Naujienos
Jau testuojami „Range Rover Electric“ prototipai
Kurdami pirmąjį visiškai elektrinį „Range Rover“, jo gamintojai daliai varginančio vystymo etapo testų pasirinko Jungtinius Arabų Emyratus. Čia elektromobilį galima išmėginti ekstremaliomis dykumos sąlygomis. Norėdami, kad būtų patikimai kontroliuojama visos elektrinės galios sistemos temperatūra, o automobilis pasižymėtų nepaprastu patikimumu ir be sustojimo nuvažiuotų optimalų atstumą, inžinieriai naujojo modelio pajėgumą ir našumą tikrina pragariškomis sąlygomis.
Savo naujausią ir išmaniausią šilumos valdymo sistemą „Range Rover“ išbando 50 laipsnių Celsijaus temperatūra ir iki 90 proc. siekiančia drėgme.
„Range Rover Electric“ pasižymi įspūdingu našumu ir kol kas pranoksta bet kurio iki šiol „Range Rover“ modelio užfiksuotus šiluminio testo ant smėlio rezultatus. Nepaisant visų apribojimų, naujasis elektromobilis demonstravo pavyzdines šilumines charakteristikas per ilgą ir intensyvų važiavimą dykuma, skelbia gamintojai.
„Karštas klimatas yra vienas sunkiausių išbandymų bet kokiai elektrinei transporto priemonei, nes tuo pat metu reikia vėsinti saloną ir optimizuoti baterijos veikimą. Papildomai, braunantis per smėlynus, kyla kontroliuojamo sukimo momento judant mažu greičiu iššūkis, todėl tam, kad būtų sklandžiai perduodama energija, turi harmoningai veikti mūsų specialiai sukurtos traukos kontrolės ir šilumos valdymo sistemos.
Mūsų bandymai parodė, kad, esant tokiam klimatui, nuolat važiuojant 100 metrų į kalną smulkiu smėliu, „Range Rover Electric“ atitinka savo vidaus degimo varikliais varomų ekvivalentų našumą. Kai kuriais atvejais elektromobilis pasirodė netgi pranašesnis dėl įdiegtų naujųjų funkcijų“, – sakė bendrovės produktų inžinerijos vykdomasis direktorius Thomas Mülleris.
Gerai subalansuotas svorio paskirstymas ir pažangi pakabos sistema leidžia be vargo, ramiai ir užtikrintai išlaikyti važiavimo kontrolę ir stabilumą keliaujant smėliu. Bekompromisės traukos sistemos leidžia akimirksniu pasiekti didžiausią sukimo momentą ir dėl to greitai įsibėgėti, rafinuotai vairuoti net skrodžiant įvairių formų kopas bei žaibiškai reaguoti į vairuotojo veiksmus.
Naujoji „Range Rover Electric“ pažangioji sukimo momento valdymo sistema paskirsto komandas tiesiai kiekvienam atskiram elektrinės pavaros valdymo blokui, sumažindama kiekvieno rato sukimo momento reakcijos laiką nuo maždaug 100 milisekundžių iki 1 milisekundės, o tai pagerina sukibimo kontrolę važiuojant ant smulkaus smėlio.
Šiame reikšmingame vystymo etape „Range Rover Electric“ jau išsiskiria puikiais rezultatais. Tačiau inžinieriai tęsia parengiamuosius darbus, toliau tobulindami įspūdingiausią „Range Rover“ prabangos pavyzdį, prieš pradedant priimti pirmuosius automobilių užsakymus 2025 m.