Naujienos
Dėl finansų vis dažniau konsultuojas nuotoliniu būdu
SEB banko duomenimis, šių metų balandį gyventojams buvo suteikta apie 3 tūkst. vaizdo konsultacijų internetu, kai su banko specialistu galima pasitarti realiuoju laiku ir matyti jį kompiuterio ekrane.
Išaugus poreikiui, bankas investuoja ir į paslaugos tobulinimą – nuo šiol klientai į finansų konsultaciją gali pasikviesti ir trečią asmenį, pavyzdžiui, sutuoktinį, tariantis dėl būsto paskolos ar kaupimo vaikams.
„Nuotolinių vaizdo konsultacijų skaičius mūsų banke nuosekliai augo pastaruosius metus, tačiau karantino metu šis skaičius šoktelėjo keliais kartais. Ši tendencija nemenksta ir prasidedant trečiajam karantino mėnesiui. Tikėtina, kad per kelis mėnesius prie tokių konsultacijų įpratę gyventojai dėl patogumo ir galimybės su banko specialistu pasitarti iš namų ar bet kurios patogios vietos noriai tuo naudosis ir ateityje“, – sako Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė, SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė.
Tebesitęsiant karantinui, SEB bankas skyriuose priima iš anksto užsiregistravusius klientus, tačiau visais atvejais, jei tik įmanoma, rekomenduoja klausimus spręsti nuotoliniu būdu – internetu arba telefonu. Banko statistika rodo, kad apie 40 proc. klientų, kurie skambina į banką ir nori registruotis į vizitą, klausimus pavyksta išspręsti nuotoliniu būdu.
Šoktelėjus nuotolinių konsultacijų populiarumui, bankas toliau investuoja į šios paslaugos tobulinimą. Nuo šiol klientai gali ne tik asmeniškai konsultuotis su banko specialistu, bet ir pakviesti prie tokios konsultacijos prisijungti trečią asmenį, nors jis ir nėra banko klientas.
„Tokia funkcija turėtų būti ypač patogi sutuoktiniams sprendžiant bendrus finansinius klausimus, pavyzdžiui, tariantis dėl paskolų, taupymo ir investavimo sprendimų, kaupimo vaikų ateičiai. Taip pat ja gali naudotis ir tėvai, norintys pakviesti finansinius klausimus kartu spręsti savo vaikus“, – mini S. Gutauskaitė-Bubnelienė.