Vilniaus skyriaus klientų aptarnavimo specialistas (pareiginės algos koeficientas 5,3; atskaičiavus mokesčius 544,7 Eur; darbo vieta Vilniuje)
Skelbimo nr.: | 60096 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-08-21 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Pareigos: | Vilniaus skyriaus klientų aptarnavimo specialistas (pareiginės algos koeficientas 5,3; atskaičiavus mokesčius 544,7 Eur; darbo vieta Vilniuje) |
Pareigybės aprašymas: | |
VILNIAUS SKYRIAUS KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Vilniaus skyriaus (toliau – skyrius) klientų aptarnavimo specialistas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, yra specialistų grupės pareigybė. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės paskirtis – vykdyti asmenų priėmimą ir aptarnavimą skyriuje Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties klausimais. 4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus patarėjui, kurio specialioji veiklos sritis – paslaugos ir aptarnavimas. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 5.2. mokėti anglų kalbą B1 lygiu; 5.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius asmenų aptarnavimo, Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties klausimus; 5.4. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. priima ir aptarnauja asmenis Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties klausimais; 6.2. teikia informaciją telefonu, el. paštu, raštu arba tiesiogiai į skyrių atvykusiems klientams; 6.3. priima asmenų skundus, prašymus, pareiškimus ir kitus dokumentus; 6.4. kai yra būtinybė, priima ir aptarnauja asmenis nuotolinėse darbo vietose; 6.5. pagal nustatytą tvarką vyksta pas asmenis, kurie negali patys atvykti į skyrių pateikti prašymų ar atsiimti išrašytų dokumentų. 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus. ______________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Adresas: | L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius |
Telefonas: | (8 5) 219 8401 |
El. paštas: | info@migracija.gov.lt |