Naujienos
Pirmojo Lietuvoje naujos kartos Škoda Octavia testo metu – kelionė į praeitį
Pirmojo Lietuvoje naujos
kartos Škoda Octavia testo
metu – kelionė į praeitį
„Auto Bild Lietuva“ komanda vieni pirmųjų
Lietuvoje išbandė naujos kartos Škoda
Octavia. Šiuo turbodyzeliniu automobiliu jie ne tik važinėjo įvairiais
Lietuvos keliais, bet ir nukeliavo į praeitį – atokiame kaime netikėtai
rado šimtus praeito šimtmečio automobilių.
Geriausias laikas tyrinėti savo šalį
„Auto Bild Lietuva“
vyr. redaktoriaus Vitoldo Miliaus teigimu, švelnėjant karantino sąlygoms,
tiek žmonių, tiek automobilių pasaulyje viskas po truputį grįžta į savas vėžes.
Automobilių pramonė palaipsniui pradeda dirbti, vėl atidaromos gamyklos, naujų
automobilių salonai, o žmonėms leidžiama daugiau judėti. „Pokytis jaučiasi ir
miestų gatvėse, ir užmiesčio keliuose. Tolimesnių kelionių dar privalome
atsisakyti, bet dabar turime galimybę daugiau keliauti po Lietuvą. Tokie
pasivažinėjimai leidžia mums lengviau suprasti, kokioje nuostabioje Žemės vietoje
mes gyvename“, – pasakojo V. Milius.
Netikėtas atradimas
Norėdamas išbandyti Škoda Octavia, automobilių ekspertas
leidosi į kelionę po Lietuvą ir bevažiuodamas pastebėjo išrikiuotų senų
automobilių eilę. Nuvykęs į vietą, Vitoldas negalėjo patikėti savo akimis.
„Tai, ką pamačiau iš tolo, buvo tik maža dalis – užsukę radome daugybę
senovinių autobusų, troleibusų, karinės technikos, laivų ir dešimtis lengvųjų
automobilių, sustatytų keliuose dideliuose garažuose ir laukuose, – prisiminė V. Milius. – Nusprendėme
čia padaryti fotosesiją – juk kiek simboliška, kad su naujausiu
automobiliu Lietuvoje aplankėme automobilius-senolius“.
Patogu važiuoti tiek mieste, tiek žvyrkeliuose
Keliaudamas po Lietuvą
V. Milius stengėsi išbandyti visas funkcijas ir priedus, sumontuotus gerai
sukomplektuotoje Škoda Octavia.
„150 AG ir 360 Nm sukimo momentas tikrai yra pakankami net ir
dinamišką vairavimo stilių mėgstantiems vairuotojams. Automobilis turi
automatinę septynių pakopų DSG pavarų dėžę ir neblogas dinamines savybes –
100 km/val. greitį pasiekia per 8,8 sek. Važiuoklė, vairo sistema,
transmisija suderintos optimaliai. Važiavimo režimui nustatyti tereikia
paspausti mygtuką – įjungus „Sport“, pakaba tampa standesnė, automobilis
yra geriau valdomas. Norint, šis modelis gali būti komfortiškas ir tylus, tam reikia
pasirinkti režimą „Comfort“. Labiausiai nustebino nedidelės dyzelino sąnaudos.
Važiuojant užmiestyje pagal Kelių eismo taisyklių reikalavimus automobilio
kompiuteris rodė 3,7 l/100 km. Tokio dydžio automobiliui, turinčiam tiek
daug papildomos įrangos, tai yra labai geras rodiklis“, – įspūdžiais dalinosi keliautojas.