Vidaus administravimo grupė Ūkvedys
Skelbimo nr.: | 67780 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-11-27 |
Konkursą inicijuojanti įstaig: | Lietuvos administracinių ginčų komisija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Vidaus administravimo grupė Ūkvedys |
Pareiginės algos koeficientas: | 11.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos administracinių ginčų komisijos pirmininko 2020 m. lapkričio 25 d. įsakymu Nr.1VE-29 LIETUVOS ADMINISTRACINIŲ GINČŲ KOMISIJOS VIDAUS ADMINISTRAVIMO GRUPĖS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Pareigybės grupė – specialistai. 2. Pareigybės pavadinimas – vyriausiasis specialistas. 3. Pareigybės lygis – A2. II. BENDRIEJI IR SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus: 4.1. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ne žemesnį kaip bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam prilygintą technologijos mokslų (inžinerijos) studijų srities išsilavinimą. 4.2. Turėti ne mažiau kaip 5 metų analogiško darbo patirties. 4.3. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbų, sveikatos, civilinę ir priešgaisrinę saugą, biudžetinių įstaigų materialinių vertybių įsigijimo tvarką ir apskaitą, remonto ir turto priežiūros taisykles. 4.4. Mokėti savarankiškai pasirinkti darbo metodus, racionaliai planuoti darbą. 4.5. Turėti analitinį mąstymą, organizacinių gebėjimų, mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu. 4.6. Būti mandagiu, pareigingu, darbščiu, kūrybingu, gebėti bendrauti ir išklausyti. III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 5.1. Organizuoja Komisijos aprūpinimą reikiamomis prekėmis ir paslaugomis, kontroliuoja Komisijos turto, patalpų, inventoriaus efektyvų ir racionalų panaudojimą, tinkamą eksploataciją. 5.2. Nustato pagal savo dalykinę kompetenciją Komisijos poreikį prekių, paslaugų ir darbų įsigijimui, dalyvauja planuojant, pagrindžiant ir organizuojant Komisijos prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, ruošiant procedūrinius ir techninius reikalavimus (specifikacijas). Kontroliuoja prekių įsigijimo, paslaugų, darbų atlikimo sutarčių vykdymą ir rengia ataskaitas apie tiekėjų įsipareigojimų vykdymą. 5.3. Organizuoja Komisijos ryšio ir kitos organizacinės technikos bei įrangos techninę priežiūrą, patikras, remontą ir modernizavimą, atlieka smulkius remonto darbus, užtikrina, kad ryšio priemonės bei kiti elektros prietaisai būtų tinkamai prižiūrimi ir eksploatuojami, prižiūri dokumentacijos dauginimo paslaugos vykdymą. 5.4. Prižiūri Komisijos elektros, šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo, apsaugos ir priešgaisrinės signalizacijos inžinerines sistemas. 5.5. Sutartyse nustatytais terminais teikia duomenis šilumos, elektros ir vandens tiekėjams apie skaitiklių rodmenis. 5.6. Atsako už Komisijos ilgalaikį ir trumpalaikį materialųjį turtą, dalyvauja komisijų darbe atliekant materialinių vertybių inventorizacijos procesą, patikrinimus, revizijas, teikia siūlymus dėl nusidėvėjusio turto nurašymo. 5.7. Pildo ūkinio inventoriaus priėmimo ir perdavimo aktų registrą. 5.8. Bendradarbiauja su įmonėmis, atliekančiomis kompiuterinės technikos bei tinklo, elektroninės technikos, telefoninio tinklo priežiūrą. 5.9. Organizuoja ir kontroliuoja įmonės patalpų valymą ir tvarkymą. 5.10. Įgyvendina priešgaisrinės ir civilinės saugos reikalavimų vykdymą, pasirašytinai instruktuoja darbuotojus apie privalomus vykdyti įmonės darbuotojų priešgaisrinės ir civilinės saugos ir sveikatos instrukcijose keliamus reikalavimus ir kontroliuoja jų laikymąsi. 5.11. Imasi skubių veiksmų gaisrų bei nelaimingų atsitikimų atvejais įvykiui lokalizuoti, iškviečia atitinkamas tarnybas ir informuoja Komisijos darbuotojus bei vykdo kitas pareigas įvardintas darbuotojų saugos ir sveikatos įstatyme ir kituose teisės aktuose. 5.12. Administruoja, suteikia bei panaikina vartotojų teises visose Komisijos naudojamose informacinėse sistemose bei konsultuoja darbuotojus šių sistemų naudojimosi klausimais. 5.13. Vykdo Komisijos tinklapio priežiūrą, įkelia ir panaikina informaciją, kontroliuoja informacijos aktualumą. 5.14. Organizuoja ir kontroliuoja Komisijos patikėjimo teise, panaudos ar nuomos pagrindais valdomų ir naudojamų patalpų, jų inžinerinių tinklų, saugos sistemų eksploataciją bei techninę priežiūrą ir remontą, dalyvauja vykdant periodines, sezonines, o esant reikalui – ir neeilines apžiūras. 5.15. Pildo ir saugo 5.14. punkte apibrėžtų pastatų ir statinių techninės priežiūros žurnalus, techninius (techninius – energetinius) pasus. 5.16. Rengia defektinius aktus, teikia bendrus statinių ir inžinierinių tinklų planus statybos remonto darbų (toliau – SRD) vykdymui, tikrina rangovų pateiktas SRD sąmatas, dalyvauja SRD vykdymo sutarčių rengime, organizuoja SRD vykdymą ir kontroliuoja jo eigą, dalyvauja atliktų SRD darbų priėmime. 5.17. Organizuoja Komisijos patalpų (darbo vietų) profesinės rizikos vertinimą. 5.18. Teikia Pirmininkui pasiūlymus dėl efektyvaus materialinių vertybių naudojimo. 5.19. Konsultuoja Komisijos darbuotojus pagal šios pareigybės kompetenciją. 5.20. Rengia informaciją, teisės aktų ir kitų dokumentų projektus pagal šios pareigybės kompetenciją. 5.21. Vykdo kitus Pirmininko pavedimus, susijusius su atliekamomis funkcijomis. IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS 6. Vyriausiasis specialistas yra pavaldus Komisijos pirmininkui. ___________________________________ |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 85 2684050 |
El. paštas: | info@lagk.lt |
Adresas: | Vilnius, Vilniaus g. 27 LT-01402 |