Veiklos valdymo skyriaus Vyresnysis patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 48170
Skelbimo data: 2021-08-11
Skelbimas galioja iki: 2021-08-25
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Veiklos valdymo skyriaus Vyresnysis patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 13.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2,301.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Kontaktinis įstaigos asmuo:

Administravimo departamento Veiklos valdymo skyriaus patarėja (personalo klausimai) Laima Dambrauskaitė-Vilutė, tel. +370 699 45292, el. p. laima.dambrauskaite@socmin.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO
VEIKLOS VALDYMO SKYRIAUS
VYRESNYSIS PATARĖJAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VI pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Personalo valdymas.
4. Sprendimų įgyvendinimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. žmogiškųjų išteklių valdymas.
6. sprendimų įgyvendinimas žmogiškųjų išteklių valdymo srityje.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus.
9. Koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais.
10. Koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą arba prireikus vykdo kitas personalo administravimo veiklas.
11. Koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.
12. Koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą arba prireikus organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą.
13. Koordinuoja personalo skatinimo ir motyvacijos sistemos kūrimą ir įgyvendinimą arba prireikus kuria ir įgyvendina personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą.
14. Koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą.
15. Koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją.
16. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus.
17. Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais.
18. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
19. Koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais.
20. Koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą bei sprendimų ir atsakymų rengimą arba prireikus nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo ir rengia sprendimus ir atsakymus.
21. Koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą arba prireikus organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą.
22. Koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją.
23. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo.
24. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
25. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
26. Padeda planuoti ir organizuoti skyriaus darbą žmonių išteklių valdymo srityje. Atlieka personalo valdymo funkcijas įstaigų prie ministerijos, jos valdymo sričiai priskirtų institucijų ir kitų ministerijai pavaldžių biudžetinių įstaigų vadovų atžvilgiu.
27. Atlieka personalo tvarkymo funkcijas, susijusias su ministerijos valstybės tarnautojų, darbuotojų, įstaigų prie ministerijos vadovų skyrimu, atleidimu, perkėlimu, nušalinimu, pavedimu atlikti funkcijas, darbo sutarčių sudarymu ir tvarkymu.
28. Planuoja aprūpinimo žmonių ištekliais poreikį. Inicijuoja ir organizuoja konkursus ir atrankas valstybės tarnautojų ir darbuotojų pareigoms eiti ministerijoje bei įstaigų prie ministerijos vadovų pareigoms eiti, organizuoja konkursų ir atrankų procedūras.
29. Dalyvauja rengiant ir vertinant ministerijos valstybės tarnautojų, darbuotojų, įstaigų prie ministerijos vadovų kompetencijų, pareigybių aprašymus, atlieka pareigybių aprašymų derinimo ir tvirtinimo procedūras.
30. Pagal kompetenciją rengia ministerijos vidaus administravimo dokumentus, skirtus personalo politikai formuoti, vidaus administravimo procesams efektyvinti. Atlieka jų įgyvendinimo stebėseną, teikia siūlymus dėl pakeitimų, papildymų.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

31. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
31.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
31.2. studijų kryptis – teisė;
31.3. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);
31.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
31.5. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
31.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
31.7. darbo patirties sritis – personalo valdymo patirtis;
31.8. darbo patirtis srityje – 4 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

32. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
32.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
32.2. organizuotumas - 4 lygis;
32.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
32.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
32.5. komunikacija - 5 lygis.
33. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
33.1. informacijos valdymas - 4 lygis.
34. Profesinė kompetencija:
34.1. veiklos planavimas - 4 lygis;
34.2. žmogiškųjų išteklių valdymas - 4 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Dagnė Padegimė
Telefonas: +37052718248; +37067285439
El. paštas: dagne.padegime@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.