Naujienos
Geras metas susikurti „LinkedIn“ paskyrą: 5 patarimai pradedantiesiems
Karantinas – galimybių metas. Turintiems daugiau laisvo
laiko, derėtų jį išnaudoti prasmingai – pavyzdžiui, sustiprinti savo įvaizdį ir
pozicijas besikeičiančioje darbo rinkoje. Savo asmeninį prekės ženklą pradėti
kurti galima nuo kokybiškos „LinkedIn“ paskyros.
Socialinis tinklas „LinkedIn“ yra vienas pagrindinių darbo
paieškos ir profesinių ryšių kūrimo įrankių – skaičiuojama, kad Lietuvoje šia
platforma naudojasi apie 25 proc. visų dirbančių šalies gyventojų.
Jūsų dėmesiui – Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius,
dalijasi 5 patarimais, kaip tinkamai susikurti „LinkedIn“ paskyrą ir išvengti
dažniausių tinklo naujokų klaidų.
1. Parodykite savo veidą
Pradėkite nuo nuotraukos: ji padės lengviau jus identifikuoti
pažįstamiems, o potencialiam darbdaviui ar verslo partneriui –
geriau jus įsiminti. Šis žingsnis itin svarbus: remiantis „LinkedIn“
statistika, profiliai su nuotraukomis sulaukia 21 kartą daugiau peržiūrų ir gauna
36 kartus daugiau žinučių nei anketos be jų.
„LinkedIn“ paskyra yra tarsi neoficialus CV, tad jai parinkite
formalią nuotrauką, o asmenukes ir kadrus iš atostogų paplūdimyje verčiau
palikite „Instagram“ ar „Facebook“ socialiniams tinklams. Geriausia, jei
„LinkedIn“ skirtoje nuotraukoje matysitės iki pečių ar juosmens linijos, būsite
su dalykine arba neutralia apranga.
2. Svarbios detalės
Į jūsų profilį užsukę žmonės norės žinoti, kas jūs esate ir ką
veikiate, tad pasistenkite informatyviai ir įdomiai save pristatyti. Žvilgtelėję į nuotrauką,
jūsų anketos svečiai po to greičiausiai atkreips dėmesį į po vardu esančią jūsų
dabartinių pareigų antraštę. Įvertinkite, ar ji tikrai aiški ir geriausiai
apibūdina jūsų darbo pobūdį? Jei ne, pakeiskite ją suprantamesne.
Tam, kad būtumėte pastebėti, savo aprašymą kurkite remiantis
rinkos, kurioje dirbate ar norėtumėte dirbti, dažniausiai naudojamais
raktažodžiais ir terminais.
Nepamirškite atnaujinti ir savo anketos nuorodos. Tinklo
automatiškai sugeneruotą jūsų paskyros URL adresą, sudarytą iš skaičių ir
raidžių, pakeiskite į nuorodą pasibaigiančią jūsų vardu ir pavarde, pavyzdžiui:
linkedin.com/in/jonasjonaitis. Tai
padarysite spustelėję savo nuotrauką meniu juostoje puslapio kairiajame
viršutiniame kampe, tada pasirinkę „View profile“ ir „Your profile“.
3. Būkite originalūs
Kuo daugiau „LinkedIn“ anketos skilčių užpildysite, tuo tikslesnis
bus jūsų prisistatymas. Beje, nors tinklas automatiškai pateiks jau sugeneruotą
aprašymą pagal jūsų dabartinę darbo poziciją ir nurodytas mokymosi įstaigas,
verčiau šablonu nesinaudokite – sukurkite unikalų aprašymą patys.
Be to, „LinkedIn“ nereikia būti kukliems – būkite geriausi.
Užpildykite visas skiltis apie savo išsilavinimą, lankytus kursus, gautus
apdovanojimus, įgyvendintus projektus ar savanorišką veiklą, o taip pat –
parodykite darbų pavyzdžius. Tai galite padaryti užpildę eilutes apie turimą
patirtį, čia pat galite įkelti savo ruoštą prezentaciją, kuria didžiuojatės ar
vaizdo įrašą, kuriame skaitote pranešimą konferencijoje. Nepamirškite nurodyti
ir savo įgūdžių – kuo jų bus daugiau, tuo geriau.
4. Kurkite ryšius
Viena svarbiausių „LinkedIn“ funkcijų – galimybė kurti vertingus
profesinius ryšius, kurie yra itin reikšmingi siekiant karjeros aukštumų.
Todėl, vos tik sutvarkysite savo profilio anketą – pradėkite plėsti kontaktų
tinklą.
„Draugauti“ pakvieskite savo buvusius ir esamus kolegas, draugus,
pažįstamus ir kitus savo artimo rato ar tos pačios veiklos sferos žmones.
Kviečiant naują žmogų į savo „LinkedIn“ tinklą rekomenduojama pridėti trumpą
žinutę iš kur šį specialistą pažįstate arba kodėl norite „susijungti“. Tai
padės užmegzti tvirtesnius ryšius.
Be to, „LinkedIn“ draugų paprašykite rekomendacijų ir jūsų
nurodytų įgūdžių patvirtinimo – tokiu būdu tik dar labiau sustiprinsite savo
profilį.
5. Dalinkitės
Norite tapti matomu „LinkedIn“ tinkle? Teks įdėti šiek pastangų.
Pradėkite dalintis savo darbovietės arba rinkos naujienomis, ne
tik skaityti, bet ir komentuoti kitų įrašus, dalyvauti diskusijose, o
galiausiai – pradėti kurti ir savo žinutes ar straipsnius.
Prieš paskelbdami tam tikrą turinį, pirmiausia įvertinkite kuo šis
įrašas yra unikalus, kuo jis išsiskiria iš kitų, kodėl gali būti naudingas jus
sekančiai auditorijai arba kokią vertę jis duoda jūsų asmeniniam prekės
ženklui.
Daugiau informacijos:
Andrius Baranauskas, „Tele2“
korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims
mob. +370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com
Šaltiniai:
https://www.omnicoreagency.com/linkedin-statistics/
https://nextbusinessacademy.nl/en/2019/08/30/linkedin-statistics-and-data-for-lithuania-2019/
https://news.linkedin.com/about-us#statistics