Naujienos
Pristatytas naujasis elektromobilis „Ford Puma Gen-E“ (foto)
Viena baterijos įkrova „Puma Gen-E“ gali įveikti iki 376 km, todėl yra tinkama leistis ir į ilgesnes keliones. O mieste automobilis be sustojimo gali nuriedėti iki 523 km.
Prijungus prie sparčiojo įkroviklio, įkrauti bateriją nuo 10 iki 80 procentų energijos užtrunka maždaug 23 minutes. Elektromobilis nuo 0 iki 100 km/val. sklandžiai įsibėgėja per 8 sekundes, o greitesnė vairo sistemos reakcija į vairuotojo veiksmus dar labiau paryškina modelio privalumus ir primena „Puma ST“ versiją elektriniu pavidalu.
Dėl kompaktiškos elektrinės pavaros „Puma Gen-E“ yra ganėtinai erdvi: tai didelis privalumas užimtam miesto gyventojui ar jaunai šeimai. Inovatyvioje bagažinėje sumontuota „MegaBox“ papildoma talpa dar labiau paaugo ir tapo „GigaBox“, o bendroji bagažo erdvė išsiplėtė iki 574 litrų, kai galinės sėdynės pakeltos. Tai – daugiau, nei telpa kai kuriuose didesniuose SUV modeliuose.
Kadangi benzininio variklio nebeliko, priekyje esanti erdvė virto 43 litrų talpos bagažine. Čia ideali vieta įvairiems priedams laikyti: juos galima patogiai pasiimti net tada, kai bagažinė pilna.
Automobilio vidus taip pat tviska ryškiu ir moderniu dizainu. Du didelės raiškos ekranai lengvai pasiekiami vairuotojui, todėl jis visuomet gali jaustis viską kontroliuojantis.
Naujausios kartos „Ford“ informacijos ir pramogų sistema SYNC 4 naudoja su IT debesija sujungtą navigacijos sistemą, kuri suteikia privalumų nardant per miesto eismą, o belaidis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcijų prijungimas leidžia patogiai sinchronizuoti mėgstamas programėles ir kitą informaciją tarp telefono ir automobilio.
Į automobilio valdymo balsu sistemą įdiegta asistentė „Alexa“ padeda vairuotojams greičiau sužinoti, kada atidaromas mėgstamas restoranas, arba formuoti būsimų pirkinių krepšelį.
Naujoje paaukštintoje centrinėje konsolėje yra patogi vieta susidėti asmeniniams daiktams, kurie antraip užgriozdintų kišenes. Slankiojantis porankis padeda rasti patogiausią sėdėjimo padėtį ilgose kelionėse, o telefoną galima įkrauti belaidžiu būdu, kad, išlipant iš automobilio, baterija būtų pilna.
Papildomai pasirenkamuose priekiniuose dinaminiuose matriciniuose LED žibintuose naudojama dinaminė nuspėjamojo šviesos išlenkimo sistema, kuri stebi kelią priekyje ir nukreipia didesnį šviesos srautą ten, kur jos labiausiai reikia. Ši sistema taip pat gali koreguoti šviesos spindulių raštą, kad optimizuotų jį tiek kertant apšviestą miestą, tiek važiuojant neapšviestais keliais.
„Puma Gen-E“ yra dar vienas „Ford“ elektromobilių plėtros visoje gamoje žingsnis. Šis modelis bus surenkamas moderniausioje „Ford Otosan“ gamykloje Krajovoje (Craiova), Rumunijoje, o jame naudojami elektrinės pavaros blokai surenkami bendrovės fabrike Heilvude (Halewood), Didžiojoje Britanijoje. Užsakyti naująjį elektrinį krosoverį galima jau dabar, o automobilių pristatymas prasidės 2025 m. pavasarį.