirties.
Pareigybės aprašymas:

LIETUVOS GEOLOGIJOS TARNYBOS PRIE APLINKOS MINISTERIJOS

VEIKLOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS FINANSŲ ANALITIKO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Lietuvos geologijos tarnybos prie Aplinkos ministerijos (toliau – Tarnyba) Teisės ir administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra specialistas (darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį).

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

4.1 turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų srities ekonomikos, (arba) finansų studijų krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

4.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius finansų valdymą ir finansinę apskaitą;

4.3. turėti 2 metų darbo patirtį finansų ir apskaitos srityje;

4.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, gebėti naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų, informacinėmis sistemomis ir registrais;

4.5. mokėti dirbti kompiuterinėmis finansinėmis programomis;

4.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, gebėti įžvelgti, analizuoti problemas ir rasti jų sprendimo būdus.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:

5.1. vykdo Tarnybos finansinės apskaitos funkcijas ir Tarnybos apskaitos politiką bei Tarnybai priskirtas vykdyti finansines funkcijas, kurių nevykdo Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras (toliau – Centras);

5.2. sudaro Tarnybos lėšų sąmatas, rengia ir teikia sąmatų tikslinimo dokumentus, registruoja apskaitos programoje arba įveda į atitinkamas Centro informacines sistemas;

5.3. inicijuoja ūkines operacijas vykdant pirkimus bei atliekant finansinę apskaitą ir ataskaitas (mokėjimų prognozavimas, ilgalaikio turto, atsargų, investicijų įsigijimas, mokėjimų, darbo užmokesčio, kitų paslaugų įsigijimas, pardavimo išankstinių sąskaitų surašymas ir kitas apskaitos operacijas);

5.4. priima pirminius finansinės apskaitos dokumentus (PVM sąskaitas-faktūras, tarnybinius pranešimus ir kt.) ir informaciją, ją sutikrina, priima sprendimą dėl apmokėjimo pagal lėšų šaltinį ir ekonominę klasifikaciją, vizuoja ir perduoda Centrui;

5.5. tvirtina Centro parengtus finansinius dokumentus (mokėjimus, išrašytas sąskaitas-faktūras, registrus bei finansines ataskaitas);

5.6. atlieka Tarnybos turto ir įsipareigojimų inventorizaciją;

5.7. administruoja Tarnybos vykdomus projektus (ne biudžetinės lėšos), registruoja apskaitos programoje arba įveda į atitinkamas Centro informacines sistemas;

5.8. užtikrinant tinkamą Tarnybos finansinės apskaitos organizavimą;

5.9. kontroliuoja piniginių lėšų, materialinių vertybių, ilgalaikio turto naudojimo, rangovų organizacijų atsiskaitymų teisingumą ir teisėtumą bei garantuoja finansinių įrašų teisingumą;

5.10. rengia Tarnybos veiklos planus, metų Tarnybos biudžeto lėšų poreikio projektą bei ekonominės finansinės atskaitomybės ataskaitas ir formas, garantuodamas duomenų teisingumą;

5.11. kontroliuoja ir užtikrina Tarnybos biudžeto pajamų bei išlaidų sąmatų vykdymą bei racionalų ir efektyvų lėšų panaudojimą;

5.12. rengia išvadas ir teikia pasiūlymus finansų srityje, dalyvauja formuojant Tarnybos finansų politiką;

5.13. atlieka išankstinę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės finansų kontrolės atlikimą;

5.14. atsako už atsiskaitymų kontrolę, finansų kontrolę bei savalaikį atsiskaitymą su atitinkamomis institucijomis bei už finansinių duomenų tikrumą bei finansinių operacijų atitikimą teisės aktų reikalavimams;

5.15. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus.

____________________

Susipažinau

____________________

(vardas, pavardė)

____________________

(parašas)

____________________

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 233 2889
El. paštas: lgt@lgt.lt
Adresas: S.Konarskio g. 35, LT-03123 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.