Naujienos
„Tele2“: rezultatus paveikė karantinas, atsigavimą prognozuoja atvėrus ekonomiką
„Tele2“: rezultatus paveikė karantinas, atsigavimą prognozuoja atvėrus
ekonomiką
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ veiklos rezultatus
pirmąjį metų ketvirtį, lyginant su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, paveikė
karantino įvesti apribojimai. Augimo perspektyvas bendrovė sieja su būsimu
ekonomikos atvėrimu ir apribojimų panaikinimu.
Bendrovės veiklos rodikliams per paskutiniąsias kovo
savaites labiausiai įtakos turėjo visiškai sustabdyta prekybos tinklo veikla –
nedirba nė vienas iš 66 visoje Lietuvoje veikiančių „Tele2“ valdomų salonų. Tuo
pat metu bendrovė išsaugojo visas darbo vietas ir nemažino atlyginimų
darbuotojams.
Be to, finansinius
rodiklius paveikė gerokai padidinti atidėjimai galimoms blogoms skoloms
padengti.
Tuo pat metu
vidutinėje ir ilgalaikėje perspektyvoje bendrovė prognozuoja augimą dėl
ekonomikos atsigavimo ir kylančio vartojimo.
„Pajutome
stiprų sustabdytos ekonomikos poveikį, tačiau vidutiniu ir ilguoju periodu
prognozuojame augimą. Didžiausią dėmesį skiriame užtikrinti veiklos efektyvumui
– mobilusis ryšys tapo viena pagrindinių mokslo ir darbo priemonių šalyje.
Kartu suprantame, kad kiekvienos darbo vietos išsaugojimas prisidės prie
greitesnio ekonomikos atsigavimo, o padėdami klientams įveikti sunkumus kuriame
pagrindą ateities plėtrai“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis
direktorius.
Pirmąjį metų
ketvirtį bendrovės pajamos pasiekė 59,9 mln. eurų ir buvo 1,8 proc. didesnės
nei prieš metus.
EBITDA
(pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) sudarė 22,3
mln. eurų ir buvo 0,3 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais
metais. Tuo tarpu EBITDA maržos procentinė dalis krito 0,4 proc.
Mobiliųjų
duomenų paklausa ir toliau auga – vartotojai Lietuvoje naršė 47,1 proc. daugiau
nei tuo pačiu laiku praėjusiais metais. Pirmą 2019 m. ketvirtį „Tele2“ klientai
persiuntė 34,2 tūkst. TB duomenų, o tuo pačiu metu šiemet – net 50,3 tūkst. TB.
Pirmojo 2020
m. ketvirčio statistika rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik 1,9 mln.
vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2019 m., bendras klientų skaičius
padidėjo 1,1 proc., o verslo
klientų skaičius pasiekė beveik 203 tūkst. ir yra 5,6 proc. didesnis nei tuo
pačiu metu pernai.
Operatoriaus
klientai pirmąjį šių metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2019 m., prakalbėjo
159 mln. minučių daugiau. Augančių skambučių augimui įtakos turėjo
ir kovo pabaigoje paskelbtas karantinas – padaugėjo skambinančių kituose
miestuose gyvenantiems artimiesiems.
Namų
interneto paslaugos vartotojų skaičius išaugo iki 17,6 proc., palyginus su tuo
pačiu laikotarpiu pernai.
Į ryšio
kokybės savo klientams gerinimą per pirmąjį 2020 m. ketvirtį „Tele2“ investavo
daugiau nei 1,65 mln. eurų. Daugiausiai dėmesio skirta 4G+ tinklo vystymui, kuris operatoriaus
tinkle dengia 85 proc. Lietuvos teritorijos ir yra prieinamas 98 proc. Lietuvos
gyventojų. Tuo tarpu „Tele2“ 4G tinklas apima 99 proc. šalies teritorijos.
Lietuvoje
šiuo metu veikia 1331 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinė stotis.
Daugiau informacijos:
Andrius Baranauskas,
„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos
šalims
M. +370 683 66319,