vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61583
Skelbimo data: 2024-12-16
Skelbimas galioja iki: 2025-01-03 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Vilniaus rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,13
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2017,50
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba atlieka nepriklausomą savivaldybės institucijų finansinę, atitikties ir veiklos auditą. Darbas tarnyboje suteikia galimybę prisidėti prie viešųjų išteklių valdymo skaidrumo ir efektyvumo, siekiant užtikrinti atsakingą ir teisėtą lėšų panaudojimą. Tai taip pat puiki galimybė tobulėti profesiniuose audito, kontrolės ir finansų srityse, įgyjanti vertingą patirtį.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės kontrolieriui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. prižiūri ar teisėtai, efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas savivaldybės turtas ir patikėjimo teise valdomas valstybės turtas ir atlieka išorės finansinį, atitikties ir veiklos auditus Vilniaus rajono savivaldybės administracijoje, Vilniaus rajono savivaldybės administravimo subjektuose ir savivaldybės valdomose įmonėse.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
7. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
8. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
9. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
14. Atlieka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 67 str. nurodytas funkcijas.
15. Tvarko audito dokumentus pagal nustatytus reikalavimus.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

16. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
16.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
16.3. studijų kryptis – finansai (arba);
16.4. studijų kryptis – apskaita (arba);
16.5. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
16.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.7. darbo patirties sritis – finansinės atskaitomybės ar audito srities patirtis;
16.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;
17. Transporto priemonių pažymėjimai:
17.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

18. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. komunikacija - 3 lygis;
18.2. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
18.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
18.4. organizuotumas - 3 lygis;
18.5. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
19. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
20. Profesinė kompetencija:
20.1. finansų valdymas ir apskaita - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Jurgita Kozlova-Burokė
Telefonas: +370 672 86093
El. paštas: jurgita.kozlova-buroke@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.