Naujienos
„Tele2“ sveikinimas Lietuvai: „La Familia“ uždainavo kartu su S. Prūsaičiu
„Tele2“ sveikinimas Lietuvai: „La
Familia“ uždainavo kartu su S. Prūsaičiu
Šiandien
„Tele2“ klientai pirmieji sulaukė išankstinio bendrovės sveikinimo su
artėjančiomis šventėmis – „La Familios“ herojų kartu su dainininku Sauliumi Prūsaičiu
atliekamos dainos. Toks muzikinis sveikinimas vartotojams buvo išsiųstas
elektroniniu paštu.
Įprastai
angliškai kalbantys reklamų herojai pirmą kartą uždainavo lietuviškai ir kartu
su S. Prūsaičiu atliko savitą tradicinės „Džiaugsmingų šv. Kalėdų“ dainos
versiją.
„Visiems
žinomas eilutės šiek tiek pakeitėme ir suasmeninome – jomis išsakėme
palinkėjimus savo klientams. Beje, tokia interpretacija nepalengvino aktoriams
tekusio iššūkio: kol jie išmoko tarti šį lietuvišką tekstą, turėjo įdėti tikrai
daug pastangų, kurios ne kartą juokino kūrybinę komandą“, – sakė Mindaugas
Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.
Anot
jo, nors pirmiausiai išsiųstas išskirtinai klientams, švenčių dienomis šis
sveikinimas pasieks dar daugiau žmonių, nes bus rodomas ir televizijos
ekranuose.
Šis muzikinis
vaizdo įrašas yra trečioji ir jau paskutinė „Tele2“ kalėdinės reklaminės
kampanijos, pradėtos dar lapkritį, dalis. Kiekvienoje jų rodomi „La Familia“ herojų
nuotykiai Lietuvoje – tokiu būdu, anot operatoriaus, buvo norėta atskleisti
mūsų tradicijų unikalumą svetimšalių akimis.
Pirmasis klipas, kuriame Santariškių mikrorajonas
buvo pristatytas kaip naujoji Santos (liet. Kalėdų senelio) gyvenvietė,
netrukus sulaukė ir Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go
Vilnius“ dėmesio. Agentūra klipą įtraukė į oficialią miesto komunikaciją, todėl
šiemet Kalėdas Vilniuje sutikti užsieniečius kviečia ir komercinė „Tele2“
reklama.
Vėliau reklamoje rodomą šventišką Santariškių
ženklą telekomunikacijų bendrovė padovanojo mikrorajono bendruomenei – jį dabar
galima išvysti šalia rajono kalėdinės eglutės.
Tyrimus atliekančios bendrovės
„Synopticom Ad Research“ duomenimis pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai
įsiminusios ir patikusios reklamos titulas priklauso būtent „La Familia“
reklamai – tiksliau, jos serijai,
kurioje atsiranda naujo darbuotojo prancūzo linija.
Tuo tarpu, tos pačios bendrovės
duomenimis, praėjusiais metais iš 10 labiausiai įsiminusių reklamų
net 6 priklausė „Tele2“ prekių ženklui, o pirmoji vieta – taip pat atiteko „La
Familia“ serijai.
„Tele2“ sveikinimą išvysti galima čia: https://www.youtube.com/watch?v=EK9MHeev34Q
Antrąją kalėdinę „Tele2“
reklamą išvysti galima čia: https://youtu.be/4082-6Nnf9g, o
pirmąją – čia: https://youtu.be/f5frvEjqees.
Daugiau informacijos:
Andrius
Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims
mob.
+370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com