Vertimų skyrius Skyriaus vedėjas
Skelbimo nr.: | 101534 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-12-20 |
Skelbimas galioja iki: | 2025-01-09 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
Pareigos: | Vertimų skyrius Skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficientų intervalas – nuo 1,61 iki 1,81. Mūsų siūlomos papildomos naudos: https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=40220&p_k=1 Atrinktą pretendentą priėmus į pareigas bus nustatomas trijų mėnesių išbandymo terminas, siekiant patikrinti, ar darbuotojas tinka sulygtam darbui, taip pat ar sulygtas darbas tinka darbuotojui. Daugiau informacijos: Laura Gervė, el. p. laura.gerve@lrs.lt, tel.: 8 5 239 6007 |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos Seimo kanclerio 2024 m. gruodžio 11 d. įsakymu Nr. 460-ĮVK(P)-106 VERTIMŲ SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Vertimų skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjas yra struktūrinių padalinių vadovų, jų pavaduotojų, kitų pavaldžių darbuotojų turinčių ar vadovaujantiems darbuotojams prilygintų specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A1. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis; studijų kryptis: vertimas arba filologija (anglų, prancūzų, vokiečių, rusų arba lenkų) ar jam prilygintą išsilavinimą; 3.2. turėti trejų metų darbo patirtį vertimo ar vertimo organizavimo srityje; 3.3. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius; 3.4. būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos Seimo statutu, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos nuostatais, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos reglamentu; 3.5. būti gerai susipažinęs su įvairių sričių terminija; išmanyti tarnybinį etiketą ir protokolą; 3.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus; 3.7. gebėti rengti analitinę medžiagą, teisės aktų ir kitų dokumentų projektus; 3.8. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus; 3.9. mokėti anglų, prancūzų, vokiečių, rusų arba lenkų kalbą įgudusio vartotojo lygmens C2 lygiu; 3.10. mokėti naudotis šiomis kompiuterio programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo, elektroninio pašto; mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valstybės ir Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais; 3.11. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir Skyriaus veiklą, rinktis darbo metodus, atlikti pavedimus; 3.12. būti atsakingas, iniciatyvus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje; 3.13. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 4.1. organizuoja ir kontroliuoja Skyriaus darbą, užtikrindamas tinkamą Skyriaus nuostatuose numatytų uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų atlikimą, priima su Skyriaus veikla susijusius sprendimus, teikia Lietuvos Respublikos Seimo kancleriui pasiūlymus Skyriaus veiklos klausimais; 4.2. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos strateginį veiklos planą, Seimo kanceliarijos veiklos metinę ataskaitą; 4.3. rengia Skyriaus nuostatų, valstybės tarnautojų, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, (toliau – darbuotojai) pareigybių aprašymų projektus; 4.4. užtikrina su Skyriaus atliekamomis funkcijomis susijusių Seimo kanceliarijos veiklą reglamentuojančių teisės aktų stebėseną, inicijuoja šių teisės aktų (ar jų pakeitimo) projektų rengimą, rengia ar dalyvauja rengiant šiuos projektus; 4.5. užtikrina arba inicijuoja su Skyriaus atliekamomis funkcijomis susijusių duomenų ir (ar) informacijos tvarkymą (įskaitant jų nuolatinį atnaujinimą) informacinėse sistemose ir (ar) registruose; užtikrina Skyriui priskirtose rubrikose Lietuvos Respublikos Seimo interneto svetainėje ir Seimo kanceliarijos intranete, Seimo ir (ar) Seimo kanceliarijos socialinių tinklų paskyrose skelbiamos informacijos rengimą ir (ar) tvarkymą nustatyta tvarka; 4.6. prireikus verčia žodžiu (nuosekliai, sinchroniškai ir pašnibždomis) ar raštu iš užsienio kalbos į lietuvių kalbą ir iš lietuvių kalbos į užsienio kalbą; 4.7. Seimo valdybos sprendimu, Seimo kanclerio įsakymu lydi Seimo ir Seimo kanceliarijos vadovus, Seimo narius jų komandiruočių į užsienį metu ir verčia žodžiu (nuosekliai, sinchroniškai ir pašnibždomis) iš užsienio kalbos į lietuvių kalbą ir iš lietuvių kalbos į užsienio kalbą; 4.8. prireikus organizuoja Skyriaus nuostatuose ir (ar) kituose Skyriaus veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose nurodytų dokumentų, politinių ir administracinių tekstų, informacijos, kitos medžiagos vertimą raštu iš lietuvių kalbos į kitas, nei Skyriaus nuostatuose ir (ar) kituose Skyriaus veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose Skyriaus valstybės tarnautojams, darbuotojams numatyta versti, užsienio kalbas ir iš šių kalbų į lietuvių kalbą; 4.9. pagal Skyriaus kompetenciją užtikrina funkcijų, susijusių su viešaisiais pirkimais, atlikimą, sutarčių, sudarytų su kitomis įstaigomis, įmonėmis, organizacijomis, vykdymo kontrolę; 4.10. pagal kompetenciją teikia konsultacijas Seimo nariams, Seimo kancleriui, Seimo ir Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, kitiems asmenims; 4.11. pagal kompetenciją teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir raštus, rengia atsakymų į juos projektus; 4.12. dalyvauja Seimo valdybos, Seimo kanclerio sudaromų ir kitų darbo grupių bei komisijų veikloje; 4.13. teisės aktų nustatyta tvarka vizuoja ir (ar) pasirašo dokumentus; 4.14. užtikrina bylų, Skyriui pavestų sudaryti pagal Seimo ir Seimo kanceliarijos dokumentacijos planus, sudarymą ir jų parengimą archyviniam saugojimui ar naikinimui; 4.15. atlieka kitas su Skyriaus veikla susijusias funkcijas ir Seimo kanclerio nenuolatinio pobūdžio pavedimus, reikalingus Seimo kanceliarijos strateginiams tikslams pasiekti. ______________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 239 6060 |
El. paštas: | priim@lrs.lt |
Adresas: | Gedimino pr. 53, LT-01109 Vilnius |