Vyriausiasis specialistas (pareiginės algos koeficientas 7,1)
Skelbimo nr.: | 8637 |
---|---|
Skelbimo data: | 2019-08-21 |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Pareigos: | Vyriausiasis specialistas (pareiginės algos koeficientas 7,1) |
Pareigybės aprašymas: | |
KAUNO KLIENTŲ APTARNAVIMO DEPARTAMENTO ALYTAUS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Kauno klientų aptarnavimo departamento Alytaus skyriaus vyriausiasis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas.
II. PASKIRTIS
2. Kauno klientų aptarnavimo departamento (toliau – Departamentas) Alytaus skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga aptarnauti ieškančius darbo asmenis siekiant greičiau juos integruoti į darbo rinką, teikti darbo rinkos paslaugas, administruoti bedarbio statuso Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) suteikimą, sustabdymą, atstatymą, pakeitimą, nenutraukus registracijos, panaikinimą, įgyvendinant teisės aktuose nustatytas užimtumo rėmimo ir kitas užimtumo priemones, remiančias užimtumą bei teisės į darbą įgyvendinimą, atsižvelgiant į moterų ir vyrų lygių galimybių principą, užtikrinant nustatytų užduočių ir veiklos rodiklių įgyvendinimą.
III. VEIKLOS SRITYS
3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo specialiosios veiklos srities – darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimas – funkcijas.
IV. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
4. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 4.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį; 4.3. žinoti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, biudžetinių įstaigų veiklos organizavimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą bei gebėti juos taikyti praktiškai; 4.4. mokėti apibrėžti problemas, pasirinkti optimalius jų sprendimų būdus ir metodus; 4.5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti oficialius dokumentus; 4.6. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas: 5.1. registruoja darbo ieškančius asmenis, suveda jų duomenis į Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą; 5.2. pasiūlo ir pateikia bedarbiams užpildyti Prašymą dėl nedarbo socialinio draudimo išmokos skyrimo, priima prašymą arba raštišką atsisakymą pildyti prašymą, registruoja jį bei suveda prašymo duomenis į Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą; 5.3. gavęs informaciją iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Sodra) apie nedarbo socialinio draudimo išmokos skyrimą/neskyrimą, sustabdymą, atnaujinimą, nutraukimą, pratęsimą, pakartotinį skyrimą, informuoja apie tai bedarbius pasirašytinai Stebėsenos lape; 5.4. gavęs iš Sodros duomenis apie neįskaitytas į asmenines sąskaitas nedarbo draudimo išmokų sumas (dėl neteisingai nurodytų asmeninių sąskaitų), apie tai informuoja bedarbius ir pasiūlo užpildyti Prašymą dėl sąskaitos keitimo (tikslinimo), priima prašymą, registruoja jį bei laiku suveda prašymo duomenis į Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą; 5.5. teikia įsidarbinimo galimybių vertinimo paslaugas darbo ieškantiems asmenims pagal Užimtumo tarnybos direktoriaus patvirtintus kriterijus; 5.6. teikia informavimo ir konsultavimo paslaugas darbo ieškantiems asmenims apie darbo rinkos paslaugas ir užimtumo rėmimo priemones bei dalyvavimo jose sąlygas, įsidarbinimo ir profesijos įsigijimo ar persikvalifikavimo, bedarbio statuso suteikimo, sustabdymo, atkūrimo ir panaikinimo, registracijos Užimtumo tarnyboje nutraukimo sąlygų klausimais; 5.7. teikia informaciją apie Europos užimtumo tarnybų tinklo veiklą Lietuvoje, darbo ir gyvenimo sąlygas, įsidarbinimo, mokymosi galimybes, įsidarbinimui reikalingų dokumentų parengimo Europos Sąjungoje ir Europos ekonominės erdvės šalyse; 5.8. teikia tarpininkavimo įdarbinant paslaugas – vykdo tinkamų darbuotojų atranką užregistruotų laisvų darbo vietų užpildymui, teikia darbo ieškantiems asmenims siūlymus ir pasiūlymus įsidarbinti; 5.9. vykdo bedarbių individualios užimtumo veiklos planavimą; 5.10. vertina savo suteiktų darbo ieškantiems asmenims tarpininkavimo įdarbinant paslaugų veiksmingumą, nustato konsultavimo paslaugų ar aktyvios darbo rinkos politikos priemonių poreikį ir prireikus aptarnaujamą asmenį nusiunčia pas specialistą, vykdantį karjeros konsultanto funkcijas arba įgyvendinantį aktyvios darbo rinkos politikos priemones; 5.11. parenka aktyvios darbo rinkos politikos priemonių dalyvius; 5.12. motyvuoja ir moko darbo ieškančius asmenis naudotis Užimtumo tarnybos teikiamomis elektroninėmis paslaugomis ir kitais savarankiškos darbo paieškos būdais bei metodais, orientuoja profesijos įsigijimui, keitimui ir/ar darbo vietos sau steigimui; 5.13. informuoja darbo ieškančius asmenis apie priimtus individualius administracinius aktus dėl bedarbio statuso suteikimo, sustabdymo, atkūrimo ir panaikinimo; 5.14. dalyvauja pažintiniuose ar tiksliniuose vizituose pas darbdavius, siekdamas susipažinti su darbo vietomis ir darbuotojams keliamais reikalavimais, kad užtikrintų kokybišką tinkamų darbuotojų atranką; 5.15. bendradarbiauja, keičiasi gerąja praktika su kitais Skyriaus ir kitų Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių darbuotojais, kitų įstaigų darbuotojais, sprendžiant su jo funkcijomis susijusius klausimus; 5.16. teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl: 5.16.1. dėl bedarbio statuso suteikimo, sustabdymo, atkūrimo ir panaikinimo; 5.16.2. teisės aktuose numatytų veiksmų su bedarbio statusu procedūrų tobulinimo; 5.16.3. kitų jo kompetencijos klausimų; 5.17. rengia, saugo ir nustatyta teisės aktuose tvarka perduoda į Užimtumo tarnybos archyvą jo kompetencijai priskirtus dokumentus; 5.18. skenuoja, kopijuoja dokumentus, tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus; 5.19. priima asmenų pranešimus, prašymus ir kitus dokumentus bei juos registruoja Užimtumo tarnybos dokumentų valdymo sistemoje; 5.20. laiku Užimtumo tarnybos valdomojoje informacinėje sistemoje, atsako už teisiškai pagrįstų ir laiku padarytų sprendimų bei veiksmų, susijusių su bedarbio statusu ir registracija Užimtumo tarnyboje, ir kitų jam priskirtų funkcijų bei vienkartinių pavedimų vykdymą; 5.21. pavaduoja kitą Skyriaus darbuotoją, jam nesant darbe; 5.22. vykdo vienkartinio pobūdžio Užimtumo tarnybos direktoriaus, Departamento direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.
VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
6. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas yra tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.
____________________ |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Adresas: | Vaiva Minkevičienė, VTD prie VRM Atrankų skyriaus vyriausioji specialistė, tel. 8 5 2196811, el. pastas vaiva.minkeviciene@vtd.lt, Šventaragio g. 2, Vilnius. |
Telefonas: | 8 41 502827 |
El. paštas: | indre.kiuduliene@uzt.lt |
Skelbimas publikuojamas iki: | 2019-08-28 |