Naujienos
„Pildyk“ paskyra surinko per 100 tūkst. sekėjų ir atkreipė „YouTube“ dėmesį
„Pildyk“ paskyra surinko per 100
tūkst. sekėjų ir atkreipė „YouTube“ dėmesį
Telekomunikacijų
bendrovei „Tele2“ priklausančios išankstinės mokėjimo paslaugos „Pildyk“
paskyrą platformoje „YouTube“ šiuo metu seka daugiau nei 100 tūkst. gerbėjų.
Tai yra pirmasis komercinis verslo, o ne asmeninis ar žiniasklaidos prekės
ženklas Lietuvoje, peržengęs šią sekėjų skaičiaus ribą.
„Tai
nėra tik apvalus skaičius, su tokiu jau patenki į „YouTube“ platformos
dėmesio lauką – esi apdovanojamas sidabrinio kūrėjo sertifikatu ir gali pradėti
judėti link auksinio arba deimantinio titulo. Nuo šios sekėjų ribos kanalas
suteikia ir galimybę leisti savo paskyrą išnaudoti kitų prekės ženklų reklamai,
tiesa, mes tokios galimybės šiuo metu tikrai nesvarstome“, – sakė Petras
Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Bendrovės duomenimis, per
mėnesį žiūrovai minėtoje prekės ženklo paskyroje praleidžia 11 mln. minučių,
kurios sudarytų net 21 metus, o kiekvienas čia užsukęs vartotojas vienu kartu
vidutiniškai peržiūri net 10 skirtingų vaizdo įrašų. Be to, pagal jų peržiūrų
skaičių – „Pildyk“ paskyra yra antroje vietoje iš visų Lietuvai turinį
kuriančių ir šioje šalyje registruotų „YouTube“ kanalų.
„Džiugina
ne tik tai, kad esame pirmieji subūrę tokį sekėjų būrį, bet ir tai, kad jie
žiūri įvairų „Pildyk“ paskyroje esantį turinį – tai reiškia, kad esame aktualūs
skirtingoms auditorijoms. O įvairovė ir bendrystė yra viena pagrindinių šio
prekės ženklo vertybių“, – teigė Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekės ženklo
vadovė.
Anot jos, turinio
kūrimo taisyklės verslo prekių ženklams „YouTube“ platformoje ypač skiriasi nuo
skirtų kitiems kanalams.
„Svarbiausias skirtumas yra tas, jog „YouTube“
vartotojai patys pasirenka, kokį turinį žiūrėti, tuo tarpu televizijoje ar
radijuje – tokios galimybės nėra. Be to, šiuose kanaluose tereikia konkuruoti
su kitais rinkos žaidėjais, o „YouTube“ platformoje – su visu pasauliu ir jame
sukuriamu turiniu, todėl jis turi būti tikrai unikalus ir aktualus jos auditorijai“,
– sakė D. Jonušienė.
Dėl šios priežasties prieš mažiau nei dvejus
metus „Pildyk“ savo komunikacijai minėtoje
platformoje pasirinko netradicinį būdą – pradėjo dirbti su penkiais Lietuvos vlogeriais:
Lauritta, Andriumi Talzunu, „sTimo media“ (broliais Artūru ir Miroslavu Traškomis)
bei Vėjavaikiu.
Anot D. Jonušienės, nauja buvo tai, kad jų
pasirinkti vlogeriai nėra reklamų aktoriai – nepaisant to, kad
atstovauja prekės ženklą, jie išlieka savimi.
„Mūsų sėkmė buvo nulemta esminio sprendimo – ne brukti reklamą, bet
auditorijai duoti realaus turinio, kuris papasakotų, apie ką yra prekinis
ženklas: draugystę, įvairovę, savęs ir kito priėmimą. Todėl vlogeriams
suteikėme visišką kūrybinę laisvę: influenceriai
patys kūrė, filmavo, montavo vaizdo įrašus, atsakinėjo į vartotojų
komentarus“, – pasakojo D. Jonušienė.
Drąsi kampanija pasiteisino labai greitai – vos per
pirmąjį jos mėnesį išankstinio mokėjimo paslaugos „YouTube“ kanalo
prenumeratorių skaičius padidėjo 18 tūkst., vidutinė turinio peržiūros trukmė –
4167 proc., o vaizdo įrašų peržiūrų kiekis išaugo net 2005 proc.
Daugiau apie tai, kaip „Pildyk“ paskyrai „YouTube“
platformoje pavyko suburti daugiau nei 100 tūkst. sekėjų pamatyti galima čia: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6643042724285030400
Šaltinis: http://www.y-top.lt/populiariausi-kanalai
Daugiau informacijos:
Andrius
Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims
mob.
+370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com