Duomenų apsaugos pareigūno paslaugų centralizuoto teikimo savivaldybės biudžetinėms įstaigoms pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Paslaugos
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=719796Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=719796&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Duomenų apsaugos pareigūno paslaugų centralizuoto teikimo savivaldybės biudžetinėms įstaigoms pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79400000
-
Verslo ir valdymo konsultacinės bei susijusios paslaugos
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-20
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Centralizuotos duomenų apsaugos pareigūno paslaugos teikiamos 28 įstaigoms.
2. Paslaugos teikiamos 36 mėnesius.
3. Už suteiktas paslaugas paslaugų teikėjui apmokama kas mėnesį ne vėliau kaip per 30
kalendorinių dienų šalims pasirašius suteiktų paslaugų priėmimo–perdavimo aktą, paslaugų teikėjui pateikus sąskaitą faktūrą bei suteiktų paslaugų ataskaitą.
4. Galimas atsiskaitymas su subteikėju.
5. Planuojama pirkimo suma 51 000,00 Eur su PVM, 42 150,00 Eur be PVM.
2. Paslaugos teikiamos 36 mėnesius.
3. Už suteiktas paslaugas paslaugų teikėjui apmokama kas mėnesį ne vėliau kaip per 30
kalendorinių dienų šalims pasirašius suteiktų paslaugų priėmimo–perdavimo aktą, paslaugų teikėjui pateikus sąskaitą faktūrą bei suteiktų paslaugų ataskaitą.
4. Galimas atsiskaitymas su subteikėju.
5. Planuojama pirkimo suma 51 000,00 Eur su PVM, 42 150,00 Eur be PVM.
III.2)
Paskelbimo data
2023-07-13
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |