Naujienos
Moteriškais batais prekiaujantis vyras: moteriai reikia mokėti parduoti
Pasak pašnekovo, anksčiau pamačiusios moteriškų batų parduotuvėje vyrą moterys dažnai net neužeidavo arba užėjusios skubėdavo greitai išeiti. Kitos klausdavo, o kurgi pardavėja?
„Taip pasitaiko ir dabar, bet kur kas rečiau. Manau, kad ir dėl besikeičiančio visuomenės požiūrio ir dėl to, kad turime daug nuolatinių klienčių, kurios žino, jog manimi gali pasitikėti“, - sakė N. Vaikšnys.
Batų parduotuvė – šeimos verslas
Kauno prekybos miestelyje „Urmas“ moteriškais batais prekiaujantis vyras pasakojo, kad šį verslą pradėjo jo tėvai. „Prieš 27 metus Lietuvoje buvo jaučiamas šios prekės deficitas. Reaguodami į trūkumą tėvai nusprendė imtis būtent tokio verslo“, - teigia vyras.
Per tiek metų batų pardavėjas tikina atradęs savus tiekėjus, kurių yra ne viena dešimtis, ir kokybei skiriantis išskirtinį dėmesį.
„Esame „įdirbę“ savo prekę. Gauname geros kokybės avalynę, todėl, kad skirtingai nei daugelis neužsakinėjame iš parduotuvių užsienyje. Patys važiuojame į cechus, stebime, tikriname kokybę. Todėl nekokybiškos avalynės būna tikrai labai nedaug ir kainas labai geras sugebame padaryti“, - tikina N. Vaikšnys.
Būnant vyru parduoti sunkiau
Pasak pašnekovo, prekių asortimentas parduotuvėje yra labai platus, todėl klienčių sulaukia įvairių. „Moterys yra išrankesnės nei vyrai. Norint parduoti moteriai reikia daugiau dirbti su preke. Taip pat turiu įtikinti, kad manimi galima pasitikėti, kad išmanau šią sritį. Vyrui parduoti moterims skirtą prekę yra sunkiau. Tačiau šiais laikais pardavėjas vyras didelės nuostabos jau nesukelia“, - pastebi pašnekovas.
Jis sako, kad moterų norai yra skirtingi ir labiausiai priklauso nuo amžiaus. „Vyresnio amžiaus klientės didžiausią dėmesį skiria patogumui. Tuo tarpu jaunesnės ieško naujovių, seka mados tendencijas“, - sako vyras.