Naujienos
Sėkmingi „Tele2“ metai: augo duomenų vartojimas, klientų skaičius ir pajamos
Sėkmingi „Tele2“ metai: augo duomenų vartojimas, klientų
skaičius ir pajamos
Didėjantis bendras ir verslo
klientų skaičius, taip pat mobiliųjų duomenų Lietuvoje bei užsienyje vartojimas
nulėmė „Tele2“ pajamų augimą. 2019-aisiais
bendrovės pajamos pasiekė 250,9 mln. eurų ir buvo 5,9 proc. didesnės nei prieš
metus.
EBITDA (pelnas prieš
palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) praėjusiais metais sudarė 90,3
mln. eurų ir buvo 13,4 proc. didesnė nei 2018 metais.
Šias metais bendrovė sumokėjo
ir penktadaliu daugiau mokesčių – jų suma padidėjo nuo iki 38,6 mln. eurų
2018-aisiais iki 46,8 mln. eurų pernai.
„Sėkmingus metus lėmė kelios
priežastys: augantis klientų skaičius ir duomenų vartojimas, patraukli paslaugų
kaina bei darbuotojų įsitraukimas. Su komanda ir toliau
ruošimės 5G plėtrai, sieksime klientams teikti patrauklios kainos pasiūlymus ir
investuosime į inovatyvias paslaugas“, – sakė Petras Masiulis,
„Tele2“ generalinis direktorius.
Prie spartaus kompanijos
rezultatų augimo ir vėl ženkliai prisidėjo nuosekliai augantis mobiliųjų
duomenų vartojimas. 2018 metų IV ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 33,2
tūkst. terabaitų (TB), o tuo pačiu metu pernai buvo persiųsta net 45 tūkst. TB
duomenų. Per visus 2019 m. iš viso buvo suvartota 155,9 TB duomenų.
Tačiau augantis naršymas nenulėmė
skambučių mažėjimo, atvirkščiai – praėjusiais metais operatoriaus klientai
telefonu prakalbėjo 15,5 mln. daugiau minučių nei 2018-aisiais. Visi jų
skambučiai pernai sudarė 4,4 mlrd. minučių.
Gerokai aktyviau skambino bei naršė
ir keliaujantys po Europos Sąjungos šalis. 2019 m. IV ketvirtį, palyginus su
tuo pačiu laikotarpiu 2018-aisiais, keliautojų duomenų naudojimas išaugo beveik
dvigubai – nuo 288,6
tūkst. iki 502,1 tūkst. gigabaitų. Keliaujančių iškalbėtų minučių skaičius buvo
beveik penktadaliu didesnis, jis augo nuo 63 mln. iki 74,5 mln. minučių.
Paskutiniojo 2019-ųjų
ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik 1,9 mln.
vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., bendras klientų skaičius
padidėjo 1,8 proc. Tuo tarpu verslo klientų skaičius perkopė 200 tūkst. ir yra
3,8 proc. didesnis nei tuo pačiu metu pernai.
Padidėjo ne tik operatoriaus
klientų gretos, bet ir komanda. Vilniuje ir Kaune įkūrus nuosavus kontaktų
centrus, „Tele2“ darbuotojų skaičius, lyginant šių metų ir 2019-ųjų sausį, augo
nuo 507 iki 582. Beje, praėjusiais metais „Verslo žinių“ organizuojamuose rinkimuose
„Tele2“ buvo pripažintas „Geidžiamiausiu darbdaviu 2019“ technologijų
sektoriuje.
Be to, pernai operatorius antrą kartą iš
eilės buvo pripažintas skaidriausia telekomunikacijų bendrove šalyje. Tai atskleidė „Transparency
International“ Lietuvos skyriaus atliktas tyrimas, kurio metu „Tele2“ surinko
100 iš 100 galimų balų.
Į ryšio kokybės gerinimą
„Tele2“ pernai investavo 11,5 mln. eurų. Ypač daug dėmesio
skiriama 4G+ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle jau dengia 98 proc. Lietuvos
gyventojų ir greitai pasieks 4G dengimo lygį. Pastarasis, Lietuvos Respublikos
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, Lietuvos teritorijoje siekia 99 proc.
padengimą.
Per praėjusius metus
operatorius įrengė 41 naują 4G, 4G+ ir 4G++ bazinę stotį. Iš viso šiuo metu veikia
1318 „Tele2“
LTE stočių.
Daugiau informacijos:
Andrius
Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims
mob.
+370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com