Naujienos
Pernai Baltijos šalyse „Huawei“ išmaniųjų laikrodžių pardavimai augo tris kartus
Išmaniųjų
technologijų kompanija „Huawei“ įsitvirtina ir naujoje dėvimų įrenginių (angl.
wearables) kategorijoje. Šių kompanijos produktų pardavimai Baltijos šalyse
pernai augo net 305 procentais. Prie tokio augimo labiausiai prisidėjo Lietuvos
vartotojai – šioje rinkoje pagal dėvimų įrenginių, tarp kurių yra ir išmanieji
laikrodžiai bei apyrankės, pardavimų skaičių „Huawei“ užima 3-ąją vietą.
Kompanija lyderiauja
ir bendrame Centrinės ir Rytų Europos bei Skandinavijos regione – per paskutinį
praėjusių metų ketvirtį dėvimų įrenginių kategorijoje užėmė antrą vietą, o jos
išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių buvo parduota daugiausiai.
Lyderystė
naujoje kategorijoje
Praėjusių
metų pradžioje pasaulį užklupus pandemijai ir žmonėms nuogąstaujant dėl
ateities, daugelyje verslo sektorių pardavimai ženkliai krito. Bet griežtėjant
karantino ribojimams ir populiarėjant nuotoliniam gyvenimo būdui, gyventojai
atsigręžė į kasdienybę lengvinančias išmaniąsias technologijas.
Tad pandemija
tik sustiprino dėvimų įrenginių populiarėjimo tendenciją, kurią visame
pasaulyje įžiebė tobulėjančios technologijos ir masiniam vartotojui patrauklios
kainos. Nepaisant aršios konkurencijos, 2020 m. „Huawei“ dėvimų įrenginių
pardavimai Baltijos šalyse augo kartais – tai leido gamintojui atsiriekti trečią pagal dydį Baltijos rinkos dalį. Lietuvoje ši kategorija, nors ir jauna, bet
taip pat itin konkurencinga. Joje „Huawei” praėjusiais metais turėjo daugiau
kaip 13 proc. rinkos dalį.
„Dar neseniai
išmanieji laikrodžiai buvo laikomi tik priedais prie telefono, tačiau šiandien
jau tapo nepakeičiama kasdienio gyvenimo dalimi. Pardavimų duomenys rodo, kad
pandemijos metu dėvimų įrenginių sektorius sparčiai augo ne tik dėl pačios
technologijos. Žmonės, atsidūrę karantine, atrado nuotolinį darbą ir pramogas –
tai tiesiogiai nulėmė didesnę įvairių elektronikos prietaisų paklausą“, – teigia
Mantas Čižas, „Huawei“ komunikacijos vadovas Baltijos šalyse.
Dėvimų
įrenginių kategorija Lietuvoje apima išmaniuosius laikrodžius ir apyrankes. Tuo
tarpu pasaulinės tendencijos rodo ir kitų įrenginių populiarumą, pavyzdžiui,
išmaniųjų akinių. Praėjusiais metais šioje, palyginti naujoje, kategorijoje sparčiausiai
besivystančia kompanija pasaulyje pripažinta „Huawei“. Bendrovės pardavimai
šioje srityje augo 50,7 proc., o vartotojus pasiekė 43,5 mln. įrenginių.
Pasak M.
Čižo, praėję metai kompanijai buvo ypač sėkmingi dėvimų įrenginių pardavimo
srityje. Remiantis naujausiais „IDC Worldwide Quarterly Wearable Device
Tracker“ duomenimis, „Huawei“ šiuo metu užima 3-ią vietą pasaulyje ir yra sparčiausiai
besivystanti rinkos žaidėja.
Toliau
investuoja į inovacijas
Vien 2019 m. „Huawei“
investavo beveik 17 mlrd. eurų į mokslinius tyrimus bei jų plėtrą ir daugiau
nei 77 mlrd. eurų per pastarąjį dešimtmetį. Taip kompanija tęsia savo ilgalaikę
strategiją, paremtą nuolatinėmis investicijomis į technologines naujoves ir
mokslinius tyrimus.
Bendrovė taip
pat neseniai atvėrė „Huawei Health Lab“ duris – tai didžiausia „Huawei“ valdoma
sveikatos ir sporto mokslo laboratorija. Čia išbandomi visi dėvimi kompanijos
prietaisai, kad būtų patikrintas jų patikimumas. Jiems atliekami 25 ištvermės
testai – tik išlaikę griežtą bandymų programą
produktai pristatomi vartotojams.
Panašu, kad
ši mokslu ir duomenimis paremta strategija pasiteisina. Per pastaruosius
mėnesius „Huawei“ dėvimi įrenginiai pelnė kelis įvertinimus iš ryškiausių
pasaulio žiniasklaidos priemonių, tarp kurių ir pasaulinis technologijų
portalas „Tech Advisor“. Pavyzdžiui, apžvelgdami išmanųjį laikrodį „Huawei
Watch GT 2 Pro“ ekspertai pozityviai įvertino jo baterijos tarnavimo laiką,
dizainą ir platų treniruočių pasirinkimą.
Be dėvimų įrenginių,
bendrovė sutelkė dėmesį ir į aukščiausios klasės išmaniųjų telefonų segmentą,
sustiprindama savo lyderystę mobiliosios fotografijos sektoriuje.
Norėdami gauti
reguliarias „Huawei Consumer BG“ naujienas, sekite mus:
Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobile/
Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobile
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobile/
YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiDeviceCo
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/10617746/
Daugiau
informacijos:
Vytautas
Lukaševičius
„Integrity PR“
vytautas@integrity.lt
Tel. nr. +370
656 98797