Asmens su negalia pažymėjimų spausdinimo ant plastikinių kortelių įrangos nuoma

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
300121001
Švitrigailos g. 11E
Vilnius
03228
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Mickuvienė
Telefonas: +370 68784706
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ndnt.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=720860
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Socialinė apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Asmens su negalia pažymėjimų spausdinimo ant plastikinių kortelių įrangos nuoma
Nuorodos numeris:  680849
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

30232100  -  Spausdintuvai ir braižytuvai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Asmens su negalia pažymėjimų spausdinimo ant plastikinių kortelių įrangos nuoma.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30232100  -  Spausdintuvai ir braižytuvai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Švirtigailos g. 11E, Vilnius; Savanorių pr. 118, Kaunas; Šilutės pl. 4B, Klaipėda; Vilniaus g. 117, Šiauliai; Tvirtovės g. 38, Alytus; Kriaučiūno g. 2, Marijampolė ir kt.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Asmens su negalia pažymėjimų spausdinimo ant plastikinių kortelių įrangos nuoma. Prelinimarus kiekis - 12 vnt.
Reikalavimai įrangai, pristatymo adresai pateikti pirkimo dokumentų 2 priede "Techninė specifikacija"
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugos turi būti teikiamos 12 mėn. nuo įrangos priėmimo – perdavimo dienos.
Šalių sutarimu Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas tomis pačiomis sąlygomis dar 12 mėnesių laikotarpiui. Maksimalus paslaugų teikimo terminas negali būti ilgesnis nei 24 mėnesiai.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, ustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES)2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3p. 16).
Perkančioji organizacija, nustačiusi ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, prieš priimdama
sprendimą dėl laimėjusiojo pasiūlymo, kreipiasi į tiekėją kurio pasiūlymas gali būti pripažintas
laimėjusiu, ir prašo tiekėjo pateikti pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančius dokumentus,
nurodydama šių dokumentų pateikimo terminą.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei per Sutarties 3.1.3 ir 3.1.4 papunkčiuose nurodytus terminus dėl Tiekėjo kaltės Užsakovui nepristatoma įranga ir dokumentacija (arba) pristatyta įranga neatitinka Sutarties 2 priede nustatytų reikalavimų ir (arba) laiku nepradedamos teikti paslaugos, Tiekėjas už kiekvieną uždelstą dieną privalo Užsakovui mokėti 0,02 procento dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės tol, kol visa tinkama įranga bus pristatyta ir (arba) paslaugos bus pradėtos teikti tinkamai.
Jei Užsakovas neatsiskaito laiku, Tiekėjas gali reikalauti sumokėti 0,02 procento delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“
priemonėmis

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-07
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-07
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis
priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Tiekėjas įsipareigoja pristatyti ir įdiegti visą paslaugų teikimui reikalingą įrangą, pateikti dokumentaciją (detalūs reikalavimai nurodyti Sutarties priede Nr. 1) ne vėliau kaip iki 2023 m. gruodžio 22 d.
Tiekėjas įsipareigoja užtikrinti sklandų paslaugų teikimą nuo 2024 m. sausio 1 d
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-07-20

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.