Veiklos valdymo skyriaus darbų saugos organizatorius

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 100348
Skelbimo data: 2024-10-29
Skelbimas galioja iki: 2024-11-13 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos kariuomenės Logistikos valdybos Įgulų aptarnavimo tarnyba
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos kariuomenės Logistikos valdybos Įgulų aptarnavimo tarnyba
Pareigos: Veiklos valdymo skyriaus darbų saugos organizatorius
Pareiginės algos koeficientas: 1,10
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1963,94
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos koeficientas nuo 1,10 iki 1,38 nustatomas atsižvelgiant į profesinio darbo patirtį. Išsamesnės informacijos teirautis Personalo ir administravimo skyriaus vyriausiosios specialistės Indrės Orintaitės tel. 8 706 72864, el. p. indre.orintaite@mil.lt.
Pareigybės aprašymas:

LOGISTIKOS VALDYBOS ĮGULŲ APTARNAVIMO TARNYBOS ADMINISTRACIJOS VEIKLOS VALDYMO SKYRIAUS DARBŲ SAUGOS ORGANIZATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Logistikos valdybos Įgulų aptarnavimo tarnybos (toliau – ĮAT) Administracijos Veiklos valdymo skyriaus darbų saugos organizatorius (kodas 226321) (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas specialistų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2, pagal Lietuvos kariuomenės darbo apmokėjimo sistemą – 5 (penktas).

II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija (studijų krypčių grupė – inžinerijos mokslai arba studijų kryptys – aplinkotyros, ekologijos, biologijos ar gamtos mokslų);
3.2. turėti darbo patirties darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos srityje;
3.3. turėti darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą;
3.4. būti susipažinusiam su Lietuvos kariuomenės struktūra;
3.5. žinoti darbo organizavimo ĮAT pagrindus ir veiklos kryptis;
3.6. žinoti Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos, Priešgaisrinės saugos įstatymų pagrindus;
3.7. žinoti Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus;
3.8. gebėti taikyti praktikoje teisės aktus, reglamentuojančius darbuotojų saugą ir sveikatą, gaisrinę saugą;
3.9. gebėti valdyti, sisteminti, kaupti ir apibendrinti informaciją ir duomenis;
3.10. būti susipažinusiam ir savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro, Lietuvos kariuomenės vado, Logistikos valdybos vado, ĮAT vado įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų ir įslaptintos informacijos apsaugą, darbuotojų saugą ir sveikatą, gaisrinę saugą bei aplinkos apsaugą, vidaus tvarkos taisyklėmis, šiuo pareigybės aprašymu, tiesioginio vadovo nurodymais;
3.11. mokėti dirbti kompiuteriu su MS Office programiniu paketu;
3.12. atitikti teisės aktuose nustatytus teisės dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, pažymėta slaptumo žyma RIBOTO NAUDOJIMO, reikalavimus.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. analizuoja Lietuvos kariuomenėje įvykusių nelaimingų atsitikimų darbe (tarnyboje) duomenis, aplinkybes ir priežastis;
4.2. apibendrina duomenis apie LK kariniuose vienetuose įvydusius nelaimingus atsitikimus bei išvadas teikia tiesioginiam vadovui bei Lietuvos kariuomenės vadovybei;
4.3. koordinuoja ĮAT Administracijos ir centrų karių, valstybės tarnautojų bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai), darbuotojų saugos ir sveikatos norminių dokumentų rengimą;
4.4. dalyvauja vykdant ĮAT Administracijos ir centruose įvykusių nelaimingų atsitikimų darbe (tarnyboje) tyrimą, tvarko dokumentų apie nelaimingus atsitikimus apskaitą krašto apsaugos ministro nustatyta tvarka;
4.5. rengia instrukcijas ir instruktuoja ĮAT Administracijos darbuotojus darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos klausimais, vykdo teisės aktų reikalavimų laikymosi kontrolę;
4.6. konsultuoja Administracijos darbuotojus darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos klausimais ir aprūpina juos reikiama dokumentacija;
4.7. rengia įsakymų, raštų projektus bei kitus dokumentus darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos klausimais;
4.8. planuoja ir vykdo prevencines priemones, skirtas Administracijos darbuotojų darbingumui, sveikatai ir gyvybei darbe išsaugoti;
4.9. sudaro Administracijos darbuotojų privalomo sveikatos tikrinimo grafikus, vykdo jų laikymosi kontrolę;
4.10. dalyvauja profesinės rizikos veiksnių nustatyme;
4.11. pildo N-1 ir N-2 formas įvykus Administracijos darbuotojų nelaimingiems atsitikimams darbe, pakeliui iš darbo (į darbą);
4.12. koordinuoja gaisrų gesinimo priemonių ir įrangos periodinę patikrą ĮAT Administracijoje;
4.13. įrengia ir periodiškai tikrina informacinius gaisrinės saugos ženklus ĮAT Administracijoje;
4.14. rengia evakavimo planą ir kiekvienais metais pakartotinai supažindina su juo ĮAT Administracijos darbuotojus;
4.15. rengia technines specifikacijas jo veiklai priskirtais klausimais;
4.16. pagal kompetenciją vykdo kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 85 2785343
El. paštas: iat@mil.lt
Adresas: Mindaugo 26, Vilnius LT-03604
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.