Viešosios tvarkos skyriaus Prevencijos poskyrio vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 12263 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-09-24 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-10-01 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Kauno miesto savivaldybės administracija | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Kauno miesto savivaldybės administracija | |||||
Pareigos: | Viešosios tvarkos skyriaus Prevencijos poskyrio vyriausiasis specialistas | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,94 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1678,28 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Kaunas | |||||
Informacija apie įstaigą: | Viena didžiausių ir moderniausių viešojo sektoriaus įstaigų Kaune ieško kolegos. Rūpinamės, kad kauniečiai gautų kokybiškas ir efektyvias paslaugas, turiningai leistų laiką bei patys turėtų galimybę prisidėti prie miesto kūrimo. Kviečiame ir tave prisijungti prie darnaus ir draugiško kolektyvo bei drauge įgyvendinti strateginius Kauno projektus, prisidėti prie iniciatyvų, tobulinti teikiamas paslaugas. Siūlome dinamišką darbo vietą, apmokamus kvalifikacijos tobulinimo kursus, komandiruotes. Taip pat lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu. Priimamam valstybės tarnautojui bus nustatomas 3 mėn. išbandymo terminas. |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus poskyrio vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių sprendimų priėmimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Viešosios tvarkos užtikrinimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Viešosios tvarkos užtikrinimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
10. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
11. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
12. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
13. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
15. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
16. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
17. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
18. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
21. Dalyvauja reiduose ir atlieka patikrinimus pagal skyriuje nustatytą tvarką, taiko kitas priemones administraciniams nusižengimams užkardyti ir nustatyti.
22. Teisės aktų nustatytais pagrindais ir tvarka pagal savo kompetenciją surašo administracinių nusižengimų protokolus, nagrinėja administracinių nusižengimų bylas ir skiria administracines nuobaudas.
23. Prižiūri ir kontroliuoja, kaip Kauno mieste vykdomi teisės aktai, reglamentuojantys viešąją tvarką.
24. Analizuoja nustatytų administracinių nusižengimų Kauno mieste priežastis, apibendrina ir kaupia informaciją, teikia poskyrio vedėjui pasiūlymus dėl organizuojamų prevencinių priemonių bei kitais poskyrio veiklos klausimais.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2.
studijų kryptis – teisė (arba);
25.3.
studijų kryptis – viešasis saugumas (arba);
25.4.
studijų kryptis – aplinkotyra (arba);
25.5.
studijų kryptis – visuomenės sveikata (arba);
arba:
25.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.7.
darbo patirties sritis – viešosios tvarkos srities patirtis ;
25.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
26. Transporto priemonių pažymėjimai:
26.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
27. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
27.2.
organizuotumas - 3 lygis;
27.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
27.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
27.5.
komunikacija - 3 lygis.
28. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
28.2.
konfliktų valdymas - 3 lygis.
29. Profesinė kompetencija:
29.1.
teisės išmanymas - 3 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
Pareigos: | Personalo valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas | |||||
Vardas, Pavardė: | Gintarė Jokubynaitė | |||||
Telefonas: | +37037207492 | |||||
El. paštas: | gintare.jokubynaite@kaunas.lt | |||||
Adresas: | Laisvės al., 96, LT 44251 Kaunas | |||||
Skelbimas publikuojamas iki: | 2024-10-01 |