Naujienos
Į ką svarbiausia atkreipti dėmesį renkantis CRM sistemą?
Šiandieninė rinka siūlo platų CRM sistemų pasirinkimą, todėl nusprendus
pradėti dirbti su CRM sistema ar pakeisti senąją iškyla dilema, kokią sistemą
pasirinkti? Reikia pastebėti, kad modernios šiuolaikinės CRM sistemos yra
universalios ir turi platų funkcionalumą, tačiau manyti, kad tiks bet kuri,
gali būti nuostolinga. Jei ieškote patikimo ir ilgalaikio sprendimo, būtinai
atlikite „namų darbus“ – pateikiame keletą svarbiausių kriterijų, į ką verta
atkreipti dėmesį renkantis.
Funkcionalumas
CRM sistemos funkcionalumas nebūtinai turi būti itin platus. Kai kurie
tiekėjai reklamuoja savo sistemas akcentuodami papildomas funkcijas, kurių
neturi konkurentai. Vis dėlto klausimas, ar jūsų įmonei iš tikrųjų reikia tų
funkcijų? Žinoma, nekalbame apie bazinius modulius, tokius kaip projektų
valdymas ar kontaktų duomenų bazės valdymas, tačiau papildomą funkcionalumą
reikėtų atidžiai apsvarstyti. Juk papildomos funkcijos nulems ir tai, kokia bus
CRM sistemos kaina. Optimalus variantas – rinktis dabar būtiną funkcionalumą su
integracijos galimybėmis ateičiai.
Debesijos technologijos
Šiandien CRM sistemos plačiai naudoja debesijos technologijas ir jos tikrai suteikia daugiau lankstumo
ir universalumo. Tai galimybė lanksčiai naudoti sistemą įvairiuose įrenginiuose
ir iš įvairių vietų bei įvairiu laiku. Šiuolaikinės sistemos „nepririša“
darbuotojo jo darbo vietoje, nes yra pasiekiamos visur. Deja, vis dar yra ir
senojo tipo sistemų, tačiau jų rintis tikrai neverta – naujos technologijos
veikia efektyviau.
Paprastas naudojimas
Atkreipkite dėmesį į CRM sistemos naudojimą – jis turi būti paprastas. Šiuo
atveju paprastumas turėtų būti suvokiamas ne tik kaip aiškus ir intuityvus
dizainas, bet ir kaip funkcijų naudojimo patogumas, kai žingsnių skaičius
sumažinamas iki minimalaus. Jei svarstote apie CRM sistemos nuomą, būtinai ją
išbandykite – tokią galimybę siūlo visi savo produktu užtikrinti tiekėjai – ir
pamatysite, ar darbas su sistema yra sklandus.
CRM kaina
Daugiausiai kalbama apie naudą ir funkcionalumą, tačiau CRM kaina taip pat yra ne mažiau svarbus pasirinkimo
kriterijus. Gali būti, kad kai kurie tiekėjai siūlys itin brangią sistemą,
teigdami, kad jos nešama nauda vis tiek atpirks jos vertę. Taip, jie
tikriausiai bus teisūs, tačiau brangesnė sistema ne visada bus geresnė. Dėl to
atsakingai įvertinkite CRM kainą ir pasirinkite optimalų variantą. Šis kriterijus
itin aktualus mažoms ir vidutinėms įmonėms, kuriose dirba palyginti nedaug
darbuotojų, jų atveju CRM kaina gali būti sumažinama pasirenkant ne sistemos
pirkimą, o nuomą.
Atnaujinimai
Rinka ir jos reikalavimai nuolat keičiasi, todėl turi keistis ir ją
aptarnaujanti sistema. Rinkitės tokią CRM sistemą, kuri yra nuolat prižiūrima
ir tobulinama jos kūrėjų komandos. Atnaujinimai kuriami ne šiaip sau ir galbūt
dalies jų įtakos sistemai net nepastebėsite, tačiau taip būsite tikri, kad
naudojama CRM programa nenuvils svarbiausiu metu ir visada galėsite ja
pasitikėti. Kaip ir daugelis sistemų CRM nėra baigtinis produktas – tai nuolat
kintanti ir prisitaikanti infrastruktūra.