Asmens su negalia pažymėjimų spausdinimo ant plastikinių kortelių įrangos nuoma
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
300121001
Švitrigailos g. 11E
Vilnius
03228
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Mickuvienė
Telefonas:
+370 68784706
El. paštas:
jolanta.mickuviene@gmail.com
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ndnt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5075
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=720860Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=720860&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Socialinė apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Asmens su negalia pažymėjimų spausdinimo ant plastikinių kortelių įrangos nuoma
Nuorodos numeris:
680849
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30232100
-
Spausdintuvai ir braižytuvai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Asmens su negalia pažymėjimų spausdinimo ant plastikinių kortelių įrangos nuoma.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30232100
-
Spausdintuvai ir braižytuvai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Švirtigailos g. 11E, Vilnius; Savanorių pr. 118, Kaunas; Šilutės pl. 4B, Klaipėda; Vilniaus g. 117, Šiauliai; Tvirtovės g. 38, Alytus; Kriaučiūno g. 2, Marijampolė ir kt.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Asmens su negalia pažymėjimų spausdinimo ant plastikinių kortelių įrangos nuoma. Prelinimarus kiekis - 12 vnt.
Reikalavimai įrangai, pristatymo adresai pateikti pirkimo dokumentų 2 priede "Techninė specifikacija"
Reikalavimai įrangai, pristatymo adresai pateikti pirkimo dokumentų 2 priede "Techninė specifikacija"
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugos turi būti teikiamos 12 mėn. nuo įrangos priėmimo – perdavimo dienos.
Šalių sutarimu Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas tomis pačiomis sąlygomis dar 12 mėnesių laikotarpiui. Maksimalus paslaugų teikimo terminas negali būti ilgesnis nei 24 mėnesiai.
Šalių sutarimu Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas tomis pačiomis sąlygomis dar 12 mėnesių laikotarpiui. Maksimalus paslaugų teikimo terminas negali būti ilgesnis nei 24 mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, ustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES)2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3p. 16).
Perkančioji organizacija, nustačiusi ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, prieš priimdama
sprendimą dėl laimėjusiojo pasiūlymo, kreipiasi į tiekėją kurio pasiūlymas gali būti pripažintas
laimėjusiu, ir prašo tiekėjo pateikti pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančius dokumentus,
nurodydama šių dokumentų pateikimo terminą.
Perkančioji organizacija, nustačiusi ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, prieš priimdama
sprendimą dėl laimėjusiojo pasiūlymo, kreipiasi į tiekėją kurio pasiūlymas gali būti pripažintas
laimėjusiu, ir prašo tiekėjo pateikti pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančius dokumentus,
nurodydama šių dokumentų pateikimo terminą.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei per Sutarties 3.1.3 ir 3.1.4 papunkčiuose nurodytus terminus dėl Tiekėjo kaltės Užsakovui nepristatoma įranga ir dokumentacija (arba) pristatyta įranga neatitinka Sutarties 2 priede nustatytų reikalavimų ir (arba) laiku nepradedamos teikti paslaugos, Tiekėjas už kiekvieną uždelstą dieną privalo Užsakovui mokėti 0,02 procento dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės tol, kol visa tinkama įranga bus pristatyta ir (arba) paslaugos bus pradėtos teikti tinkamai.
Jei Užsakovas neatsiskaito laiku, Tiekėjas gali reikalauti sumokėti 0,02 procento delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“
priemonėmis
Jei Užsakovas neatsiskaito laiku, Tiekėjas gali reikalauti sumokėti 0,02 procento delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“
priemonėmis
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-07
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-07
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis
priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Tiekėjas įsipareigoja pristatyti ir įdiegti visą paslaugų teikimui reikalingą įrangą, pateikti dokumentaciją (detalūs reikalavimai nurodyti Sutarties priede Nr. 1) ne vėliau kaip iki 2023 m. gruodžio 22 d.
Tiekėjas įsipareigoja užtikrinti sklandų paslaugų teikimą nuo 2024 m. sausio 1 d
Tiekėjas įsipareigoja užtikrinti sklandų paslaugų teikimą nuo 2024 m. sausio 1 d
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |