Naujienos
Nuo gruodžio 2 d. grįžta tiesioginė jungtis traukiniu Vilnius–Kaunas
PRANEŠIMAS
ŽINIASKLAIDAI
2019-11-28
Nuo gruodžio 2 d. grįžta tiesioginė
jungtis traukiniu Vilnius–Kaunas
Nuo
gruodžio 2 dienos atnaujinamas tiesioginis susisiekimas traukiniais tarp Vilniaus
ir Kauno. Iki gruodžio 7 d. atnaujinta 16, o nuo 8 d. – 40 reisų per dieną,
leisiančių patogiai keliauti tarp dviejų didžiųjų Lietuvos miestų.
„Su
nekantrumu laukėme statybų darbų pabaigos ir džiaugiamės, kad sugrįžęs
tiesioginis maršrutas Vilnius–Kaunas ir toliau užtikrins mūsų keleiviams saugią
ir patogią galimybę traukiniu iš sostinės nukeliauti į Kauną ir atgal, o
keliones ekologiška transporto priemone galės rinktis dar daugiau žmonių. Nuoširdžiai
dėkojame visiems keleiviams, kurie laukė tiesioginio maršruto traukiniu ir visos
pertraukos metu tęsė kelionę į Kauną ir atgal prie traukinio priderintais autobusais“,
– sako „LG Keleiviams“ generalinis direktorius Linas Baužys.
Patogiai keliauti tarp Vilniaus ir Kauno bus galima jau nuo pirmadienio.
Iki gruodžio 7 d. šiuo maršrutu pirmyn ir atgal traukiniai kursuos 16 kartų per
dieną. Nuo gruodžio 8 d. atnaujinamas visų 40 traukinių reisų eismas iki Kauno
geležinkelio stoties.
Detali informacija apie bilietų prekybą ir tvarkaraščius galiosiančius
nuo gruodžio 2 d. iki 7 d. ir bus paskelbta lapkričio 29-ą interneto svetainėje
www.traukiniobilietas.lt. Tvarkaraščiai įsigaliosiantys nuo gruodžio 8 d. interneto
svetainėje bus paskelbti ateinančios savaitės antroje pusėje.
Dėl Kaune vykdomų projekto „Rail Baltica“ europinės
geležinkelio infrastruktūros įrengimo darbų traukinių eismas tarp Palemono ir
Kauno geležinkelio stočių laikinai buvo sustabdytas nuo šių metų gegužės 22
d.
Dėl šios priežasties keleiviams buvo apribotas tiesioginis
susisiekimas tarp miestų centrinių geležinkelio stočių. Iš Vilniaus Kauno
kryptimi vykę keleiviai turėjo lipti Palemono geležinkelio stotyje. Tarp
Palemono ir Kauno centro maršrutams „Lietuvos geležinkelių“
grupei priklausanti keleivių vežimo bendrovė „LG Keleiviams“ kartu su miesto savivaldybe organizavo specialius
užsakomuosius reisus autobusais, kurie buvo priderinti pagal viešojo transporto
tvarkaraštį, kad keleiviai galėtų patogiai tęsti kelionę iki Kauno miesto
centro ir atgal. Visą šį laikotarpį galiojo speciali nuolaida kelionės
bilietams.
Rangos darbus „Rail Baltica“ ruože tarp Kauno ir Palemono
vykdė viešąjį pirkimą laimėjusi bendrovė „Hidrostatyba“ su partneriais –
„Autokausta“ ir „Leonhard Weiss OÜ“. Rangovas statybų aikštelėje užtruko
ilgiau, nei buvo įsipareigojęs. Visu šiuo laikotarpiu siekiant užtikrinti patogias
keliones buvo organizuojamas papildomas transportas ir maršrutai tarp Palemono ir
Kauno geležinkelio stočių.
Minėtame ruože rangovas atliko unikalaus XIX amžiuje pastatyto
Kauno geležinkelio tunelio rekonstrukcijos darbus: įrengė sugretintą europinės
ir plačiosios vėžės geležinkelį. Tokį techninį sprendimą tunelyje Kaunas turi
vienintelis pasaulyje.
Taip pat pastatyti 3 požeminiai tuneliai skirti
automobiliams ir pėstiesiems. Tęsiant pradėtus darbus, jau kitais metais Kauno intermodalinis
terminalas bus sujungtas su „Rail Baltica“ ir taps pagrindiniu krovinių
perkrovos centru – čia bus aptarnaujami ir plačiąja, ir europine vėžėmis
važiuojantys traukiniai.
„Rail Baltica“ yra didžiausias geležinkelio
infrastruktūros projektas regione, kurio svarbiausias tikslas - integruoti
Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą.
Įgyvendinus projektą
regionas turės saugią, modernią, aplinkai draugišką, elektrifikuotą europinio
standarto geležinkelio infrastruktūrą, kuri užtikrins patogų ir greitą
susisiekimą tarp Baltijos šalių ir Europos sostinių bei mažesnių regioninių
miestų.