Naujienos

Naujasis „Audi A5“ Lietuvoje – jau netrukus

2024-10-24
Naujasis „Audi A5“ Lietuvoje – jau netrukus
Lietuvoje jau prasidėjo išankstinė prekyba naujuoju „Audi A5“, naujausios kartos modeliu, kuris pakeitė gerai pažįstamą A4. Nuo šiol lyginis naujų „Audi“ modelių numeris bus skirtas tik elektromobiliams.

Nauja dizaino kalba interjere sukuria erdvės pojūtį, o ekranai iškeliami į skaitmeninę sceną. Abu kėbulo stiliai – sedanas ir universalas „Avant“ – puikiai įkūnija sportišką „Audi“ dizaino filosofijos esmę. Asortimentą papildo efektyvūs, iš dalies elektrifikuoti vidaus degimo varikliai ir jaudinantys S modeliai.

Pradinė „Audi A5 Sedan TFSI 110 kW (150 AG)“ kaina – 44 400 eurų. Visus naujosios „Audi A5“ serijos modelius galima užsisakyti „Audi“ atstovybėse „Moller Auto Keturi žiedai“ Vilniuje, „Autojuta Kauno Audi Centras“ ir „Klasera Klaipėdos Audi Centras“.

Nuo 2024 m. „AUDI AG“ savo modelius vadins taip, kad skaičiai padėtų atskirti elektrinius ir vidaus degimo variklius. Lyginiais numeriais bus žymimi elektriniai modeliai, o nelyginiais – automobiliai su vidaus degimo varikliais. Debiutavus naujausiai kartai, „Audi A4“, daugelį metų buvęs vienas paklausiausių modelių pasaulyje, vadinsis „Audi A5“ ir bus gaminamas Nekarzulme. Modelio šeimą sudaro keturios naujos versijos: A5 ir S5 sedanai, taip pat A5 ir S5 „Avant“. Tai pirmieji modeliai, sukurti ant „Premium Platform Combustion“ (PPC) platformos.

Dinamiškas ir raumeningas išorės dizainas

Naujieji modeliai išaugo ir į ilgį, ir į plotį. Be to, „Audi“ išplėtė jų standartinę įrangą, taip pozicionuodama naująjį „Audi A5“ aukštesniame, vidutinio dydžio, segmente. Prie to prisideda ir naudotojo patirtis, pagrįsta nauja 1.2 E³ elektroninės architektūros versija.

Visiškai atnaujinta A5 šeima iš pirmo žvilgsnio atkreipia dėmesį į galingą ir švarų dizainą. Pakeistos proporcijos, ilga ratų bazė bei dideli ratlankiai ir žemas sportiškas kėbulas įkūnija progresyvų dinamiškumą ir aukščiausios klasės standartus. Sedane sportiška, kompaktiškai atrodanti salono dalis plačiu lanku tęsiasi į galą, sklandžiai pereina į kupė stiliaus galinį langą ir baigiasi ties vizualiai trumpomis galinėmis durelėmis su ryškia galinio aptako briauna. Bagažinės dangtis atsidaro kartu su galiniu langu, o jo dydis gerokai palengvina patekimą į bagažo skyrių. Taip sukurta visiškai nauja „Audi“ sedano koncepcija.

Patogus salono dizainas su skaitmenine scena

Naujojo „Audi A5“ salono dizainas orientuotas į žmogų, t. y. jis nuosekliai pritaikytas vairuotojų poreikiams. Erdvumo pojūtis derinamas su aukštu komforto lygiu, o aiškus salono išplanavimas ir paprasti valdikliai užtikrina optimalų matomumą visose situacijose.

Naujoji „Audi A5“ šeimos modelių valdymo koncepcija dėl E³ elektroninės architektūros į naują lygį pakelia sąveiką su automobiliu. Ši koncepcija sklandžiai integruojasi į skaitmeninę ekosistemą ir siūlo asmeninę ryšio patirtį. Ploną ir aiškiai išreikštą „Audi MMI“ panoraminį ekraną sudaro „Audi Virtual Cockpit“ su 11,9 colio matomo ekrano įstrižaine ir 14,5 colio MMI jutiklinis ekranas. Audi išplėtė skaitmeninę sceną ir keleiviams, siūlydama papildomai pasirinkti sklandžiai į salono erdvę integruotą 10,9 colio MMI ekraną priekyje sėdinčiam keleiviui.

„MHEV plus“ sumažina CO2 išmetimą ir degalų sąnaudas

Naujoji „MHEV plus“ sistema leidžia gerokai sumažinti CO2 emisiją ir degalų sąnaudas „Audi A5“ modelių serijoje, palyginti su MHEV sistema. Be to, galios generatorius (PTG) vidaus degimo varikliui gali pridėti iki 18 kW (24 AG) papildomos galios. Lėtėjant PTG grąžina iki 25 kW energijos atgal į akumuliatorių (rekuperacija).

Naudojant integruotą ir mišrią stabdžių valdymo sistemą (iBRS), stabdžių pedalą ir stabdžių hidrauliką galima visiškai atskirti. Pavyzdžiui, modeliuose su „MHEV plus“ sistema dėl rekuperacinio stabdymo pasiekiamas reikiamas lėtėjimas nenaudojant frikcinių stabdžių.

Platus variklių pasirinkimas

Bazinio modelio variklis – 2.0 TFSI, kurio galia 110 kW (150 AG). Galima rinktis ir galingesnį to paties tipo variklį – 150 kW (204 AG). Šis TFSI variklis turi turbokompresorių su kintama turbinos geometrija (VTG) ir veikia modifikuotu degimo procesu, kuris ypač taupiai naudoja degalus esant dalinei apkrovai. VTG technologija leidžia benzininiuose varikliuose nuosekliai ir veržliai didinti sukimo momentą net esant mažiems variklio sūkių dažniams.

2.0 TDI, kurio galia 150 kW (204 AG), dėl „MHEV plus“ technologijos nustato naujus A5 modelio standartus. Šis dviejų litrų darbinio tūrio „EA288 evo“ kartos variklis iš savo pirmtako paveldėjo optimizuotą degimą dėl cilindrų slėgio jutiklio, „TwinDosing“ išmetamųjų dujų emisijos kontrolės ir dviejų balansavimo velenų, užtikrinančių sklandų variklio darbą. Jis išvysto 400 Nm sukimo momentą nuo 1750 iki 3250 apsukų per minutę. 2.0 TDI galima įsigyti su dviejų sankabų pavarų dėže ir priekinių ratų pavara arba su „quattro ultra“. Siekiant padidinti efektyvumą ir komfortą, variklis iš dalies elektrifikuojamas naudojant naują 48 voltų „MHEV plus“ sistemą.

(367 AG) ir optimizuotas degimo procesas. Jame pirmą kartą sumontuotas turbokompresorius su kintama turbinos geometrija (VTG) ir „MHEV plus“ technologija. Atnaujinta ir „Audi S5“ dvigubos sankabos transmisija „S tronic“, skirta didesniam sukimo momentui, o taip pat sumažina priekinės ašies svorį ir pagerina manevringumą. Jos greitas ir dinamiškas sukimo momento didinimas pabrėžia S5 sportiškumą.

Dinamiška važiuoklės ir vairo konstrukcija

Naujoji „Audi A5“ pakaba puikiai perteikia „Audi“ prekės ženklui būdingas važiavimo savybes. Dėl iš esmės patobulintos pakabos ir vairo mechanizmo Audi A5 pasižymi tiksliu, lengvu ir ganėtinai neutraliu valdymu, kuris, jei pasirenkama pakaba su adaptyviais amortizatoriais, pasižymi gerokai didesne diferenciacija tarp komforto ir sportiškumo.

Verslosavaite.lt

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.