Vidaus administravimo grupė Vyriausiasis specialistas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 65696
Skelbimo data: 2020-07-23
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos administracinių ginčų komisija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Vidaus administravimo grupė Vyriausiasis specialistas
Pareiginės algos koeficientas: 11.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Pareigybės aprašymas:
LIETUVOS ADMINISTRACINIŲ GINČŲ KOMISIJOS
VIDAUS ADMINISTRAVIMO GRUPĖS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA


1. Pareigybės grupė – kvalifikuoti darbuotojai.
2. Pareigybės pavadinimas – vyriausiasis specialistas.
3. Pareigybės lygis – A2.


II. BENDRIEJI IR SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
4.1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų krypties išsilavinimą;
4.2. Turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį personalo valdymo srityje;
4.3. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, ikiteisminį ir teisminį administracinių ginčų nagrinėjimą, viešuosius pirkimus, personalo administravimą ir sugebėti juos taikyti;
4.4. Žinoti Lietuvos valstybės viešojo administravimo sistemą ir jos institucijų funkcijas;
4.5. Sugebėti savarankiškai analizuoti dokumentus, vadovaujantis teisės aktais juos vertinti;
4.6. Mokėti savarankiškai pasirinkti darbo metodus, racionaliai planuoti darbą;
4.7. Turėti analitinį mąstymą, gerai išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, mokėti dirbti Microsoft Office programomis, internetu, elektroniniu paštu, duomenų bazių valdymo programa;
4.8. Būti mandagiu, pareigingu, darbščiu, kūrybingu, gebėti bendrauti ir išklausyti.

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

5. Vyriausiojo specialisto funkcijos:
5.1. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą;
5.2. Organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą;
5.3. Organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą;
5.4. Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais;
5.5. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje;
5.6. Vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą;
5.7. Vykdo viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas;
5.8. Kartu su kitais atsakingais darbuotojais vykdo prevencinę Komisijos sudarytų sutarčių vykdymo kontrolę;
5.9. Komisijos pirmininko pavedimu rengia su vidaus administravimu susijusių tvarkų, sprendimų, raštų, projektus;
5.10. Vykdo kitus su įstaigos funkcijomis susijusius ne nuolatinio pobūdžio Komisijos pirmininko pavedimus.

IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

6. Vyriausiasis specialistas yra pavaldus Komisijos pirmininkui.
______________________________________________
Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 85 2684050
El. paštas: info@lagk.lt
Adresas: Vilnius, Vilniaus g. 27 LT-01402
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.