Naujienos
7 patarimai verslui: išmanūs sprendimai darbui iš namų
Jūsų dėmesiui – septyni Arnoldo
Lukošiaus, „Tele2 Inovacijų biuro“ eksperto, patarimai
verslui, kad darbas iš namų vyktų be jokių papildomų rūpesčių.
1. Dirbdami
iš namų nepraleiskite nei vieno skambučio
Verslui
kiekvienas skambutis yra ypatingos reikšmės. Naudojantis išmaniu skambučių
valdymu jūsų darbuotojai bus visuomet pasiekiami klientams. Šis sprendimas
leidžia efektyviai ir greitai nukreipti atostogaujančio, sergančio ar tiesiog
tuo metu nepasiekiamo darbuotojo skambučius į jo dirbančio kolegos telefono numerį.
Tai galima
lengvai padaryti tiek su fiksuoto įmonės numerio skambučiais, tiek ir su
mobiliaisiais darbuotojų telefonais. Jei šiuo metu visi biuro darbuotojai dirba
iš namų, bendro įmonės numerio skambučius galite nukreipti į bet kokį vieną ar
kelis kitus jūsų pasirinktus numerius. Taip visuomet būsite pasiekiami savo
klientams.
2.
Darbą namuose palengvins statistika
Dirbant nuotoliniu būdu itin svarbu ne tik atsiliepti, bet ir stebėti praleistus
skambučius. Būdami už ofiso ribų galite
patogiai valdyti svarbiausią skambučių informaciją, stebėti visos įmonės ir
kiekvieno darbuotojo skambučių istoriją, kliento laukimo laiko ir skambučių
trukmės grafikus, bendrą skambučių kiekį, praleistus skambučius ir gauti
naudingas įžvalgas. Tai leidžia
efektyviai valdyti darbo procesą net nebūnant vienoje patalpoje su savo
kolegomis.
Patikrinti
visus praleistus įmonės skambučius galima tiek savitarnoje, tiek ir kasdien gaunant
automatiškai siunčiamą praleistų skambučių sąrašą el. paštu.
3. Darbo
procesus valdykite nuotoliniu būdu
Norintiems efektyviai valdyti darbo procesą, o ypač
klientų skambučių srautus, iš namų – siūlome apsvarstyti interaktyvaus
autoatsakiklio galimybę. Jums paskambinęs klientas pirmiausia galės pasirinkti
su kuriuo skyriumi nori susisiekti, o tai padės išvengti tarpininkavimo ir leis
klientui iškart tiesiogiai bendrauti su atsakingu žmogumi, kuris išspręs
klientui kilusius iššūkius.
Sužinoti
daugiau apie „Išmanų skambučių valdymą“ galite čia:
https://tele2.lt/verslui/sprendimai-verslui/ismanus-skambuciu-valdymas/
4.
Informuokite klientus
Jei savo
klientams norite pranešti svarbią informaciją ar paaiškinti jiems pasikeitimus
savo verslo procesuose – „SMS Verslui“ sprendimas leidžia tai atlikti siunčiant
automatines SMS žinutes. Rekomenduojame šį įrankį, nes jis padės sutaupyti laiko
ir leis operatyviai informuoti klientus apie pokyčius ar perduoti darbuotojams
informaciją.
Sužinoti daugiau apie „SMS Verslui“
galite čia:
https://tele2.lt/verslui/sprendimai-verslui/sms-verslui/
5. Susitikimus
perkelkite į virtualią erdvę
Verslo
patogumui siūlomos ir nuotolinių susitikimų arba grupinių skambučių paslaugos.
Jos praverčia, kai nėra sąlygų su klientais susitikti „gyvai“. Tokia paslauga
itin aktuali dabartiniu laikotarpiu, kai tenka dirbti nuotoliniu būdu.
Pavyzdžiui, konferencinius
skambučius galite atlikti tiesiog savo telefonu. Tai padaryti labai paprasta –
pasirinkite pirmąjį žmogų, kuriam norite paskambinti. Kai jis atsilieps
spauskite mygtuką „Add Call“ ir iš savo kontaktų sąrašo išsirinkite kitą žmogų,
kurį norite pridėti prie pokalbio. Kai antrasis pašnekovas atsilieps, spauskite
mygtuką „Merge“ – tokiu būdu sujungsite abu skambučius į vieną pokalbį.
Jei jus domina ne tik garso, bet
ir vaizdo konferencijos, galite išbandyti populiarią aplikaciją „Skype For Business“, kuria naudotis galėsite su „Microsoft“ programinės
įrangos sprendimu verslui „Office 365“. Ji veikia panašiai kaip ir įprasta
„Skype“ platforma, tačiau čia galite patogiai planuoti virtualius susitikimus,
rengti skambučius ir susirašinėti, kad ir kur bebūtumėte.
6.
Planuokite komandos darbą
Ne paslaptis, kad dirbant iš namų
gali būti sunkiau susikaupti ir suplanuoti savo darbo dieną. Technologijų
kūrėjai pagalvojo ir apie tai – didesniam produktyvumui ir efektyviam laiko
planavimui gali padėti darbų ir užduočių organizavimo sprendimai.
Vienas tokių – „Microsoft“
programinės įrangos sprendimas „Microsoft To Do“. Jis leidžia greitai
užfiksuoti ir rasti savo darbų sąrašus bei užduotis įvairiuose jūsų įrenginiuose
todėl galėsite efektyviai atlikti darbus biure, namie ar kelyje.
Sprendimas leidžia itin lengvai
skaidyti užduotis į mažesnius darbus, numatyti atlikimo terminus ir nustatyti
priminimus, kad jūs ir jūsų komandos nariai nenukryptų nuo tikslo. Ypač patogu,
kad šis įrankis automatiškai integruotas tiek su „Office 365“, tiek ir su „Outlook“ pašto dėžute, tad darbus
planuoti bus gerokai lengviau.
Sužinoti
daugiau apie „Office 365“ galite čia:
https://tele2.lt/verslui/sprendimai-verslui/office-365/
7.
Dokumentų dalybos
Dirbant per atstumą svarbu turėti
visas reikalingas priemones sklandžiam ir efektyviam darbui. Saugų ir greitą
duomenų perdavimą gali užtikrinti tam pritaikyti išmanieji įrankiai. Be
populiariausių duomenų laikymo ir perdavimo aplikacijų, tokių kaip „Dropbox“,
„Google Drive“ ir „iCloud“, rekomenduojame išbandyti ir saugią duomenų
perdavimo aplikaciją „Resilio Sync“.
Ji ypatinga tuo, kad leidžia
lengvai perkelti bet kokius failus iš savo kompiuterio, suteikia galimybę
siųsti duomenis iš vieno įrenginio į kitą ir neturi jokio duomenų laikymo
limito.
Įsidiegti
„Resilio Sync“ galite čia:
„iOS“: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.resilio.sync&hl=en
„Android“: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.resilio.sync&hl=en
Daugiau
informacijos:
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos
direktorius Baltijos šalims
mob. +370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com