Belgija-Briuselis: Tyrimas dėl naujausių pokyčių „Adtech“ srityje poveikio ir jų poveikio privatumui, leidėjams ir reklamuotojams – VIGIE 2020-663
Belgija-Briuselis: Tyrimas dėl naujausių pokyčių „Adtech“ srityje poveikio ir jų poveikio privatumui, leidėjams ir reklamuotojams – VIGIE 2020-663
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1) Pavadinimas ir adresai:
Oficialus
pavadinimas: Europos Komisija, Ryšių tinklų, turinio ir technologijų generalinis direktoratas (CONNECT), Directorate H: Digital Society, Trust and Cybersecurity, Unit H.2: Cybersecurity and Digital Privacy Policy
Adresas: Rue de la Loi 200, Wetstraat 200, BU25 04/118
Miestas: Brussels
Pašto
kodas: 1049
Šalis: Belgija
Asmuo
ryšiams:
El-paštas: CNECT-TENDERING@ec.europa.eu
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://ec.europa.eu/info/departments/communications-networks-content-and-technology_en
Pirkėjo profilio adresas: https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/newsroom/call-for-tenders
II dalis: Objektas
II.1.1) Pavadinimas:
Tyrimas dėl naujausių pokyčių „Adtech“ srityje poveikio ir jų poveikio privatumui, leidėjams ir reklamuotojams – VIGIE 2020-663
Nuorodos numeris: CNECT/2021/OP/0030
II.1.2) Pagrindinis BVPŽ kodas:
73300000
Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos projektavimas bei atlikimas
;
II.1.3) Sutarties tipas:
Paslaugos
II.1.4) Trumpas aprašymas:
Tyrimo tikslas – surinkti įrodymus apie pokyčius internetinės reklamos sektoriuje per pastaruosius 10–15 metų, kurie galėtų suteikti informacijos apie būsimas politikos galimybes apsaugoti asmens privatumą ir remti Europos leidėjus ir reklamuotojus. Tyrime bus nagrinėjama internetinės reklamos pramonės raida, jos poveikis privatumui, leidėjams ir reklamuotojams ES ir alternatyvų sisteminiam asmenų elgesio stebėjimui ir profiliavimui perspektyvumas.
II.2) Aprašymas:
II.2.1) Kitas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai):
73300000 Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos projektavimas bei atlikimas
79315000 Socialinių tyrimų paslaugos