Aštuntos kartos VW Golf susitikimas su proseneliu
Visame pasaulyje per metus Golf
parduodama apie 800 000 vienetų, o nuo 1974 m. jų parduota daugiau nei 35 milijonai.
Šiais metais VW
Lietuvoje pristatė aštuntos kartos Golf su skaitmeniniu interjeru ir aukštesnės klasės
technologijomis. „Auto Bild Lietuva“ komanda ne tik išbandė naująjį Golf, bet
ir supažindino jaunuolį su jo giminaičiu iš praeities.
Pasikeitęs „veidas“
Naujojo Golf veidą pamėgs, ko gero, ne visi. Vizualiai žiūrint,
VW gamintojas iš tikrųjų eina kitu keliu – atsisako visų numylėtinio įvaizdžio ir renkasi aštrių kampų tipo įvaizdį.
Pavyzdžiui, priekis žemas
tarsi uostinėtų asfaltą
– tai padaryti leidžia
nauji LED žibintai.
Pasikeitė ir proporcijos. Lango linija
kyla, pirmą kartą Golf atrodo pleišto formos. Galinė dalis yra
atitinkamai aukšta – galų gale, tai tinka aerodinamikai, kurios rodiklis dabar
yra 0,275 cw, taigi turėtų atitikti aukščiausius reikalavimus.
Interjero revoliucija
Golf atsisveikino su analoginiais prietaisais ir jungikliais
prietaisų skydelyje. Priešais vairą
yra tik skaitmeniniai prietaisai (10,25
colių
ekranas), bazinę versiją nuo aukštos kokybės versijų skiria tik funkcionalumas
ir duomenų apdorojimo greitis. Viduryje standartiškai yra 8,25 colių ekranas, o už
papildomą mokestį galimas 10 colių
ekranas.
VW ilgą laiką dirbo ties prietaisų
skydelio
valdymo koncepcija. Šio darbo rezultatas yra štai koks: kas gali valdyti
išmanųjį telefoną, lengvai perpras
ir Golf prietaisų skydelio valdymą. Galimas valdymas balso komanda ar paprastu ekrano
palytėjimu. VW gamintojai ateityje į pensiją išsiųs ir automobilio raktelį. Golf
bus galima atrakinti naudojant išmanųjį telefoną ir net automobilio startui nereikės
užvedimo raktelio.
Dėmesys efektyvumui ir švarumui
Tobulinant variklius, didžiausias dėmesys buvo
skiriamas jų efektyvumui (iki 17 procentų mažesnės degalų sąnaudos) ir švarumui (iki 80
procentų mažiau NOx
dyzelinuose varikliuose) – tai Volkswagen koncernui svarbiau nei kitiems automobilių
gamintojams, siekiant atgauti pirkėjų
pasitikėjimą, kuris gerokai susvyravo dėl išmetamųjų dujų skandalo.
Naujasis Golf yra pirmasis Volkswagen, kurį
galima rinktis iš penkių hibridinių
variantų: trijų lengvų hibridų
(vadinamųjų eTSI) turinčių
110, 130 ir 150 AG, kuriuose vidaus
degimo variklį papildo 48 voltų sistema, ir dviejų Plug-in versijų (eHybrid),
kurios generuoja 204 ir 245 AG. Taip pat galimi du dyzelinių variklių variantai
– dviejų
litrų
keturių cilindrų
115 ir 150 AG,
kurie su nauja „AdBlue“
sistema yra ne tik švaresni, bet ir sutaupo minėtą 17 procentų degalų. Vėliau, kaip žada VW, numatoma
daugiau variklių, kurių galia bus
didesnė nei 300 AG. O tai reiškia, kad GTI
ir Golf R taip pat turi ateitį.