Belgija-Briuselis: Tyrimas dėl naujausių pokyčių „Adtech“ srityje poveikio ir jų poveikio privatumui, leidėjams ir reklamuotojams – VIGIE 2020-663

Belgija-Briuselis: Tyrimas dėl naujausių pokyčių „Adtech“ srityje poveikio ir jų poveikio privatumui, leidėjams ir reklamuotojams – VIGIE 2020-663


I dalis: Perkančioji organizacija

    I.1) Pavadinimas ir adresai:

      Oficialus pavadinimas: Europos Komisija, Ryšių tinklų, turinio ir technologijų generalinis direktoratas (CONNECT), Directorate H: Digital Society, Trust and Cybersecurity, Unit H.2: Cybersecurity and Digital Privacy Policy
      Adresas: Rue de la Loi 200, Wetstraat 200, BU25 04/118
      Miestas: Brussels
      Pašto kodas: 1049
      Šalis: Belgija
      Asmuo ryšiams:
      El-paštas: CNECT-TENDERING@ec.europa.eu
      Interneto adresas (-ai):

II dalis: Objektas

    II.1.1) Pavadinimas:

      Tyrimas dėl naujausių pokyčių „Adtech“ srityje poveikio ir jų poveikio privatumui, leidėjams ir reklamuotojams – VIGIE 2020-663
      Nuorodos numeris: CNECT/2021/OP/0030

    II.1.2) Pagrindinis BVPŽ kodas:

      73300000 Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos projektavimas bei atlikimas ;

    II.1.3) Sutarties tipas:

      Paslaugos
;

    II.1.4) Trumpas aprašymas:

      Tyrimo tikslas – surinkti įrodymus apie pokyčius internetinės reklamos sektoriuje per pastaruosius 10–15 metų, kurie galėtų suteikti informacijos apie būsimas politikos galimybes apsaugoti asmens privatumą ir remti Europos leidėjus ir reklamuotojus. Tyrime bus nagrinėjama internetinės reklamos pramonės raida, jos poveikis privatumui, leidėjams ir reklamuotojams ES ir alternatyvų sisteminiam asmenų elgesio stebėjimui ir profiliavimui perspektyvumas.

    II.2) Aprašymas:

    II.2.1) Kitas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai):

      73300000 Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos projektavimas bei atlikimas
      79315000 Socialinių tyrimų paslaugos
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.