Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Vyriausiasis specialistas. Pareiginės algos koeficientas bandomuoju laikotarpiu nuo 7,44 iki 7,8, po bandomojo laikotarpio nuo 8,05 iki 8,35
Skelbimo nr.: | 74724 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-11-03 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-11-17 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Pareigos: | Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Vyriausiasis specialistas. Pareiginės algos koeficientas bandomuoju laikotarpiu nuo 7,44 iki 7,8, po bandomojo laikotarpio nuo 8,05 iki 8,35 |
Pareiginės algos koeficientas: | 7.44 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1,316.88 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Vyriausiasis specialistas. Pareiginės algos koeficientas bandomuoju laikotarpiu nuo 7,44 iki 7,8, po bandomojo laikotarpio nuo 8,05 iki 8,35. Darbo patirties sritis – ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtis teikiant psichologinį konsultavimą. Išsilavinimas - aukštasis universitetinis arba jam prilyginami Socialinių mokslų studijų srities psichologijos bakalauro ir psichologijos magistro kvalifikaciniai laipsniai arba psichologo kvalifikacija (specialybė), įgyta baigus studijas pagal vienos pakopos aukštojo mokslo programas. |
Pareigybės aprašymas: | |
VILNIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Vilniaus klientų aptarnavimo departamento vyriausiojo specialisto pareigybė yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas) ir ši pareigybė priskirta Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių I grupei. 2. Pareigybės lygis – A1. 3. Vilniaus klientų aptarnavimo departamento (toliau – Departamentas) vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga vykdyti psichologinio konsultavimo paslaugos teikimą Departamento aptarnaujamoje teritorijoje, užtikrinant nustatytų užduočių ir veiklos rodiklių įgyvendinimą. 4. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Departamento direktoriui. II SKYRIUS DARBUOTOJO VEIKLOS SRITIS 5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo specialiosios veiklos srities – darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo – funkcijas. III SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM darbuotojui 6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 6.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilyginamą Socialinių mokslų studijų srities psichologijos bakalauro ir psichologijos magistro kvalifikacinius laipsnius arba psichologo kvalifikaciją (specialybę), įgytą baigus studijas pagal vienos pakopos aukštojo mokslo programas. 6.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį, teikiant psichologinį konsultavimą, 6.3. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai; 6.4. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus; 6.5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus; 6.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją; 6.7. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 7.1. koordinuoja ir užtikrina darbo rinkos paslaugų (profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo) teikimą Departamentui pavaldžiuose klientų aptarnavimo skyriuose (toliau – Skyriai); 7.2. organizuoja ir vykdo darbo rinkos paslaugų (profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo) teikimo darbo ieškantiems asmenims stebėseną; 7.3. pagal poreikį individualiai ir grupėse teikia profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo paslaugas ieškantiems darbo asmenims Skyriuose; 7.4. ugdo ieškančių darbo asmens gebėjimus racionaliai priimti profesinį sprendimą, padedant spręsti emocinio, asmeninio ir tarpasmeninio pobūdžio problemas, sudarančias kliūtis jų užimtumui; 7.5. organizuoja psichologinio konsultavimo priemonių Skyriuose įdiegimą bei teikia pasiūlymus dėl naujų konsultavimo metodų diegimo ir taikymo; 7.7. organizuoja, vykdo ir apibendrina darbo ieškančių asmenų apklausas dėl profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo gerinimo; 7.8. bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybių institucijomis bei įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, mokymo paslaugas teikiančiomis įstaigomis, bendruomenių atstovais, kitais darbo rinkos ir socialiniais partneriais, organizuojant ir įgyvendinant socialinę atskirtį patiriančių asmenų integracijos į darbo rinką priemones; 7.9. profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo paslaugų teikimo metu informuoja darbo ieškančius asmenis apie socialinių partnerių įgyvendinamas integracijos į darbo rinką priemones; 7.10. pagal poreikį dalyvauja darbuotojų atrankose į skelbiamas laisvas darbo vietas ir taiko atrankos metodus – interviu, asmenybės savybių įvertinimo testus, praktines užduotis ir kt; 7.11. analizuoja savo vykdomos veiklos rezultatus, savarankiškai planuoja jų vykdymą ir teikia Departamento direktoriui ataskaitas; 7.12. vykdydamas jam pavestas funkcijas, bendradarbiauja su Departamento ir kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių darbuotojais, kitomis įstaigomis, institucijomis ir organizacijomis; 7.13. pagal kompetenciją organizuoja ir vykdo vidinius Departamento ir Skyrių darbuotojų mokymus; 7.14. teikia pasiūlymus Departamento direktoriui dėl darbo rinkos paslaugų (profesinės karjeros planavimo ir psichologinio konsultavimo) įgyvendinimo ir jų efektyvumo didinimo, darbo organizavimo tobulinimo; 7.15. rengia, saugo ir nustatyta teisės aktuose tvarka perduoda į archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus; 7.16. atsako už turimos informacijos tikslų suvedimą į Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą laiku ir kitų jam priskirtų funkcijų bei vienkartinių pavedimų vykdymą; 7.17. pagal kompetenciją renka, kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją, susijusią su veikla, organizuoja ir rengia pranešimus, ataskaitas; 7.18. nustatyta tvarka atsiskaito Departamento direktoriui už savo veiklą; 7.19. pavaduoja kitą Departamento specialistą, jam nesant darbe; 7.20. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus ar Departamento direktoriaus pavedimus, susijusius su Departamento funkcijomis. V SKYRIUS ATSAKOMYBĖ 8. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už: 8.1. savo darbo funkcijų atlikimą laiku ir kokybiškai renkamų, analizuojamų ir pateikiamų duomenų tikslumą; 8.2. Užimtumo tarnybos konfidencialaus pobūdžio informacijos saugojimą; 8.3. darbo, priešgaisrinės saugos ir higienos normų laikymąsi; 8.4. racionalų darbo laiko naudojimą. 9. Darbuotojas už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 10. Baigdamas savo darbo teisinius santykius Užimtumo tarnyboje, privalo perduoti visus turimus dokumentus bei supažindinti su vykdomais darbais tiesioginį vadovą arba kitą Užimtumo tarnybos direktoriaus paskirtą asmenį. ________________________ |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8-5) 236 0770 |
El. paštas: | info@uzt.lt |
Adresas: | Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius |