Norvegija – Klientų patenkinimo tyrimai – KTI (klientų pasitenkinimo indeksas)
Norvegija – Klientų patenkinimo tyrimai – KTI (klientų pasitenkinimo indeksas)
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1) Pavadinimas ir adresai:
Oficialus
pavadinimas: TET Digital AS
Adresas: Dronningens gate 40, Postboks 1030 Sentrum
Miestas: Oslo
Pašto
kodas: 0104
Šalis: Norvegija
Asmuo
ryšiams:
El-paštas: jon.kristensen@ruter.no
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://ruter.no/
II dalis: Objektas
II.1.1) Pavadinimas:
KTI (customer satisfaction index)
Nuorodos numeris: 24/03574
II.1.2) Pagrindinis BVPŽ kodas:
79342311
Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
;
II.1.3) Sutarties tipas:
Kita
II.1.4) Trumpas aprašymas:
TET Digital AS is building a new customer service system for its owners. There will be several channels into the customer service system, including contact forms, email, telephone, chat and letters. Our owners want to measure customer satisfaction among customers who contact customer service across all channels and need a digital tool to carry out these measurements. The system shall be able to send out customer satisfaction surveys that are initiated through an automatic digital interface. The system shall be delivered as a cloud based SaaS service. The KTI system shall be an option that the owners/users can choose to use.
II.2) Aprašymas:
II.2.1) Kitas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai):
79342311 Klientų patenkinimo tyrimai
48000000 Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos