Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Vilniaus miesto 1-ojo skyriaus skyriaus vedėjas. Pakaitinis valstybės tarnautojas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 11553
Skelbimo data: 2023-04-11
Skelbimas galioja iki: 2023-04-18
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Vilniaus miesto 1-ojo skyriaus skyriaus vedėjas. Pakaitinis valstybės tarnautojas
Pareiginės algos koeficientas: 10.30
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,915.80
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Vilniaus miesto 1-ojo skyriaus skyriaus vedėjas. Pakaitinis valstybės tarnautojas. Kilus klausimams dėl pareigybės ir darbo pobūdžio galite kreiptis kontaktais : Diana Skibarienė
Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius vyriausioji specialistė
+370 616 17491 Diana.Skibariene@uzt.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
VILNIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO
VILNIAUS MIESTO 1-OJO SKYRIAUS
VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus departamento direktoriui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. viešųjų paslaugų teikimo administravimas.
4. administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Darbo rinkos paslaugų teikimo bei užimtumo rėmimo ir kitų priemonių taikymo organizavimas darbdaviams.
6. Administracinių spendimų priėmimas skyriaus kompetencijos klausimais.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
9. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
11. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualią informaciją.
12. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
13. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
14. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
15. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
17. Užtikrina struktūrinio padalinio nuostatuose numatytų veiklų įgyvendinimą.
18. Skatina struktūrinio padalinio darbuotojus, vykdant jiems pavestas užduotis, orientuotis į klientų poreikių patenkinimą.
19. Pavaduoja kito klientų aptarnavimo skyriaus vedėją, jam nesant darbe.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – verslas (arba);
20.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
20.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
20.5. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
20.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.7. darbo patirties sritis – užimtumo rėmimo politikos srities patirtis;
20.8. darbo patirtis srityje – 3 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

21. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
21.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
21.2. organizuotumas - 4 lygis;
21.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
21.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
21.5. komunikacija - 5 lygis.
22. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1. strateginis požiūris - 2 lygis;
22.2. veiklos valdymas - 3 lygis;
22.3. lyderystė - 3 lygis.
23. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. informacijos valdymas - 4 lygis;
23.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 4 lygis;
23.3. konfliktų valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Diana Skibarienė
Telefonas: +37061617491
El. paštas: diana.skibariene@uzt.lt
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Skelbimas publikuojamas iki: 2023-04-18
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.