Vidaus ligų skyriaus Vidaus ligų skyriaus vedėjas
Skelbimo nr.: | 101417 | ||
---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-12-12 | ||
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-31 (imtinai) | ||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Šalčininkų rajono savivaldybės ligoninė | ||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |||
Pareigos: | Vidaus ligų skyriaus Vidaus ligų skyriaus vedėjas | ||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 | ||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 | ||
Darbo vieta (miestas): | Šalčininkai | ||
Informacija apie įstaigą: | Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas nuo 3.89. Darbo užmokesčio dydis priklauso nuo profesinio darbo stažo, išsilavinimo, patirties. Sudaroma neterminuota darbo sutartis. |
||
Pareigybės aprašymas: | |||
PATVIRTINTA VšĮ Šalčininkų rajono savivaldybės ligoninės direktoriaus 2024 m. gruodžio 6 d. įsakymu Nr. V-89 VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS LIGONINĖS VIDAUS LIGŲ SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGINIAI NUOSTATAI I. BENDROSIOS NUOSTATOS
II. SPECIALIEJI KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
6.1. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 6.2. turėti vidaus ligų gydytojo profesinę kvalifikaciją bei teisę verstis vidaus ligų gydytojo praktika (turėti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą ir galiojančią medicinos praktikos licenciją verstis medicinos praktika pagal vidaus ligų gydytojo profesinę kvalifikaciją); 6.3. turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadovavimo patirtį asmens sveikatos priežiūros srityje; 6.4. mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, rusų, vokiečių, prancūzų); 6.5. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą; 6.6. išmanyti e. sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant sveikatinimo veiklą; 6.7. žinoti e. sveikatos sistemos veikimo principus ir būti susipažinusiam su elektroniniais sveikatos duomenų tvarkymo technologiniais sprendimais, jų būdais ir jų plėtra; 6.8. gebėti nustatyti rizikingas struktūrinio padalinio veiklos sritis ir taikyti tinkamus krizių valdymo modelius; 6.9. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus; 6.10. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (dokumentų rengimo ir apdorojimo programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.); 6.11. turėti vadybinių kompetencijų, kurios apima gebėjimą planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti visos įstaigos ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę atsižvelgiant į vadovaujamo Skyriaus funkcijas ir veiklos specifiškumą, taip pat prižiūrėti ir kontroliuoti Skyriaus darbą; 6.12. Remiantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2000 m. gegužės 31 d. įsakymo Nr. 301 „Dėl profilaktinių sveikatos tikrinimų sveikatos priežiūros įstaigose”(toliau – įsakymas Nr. 301) nuostatomis, prieš pradedant darbą ligoninėje, skyriaus vedėjas kartu su kvalifikaciją įrodančiais dokumentais privalo pateikti galiojančius priimamo į darbą asmens sveikatos būklę patvirtinančius dokumentus: privalomo sveikatos patikrinimo medicininę pažymą (forma F Nr. 047/a) ir/ar Asmens medicininę knygelę (forma F Nr. 048/a) (jų kopijas),- patvirtinančius, kad darbuotojo sveikatos būklė atitinka įsakymo Nr.301 reikalavimus; darbo ligoninėje metu skyriaus vedėjas privalo turėti įsakymo Nr.301 reikalavimus atitinkančią sveikatos būklę ir ją įrodančius dokumentus. III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Planuoja ir organizuoja Skyriaus gydymo ir ūkinę veiklą. 8. Užtikrina nustatytų Skyriaus uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų vykdymą. 9. Pagal savo kompetenciją teikia konsultacijas Skyriaus darbuotojams Skyriaus veiklos klausimais. 10. Darbo dienomis dalyvauja rytiniuose skyrių vedėjų ir administracijos pasitarimuose, kuriuose informuoja apie Skyriuje pacientų srautus, jų dinamiką bei iškilusias problemas. 11. Užtikrina, kad būtų vykdomas Skyriaus darbo reglamentas. 12. Užtikrina, kad Skyriuje būtų naudojami tik Lietuvos Respublikoje aprobuotos ir patvirtintos tyrimo ir gydymo metodikos, Ligoninės direktoriaus patvirtinti diagnostikos ir gydymo protokolai. 13. Kontroliuoja kompensuojamų medikamentų, nedarbingumo pažymėjimų bei medicinos priemonių išrašymo pagrįstumą. 14. Užtikrina Skyriuje pacientams teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę. 15. Analizuoja Skyriaus darbo rezultatus, išvadas ir siūlymus teikia direktoriaus pavaduotojai. 16. Nedelsiant informuoja direktoriaus pavaduotoją apie tyrimo ir gydymo klaidas, sukėlusias grėsmę ligonio gyvybei ar jam mirus. 17. Pasirašo dokumentus pagal savo kompetenciją. 18. Kontroliuoja, kad Skyriaus gydytojai, kurių veikla Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra licencijuojama, darbo pareigas (funkcijas) vykdytų tik turėdami galiojančią medicinos praktikos licenciją. 19. Koordinuoja skyriaus gydytojų kasmetinius sveikatos patikrinimus. 20. Teikia pasiūlymus direktoriui, direktoriaus pavaduotojui, Gydytojų Tarybai Skyriuje teikiamų medicinos priežiūros paslaugų organizavimo klausimais bei kitais su Skyriaus veiklos tobulinimu, organizavimu, susijusiais klausimais. 21. Koordinuoja skyriaus gydytojų kvalifikacijos kėlimą, rengia bei teikia Ligoninės administracijai pasiūlymus dėl darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo. 22. Teikia informaciją bei analitinę medžiagą skyriaus veiklos klausimais Ligoninės administracijai bei teisės aktų nustatytais atvejais – kitoms institucijoms. 23. Ligoninės direktoriaus ar direktoriaus pavaduotojo pavedimu dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje. 24. Teikia pasiūlymus Ligoninės administracijai dėl medicininės aparatūros ar inventoriaus įsigijimo, planuoja Skyriaus darbo priemonių poreikį, inicijuoja viešųjų pirkimų procedūras jiems įsigyti. 25. Rengia Skyriaus gydytojų pareigybių aprašymus, Skyriaus darbo reglamentą bei teikia pasiūlymus dėl Skyriaus gydytojų ir (ar) naujų pareigybių poreikio. 26. Sudaro Skyriaus gydytojų darbo grafikus, darbo laiko apskaitos žiniaraščius. 27. Sudaro Skyriaus gydytojų kasmetinių atostogų grafikus. 28. Kontroliuoja Skyriaus darbuotojų darbo drausmę, esant reikalui teikia siūlymus dėl drausminės atsakomybės taikymo. 29. Kaupia ir sistemina norminę bei metodinę medžiagą, reikalingą Skyriaus funkcijoms atlikti ir uždaviniams įgyvendinti. 30. Organizuoja ir vadovauja Skyriaus gydytojų ir/ar darbuotojų susirinkimams. 31. Analizuoja žodinius pacientų skundus dėl Skyriaus darbo trūkumų, numato priemones jiems pašalinti, laiku informuoja administraciją, sprendžia iškilusius konfliktus. 32. Kontroliuoja Skyriaus gydytojų medicininės dokumentacijos pildymą, kad Skyriaus veikloje būtų naudojamos tik teisės aktais patvirtintos medicininių dokumentų formos ir registrai, dokumentų paruošimo kokybę ir teisingumą bei pateikimo savalaikiškumą. Užtikrina informacijos konfidencialumą. 33. Kontroliuoja vidaus darbo tvarkos taisyklių, sanitarinio-higieninio režimo bei medicinos etikos ir deontologijos principų, priešgaisrinės, darbų ir sveikatos saugos reikalavimų, Ligoninės direktoriaus patvirtintų tvarkų, procedūrų, reglamentų, taisyklių laikymąsi Skyriuje. 34. Kuria ir diegia kokybės sistemą Skyriuje ir kontroliuoja jos įgyvendinimą, kartu su Skyriaus darbuotojais vykdo Skyriuje užfiksuotų nepageidaujamų įvykių, neatitikčių analizę, vykdo prevencines priemones, bendradarbiauja su medicinos audito grupe. 35. Supažindina skyriaus gydytojus su Ligoninės vidaus teisės aktais, susijusiais su Skyriaus veikla, užtikrina tinkamą vykdymą bei jų nuostatų įgyvendinimą. 36. Užtikrina korupcijos prevencijos priemonių diegimą Skyriuje, dalyvauja formuojant antikorupcinę aplinką. 37. Laikosi profesinės etikos ir etiketo reikalavimų: mandagiai ir pagarbiai bendrauja su kitais Ligoninės darbuotojais, pacientais ir lankytojais, reikalui esant pagal kompetenciją užtikrina tinkamą informacijos suteikimą, deda pastangas siekiant išvengti konfliktų, o kilus konfliktinei situacijai – ją sprendžia dalykiškai, gerbia pacientų teises ir jų nepažeidžia. 38. Laikosi ligoninės vidaus tvarkos ir darbo tvarkos taisyklių, saugos darbe taisyklių ir teisės aktų nustatytų higienos normų reikalavimų, deklaruoja privačius interesus. 39. Tobulina savo kvalifikaciją konferencijose, kursuose, seminaruose bei kituose kvalifikacijos kėlimo renginiuose. 40. Tiesioginiam vadovui ir/ar Ligoninės direktoriui pareikalavus pateikia informaciją apie atliktus darbus ar įvykdytas funkcijas per vieną darbo dieną nuo pareikalavimo. 41. Atlieka kitas Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių sveikatos priežiūros specialisto praktiką, nustatytas pareigas. 42. Pavaduoja kitą darbuotoją, jo nesant darbe, tiesioginiam vadovui ir/ar Ligoninės direktoriui pavedus, savo kompetencijos ribose. 43. Informuoja apie einamuosius darbus, perduoda dokumentus/darbo priemones, pavaduojančiam asmeniui ar tiesioginiam vadovui, išeinant atostogų ar iš darbo. 44. Tiesioginio vadovo ir/ar Ligoninės direktoriaus pavedimu vykdo ir kitas šiame pareigybių aprašyme nenurodytas funkcijas, jeigu tai būtina, siekiant užtikrinti kokybišką Ligoninės ir/ar Skyriaus darbą ir/ar pasiekti įstaigos strateginius tikslus. IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO TEISĖS 45. Šias pareigas einantis darbuotojas turi teisę: 45.1. gauti būtinas darbo priemones ir informaciją tinkamam funkcijų įgyvendinimui ir kokybiško darbo užtikrinimui; 45.2. susipažinti su Ligoninėje galiojančiais vidaus teisės aktais (direktoriaus nurodymais, įsakymais ir pan.) ir šių aktų projektais, susijusiais su jo vykdomomis pareigomis; 45.3. pasirašyti dokumentus pagal savo kompetenciją; 45.4. dalyvauti profesinių sąjungų ir organizacijų veikloje; 45.5. teikti pasiūlymus Ligoninės vadovybei, gydymo ir/ar slaugos taryboms dėl darbo, susijusio su šiuose nuostatuose nustatytomis funkcijomis ir pareigomis, tobulinimo organizavimo; 45.6. tobulinti savo kvalifikaciją konferencijose, kursuose, seminaruose bei kituose kvalifikacijos kėlimo renginiuose; 45.7. bendradarbiauti su kitais Ligoninės administracijos darbuotojais su jo funkcijų įgyvendinimu susijusiais klausimais; 45.8. turėti ir kitų teisių, kurias numato galiojantys Lietuvos Respublikos teisės aktai. V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 46. Šias pareigas einantis darbuotojas teisės aktų nustatyta tvarka atsako: 46.1. šiais pareiginiais nuostatais priskirtų funkcijų atlikimą kokybiškai ir laiku, vadovaujantis galiojančiais teisės aktais; 46.2. suteiktų teisių ir įgaliojimų panaudojimą; 46.3. racionalų darbo laiko naudojimą; 46.4. turimos informacijos konfidencialumą ir tvarkomų dokumentų saugumą; 46.5. Lietuvos Respublikos teisės aktų, ligoninės direktoriaus įsakymų, vidaus darbo tvarkos, darbo saugos, priešgaisrinės saugos, elektros saugos ir kitų taisyklių bei savo pareiginių nuostatų reikalavimų laikymąsi; 46.6. jam patikėtų ligoninės materialinių vertybių, turto bei priemonių saugojimą ir tausojimą; 46.7. nesavalaikį periodinį sveikatos patikrinimą; 46.8. už turtinę žalą padarytą Ligoninei, dėl savo kaltės ar neatsargumo. 47. Skyriaus vedėjui draudžiama ateiti į darbą neblaiviam, apsvaigusiam nuo narkotinių ar toksinių medžiagų, darbo metu vartoti alkoholinius gėrimus, narkotines bei toksines medžiagas. 48. Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka skyriaus vedėjas už savo pareigų nevykdymą ar jų netinkamą vykdymą atsako ligoninės vidaus tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 49. Darbo sutarties nutraukimo/pasibaigimo dieną skyriaus vedėjas privalo perduoti ligoninei (jos įgaliotiems asmenims) visus jo turimus užrašus, dokumentus, žinynus, bylas, istorijas, kompiuterinius duomenis, laikmenas ar kitus dokumentus, jų kopijas ir kitą informaciją, nepriklausomais nuo to, ar juos sukūrė ar sukaupė pats, ar jam juos pateikė ligoninė, baigti naudotis visais programinės įrangos produktais, priemonėmis, ligoninės konfidencialia informacija, perduoti darbus ir jo žinioje esančias materialines vertybes. VI. PAREIGINIŲ NUOSTATŲ KEITIMAS 50. Šie pareiginiai nuostatai gali būti peržiūrimi ir iš naujo tvirtinami ligoninės direktoriaus įsakymu: 50.1. iš esmės pasikeitus darbuotojo darbo pobūdžiui ir/ar kvalifikaciniams reikalavimams; 50.2. pasikeitus pareigybės pavadinimui; 50.3. pasikeitus struktūrinio padalinio tikslams ir/ar uždaviniams; 50.4. pasikeitus įstaigos struktūrai; 50.5. Ligoninės direktoriaus sprendimu. Patvirtinu, kad su darbo pareigomis ir funkcijomis susipažinau, jas supratau, su šiais pareiginiais nuostatais sutinku, įsipareigoju jų laikytis bei jais vadovautis: _______________________________ |
|||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) | ||
Pareigos: | |||
Vardas, Pavardė: | |||
Telefonas: | - | ||
El. paštas: | |||
Adresas: | Šalčininkų r. sav. Šalčininkų m. Nepriklausomybės g. 38 | ||