Veiklos administravimo skyriaus Vedėjas
Skelbimo nr.: | 101401 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-12-12 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-31 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos |
Pareigos: | Veiklos administravimo skyriaus Vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,33 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2374,58 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Lietuvos geologijos tarnybos misija – įgyvendinti valstybės politiką žemės gelmių naudojimo srityje, išsaugant geologinės aplinkos kokybę ateities kartoms, plėtojant geologinės informacijos naudojimą. Pareiginės algos koeficientas nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu (pareiginės algos koeficientas 1,33 – 2,00). Tikslus darbo užmokestis priklauso nuo turimo darbo stažo ir atitinkamoms pareigoms eiti reikalingos patirties. |
Pareigybės aprašymas: | |
LIETUVOS GEOLOGIJOS TARNYBOS PRIE APLINKOS MINISTERIJOS VEIKLOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Lietuvos geologijos tarnybos prie Aplinkos ministerijos (toliau – Tarnyba) Veiklos administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjas yra vadovas (darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį). 2. Pareigybės lygis – A1. 3. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Tarnybos direktoriui. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti aukštąjį socialinių mokslų srities universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 4.2. turėti ne mažiau kaip 3 metų darbo patirtį personalo valdymo srityje; 4.3. turėti ne mažiau kaip 2 metų vadovavimo patirtį; 4.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, gebėti naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų, informacinėmis sistemomis ir registrais; 4.5. išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus ir teisės aktų projektus; 4.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus; 4.7. gebėti įžvelgti, analizuoti problemas ir rasti jų sprendimo būdus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti išvadas ir pasiūlymus. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 5.1. priima su Skyriaus veikla susijusius sprendimus; 5.2. valdo Skyriaus žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka; 5.3. vadovauja su Skyriaus veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su Skyriaus veikla susijusius dokumentus; 5.4. vadovauja Skyriaus veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas; 5.5. koordinuoja ir apdoroja su personalo ir dokumentų valdymu susijusią informaciją; 5.6. koordinuoja arba dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus; 5.7. koordinuoja personalo skatinimo ir motyvacijos sistemos kūrimą ir įgyvendinimą arba kuria ir įgyvendina personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą; 5.8. koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą arba organizuoja personalo atrankas, perkėlimus, atleidimus; 5.9. koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą arba organizuoja personalo vertinimą ir kompetencijų nustatymą, prireikus kuria personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo procesus Tarnyboje; 5.10. rengia ir teikia pasiūlymus su personalo ir dokumentų valdymu susijusiais klausimais; 5.12. koordinuoja ir vykdo kitas personalo ir dokumentų administravimo veiklas; 5.13. koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą ir rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus; 5.14. koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą arba rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais; 5.18. bendradarbiauja ir koordinuoja veiksmus su Centru personalo valdymo klausimais; 5.19. teikia pasiūlymus Tarnybos direktoriui dėl teisės aktų, procesų susijusių su Tarnybos personalo valdymu, ūkio tvarkymu ir dokumentų valdymu tobulinimo ir prireikus juos įgyvendina; 5.20. prižiūri, kad tarnybos direktoriui pasirašyti teikiami dokumentai atitiktų dokumentų rengimo taisyklių bei dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus; 5.21. atlieka viešų ir privačių interesų derinimo tarnyboje kontrolę; 5.22. pagal kompetenciją teikia pasiūlymus teisės aktų projektams; 5.23. konsultuoja priskirtos srities klausimais. 5.24. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Tarnybos veikla susijusius pavedimus. ____________________ Susipažinau ____________________ (vardas, pavardė) ____________________ (parašas) ____________________ (data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 233 2889 |
El. paštas: | lgt@lgt.lt |
Adresas: | S.Konarskio g. 35, LT-03123 Vilnius |