Viešojo administravimo įstaigos padalinio vadovas (įstaigos prie ministerijos padalinio, teritorinio padalinio, jo struktūrinio padalinio vadovas)
Skelbimo nr.: | 101039 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-11-27 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-11 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Šakių socialinių paslaugų centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Viešojo administravimo įstaigos padalinio vadovas (įstaigos prie ministerijos padalinio, teritorinio padalinio, jo struktūrinio padalinio vadovas) |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,25 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2231,75 |
Darbo vieta (miestas): | Šakiai |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
ŠAKIŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO BENDRIESIEMS REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Šakių socialinių paslaugų centro (toliau – Centras) direktoriaus pavaduotojo bendriesiems reikalams pareigybė yra priskiriama - biudžetinių įstaigų vadovų ir pavaduotojų grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pavaldžios pareigybės: sekretorius (-ė), vairuotojas (-a), valytojas (-a), kliento aptarnavimo specialistas (-ė), projekto koordinatorius (-ė). 4. Pavaldumas: direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams tiesiogiai pavaldus Šakių socialinių paslaugų centro direktoriui. II. SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5.Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turi būti įgijęs aukštąjį universitetinį (bakalauro, magistro) laipsnį; 5.2. ne mažesnė 3 metų vadovavimo ar administracinio darbo patirtį; 5.3. mokėti valstybinę lietuvių kalbą žodžiu ir raštu. 5.4. turėti darbo kompiuteriu įgūdžių, mokėti dirbti Microsoft Windows aplinkoje ir su Microsoft Office programiniu paketu; 5.5. išmanyti darbuotojų saugos darbe bei darbo higienos reikalavimus; 5.6. žinoti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Šakių rajono Tarybos sprendimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius pareigybės funkcijų vykdymą; 5.7. gebėti dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų veiklą; 5.8. turi pasižymėti tokiomis savybėmis kaip veiklos valdymas, patikimumas ir atsakingumas bei iniciatyvumas; 5.9. turi turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. III. SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. Organizuoti, prižiūrėti, kontroliuoti ir koordinuoti darbuotojų ir struktūrinių skyrių veiklą: 6.1.1. bendrąjį skyrių. 6.2. Rengti kuruojamo skyriaus veiklos planą, organizuoti ir koordinuoti kuruojamo skyriaus veiklos tikslų įgyvendinimą ir funkcijų atlikimą, pavaldžių darbuotojų veiklą, kontroliuoti darbo kokybę, su įstaigos direktoriumi derinti įstaigos skyriaus darbuotojų darbo planus ir (ar) darbo grafikus. 6.3. Keičiantis valstybės teisės aktams, rengti ir atnaujinti Centro veiklą reglamentuojančių tvarkų, aprašų, taisyklių, direktoriaus įsakymų, pagal kuruojamą sritį reikalingų Centro funkcijoms vykdyti ir paslaugų teikimui užtikrinti projektus ir teikti juos derinti ir tvirtinti Centro direktoriui. Apie teisės aktų pasikeitimus informuoti ir rašytinai supažindinti skyriaus atsakingus darbuotojus. 6.4. Organizuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus. 6.5. Vadovauti ūkiniam aprūpinimui, kad būtų užtikrintas Centro patalpų ir jo patikėjimo teise valdomų patalpų, įrenginių ir inventoriaus naudojimas bei būtų užtikrintas visų dirbančių darbuotojų darbas laikantis saugos ir sveikatos darbe, higienos, gaisrinės ir civilinės saugos reikalavimų. 6.6. Organizuoti kasmetinius civilinės saugos mokymus visiems įstaigos darbuotojams. 6.7. Užtikrinti Centro materialinių vertybių apsaugą. 6.8. Užtikrinti, kad energetiniai, materialiniai ir kiti ištekliai būtų naudojami racionaliai, ekonomiškai ir efektyviai. 6.9. Kontroliuoti Centro transporto priemonių techninę būklę, jų aptarnavimą ir priežiūrą, saugojimą, nurašymą, atsargų, kuro, kelionių lapų apskaitą, transporto paslaugų apskaitą. 6.10. Rengti ir teikti tiesioginiam vadovui kuruojamos veiklos vykdymo ataskaitas. 6.11. Rengti Centro metinės veiklos ataskaitos rinkinį ir Centro metinį (strateginį) veiklos planą. 6.12. Bendradarbiauti su valstybės ir (ar) savivaldybių institucijomis, įstaigomis, kitomis organizacijomis. 6.13. Koordinuoti ir kontroliuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, telkiant komandą, reguliariai organizuojant bendrus pasitarimus, esant poreikiui, teikiant jiems metodinę pagalbą ir kt. 6.14. Teikti atsakingiems asmenims su pavaldžių darbuotojų darbo laiko apskaita susijusią informaciją ir duomenis. 6.15. Nustatyta tvarka vertinti tiesiogiai pavaldžių darbuotojų veiklą, teikti siūlymus dėl jų kvalifikacijos tobulinimo, skatinimo ar atsakomybės priemonių taikymo, siekiant užtikrinti tinkamą jų veiklos kokybę ir motyvaciją, teikti siūlymus direktoriui dėl darbo organizavimo gerinimo. 6.16. Organizuoti, vykdyti darbuotojų aprūpinimą darbo priemonėmis. 6.17. Užtikrinti tinkamą Centro duomenų apsaugą, informacijos konfidencialumą vykstant viešųjų pirkimų procesams ir teikiant bei gaunant informaciją apie paslaugų gavėjus. 6.18. Pagal pareigybės kompetenciją dalyvauti kitose komisijose, inventorizacijose, patikrinimuose pagal atskirus direktoriaus įsakymus. 6.19. Pagal veiklos sritį dalyvauti nagrinėjant kitų juridinių asmenų ar piliečių prašymus, pareiškimus, skundus; dalyvauti ruošiant ar ruošti atsakymus, kitus dokumentus. 6.20. Rengti paklausimus ir atsakymus institucijoms Centro veiklos klausimais kompetencijos ribose. 6.21. Rengti projektus ir juos įgyvendinti. 6.22. Užtikrinti korupcijos pasireiškimo ir veiklos rizikų, nustatymą ir valdymą, siūlyti bei įgyvendinti priemones rizikų mažinimui (šalinimui), pranešti tiesioginiam vadovui apie galimas naujas ar didėjančias rizikas, bandytą įvykdyti, įtariamą ir faktinę korupciją arba bet kurį Antikorupcinės vadybos sistemos pažeidimą ar trūkumą. 6.23. Pagal kompetenciją siūlyti ir įgyvendinti vidaus kontrolės, priemones bendrojo skyriaus veikloje. 6.24. Prižiūrėti Centro internetinę svetainę, talpinti aktualią informaciją, susijusią su Centro personalu, bendraisiais ir ūkio reikalais. 6.25. Vykdyti kitus Centro direktoriaus pavedimus, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams. IV. SKYRIUS ATSAKOMYBĖ IR ATSKAITOMYBĖ 7. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už: 7.1. funkcijų netinkamą vykdymą ar nevykdymą darbuotojas atsako Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka; 7.2. jam paskirtų inventorių priežiūrą ir saugojimą; 7.3. Centrui padarytą materialinę žalą atsako pagal Lietuvos Respublikos darbo bei civilinį kodeksus, pasirašydamas ,,Visiškos materialinės atsakomybės“ sutartį; 7.4. Centro darbo tvarkos taisyklių, darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų nesilaikymą. 7.5. dokumentuose esančių įrašų teisingumą ir jų pristatymą laiku; 7.6. LR Konstitucijos, įstatymų ir kitų teisės aktų nesilaikymą, savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, Centro direktoriaus įsakymų ir šiame pareigybės aprašyme nustatytų pareigų netinkamą atlikimą. |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | +37034552294 |
El. paštas: | sakiu.spcentras@gmailcom |
Adresas: | reg. Bažnyčios g. 7, Paluobių k., Griškabūdžio sen., Šakių r., faktinė buveinė: V.Kudirkos g. 64A, Šakiai |