Gatvių apšvietimo, šviesoforų, šviesdėžių ir fontanų elektros įrangos priežiūra
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Aurimas Baigys, Centralizuotų viešųjų pirkimų skyriaus vyriausiasis specialistas
Telefonas:
+370 31390008
El. paštas:
aurimas.baigys@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=746137Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu:
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Juozas Grigas, Ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas
Telefonas:
+370 31340112
El. paštas:
juozas.grigas@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=746137&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Gatvių apšvietimo, šviesoforų, šviesdėžių ir fontanų elektros įrangos priežiūra
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50232000
-
Viešosios apšvietimo įrangos ir šviesoforų priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Gatvių apšvietimo, šviesoforų, šviesdėžių ir fontanų elektros įrangos priežiūrą. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50232100
-
Gatvių apšvietimo priežiūros paslaugos
50232200
-
Šviesoforų priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Druskininkų savivaldybės ribose
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama šios paslaugos:
1) Druskininkų savivaldybės gatvių apšvietimo įrangos priežiūra: valdymo spintų, gatvių apšvietimo atramų bei tinklų priežiūra ir smulkus remontas; šviestuvų valymas, dažymas ir smulkus remontas; perdegusių elektros lempučių, automatų keitimas naujais; šviestuvų gaubtų keitimas (šviestuvo gaubtą pateikia Užsakovas); šventinio (šviesinio) miesto gatvių puošimo įrenginių iš šviesos kabelio priežiūra (montavimas, demontavimas remonto atveju, keičiant įrenginio konstrukciją, formą ir kt.); sugadintų atramų taisymas (remontas nekeičiant atramos ir/arba keičiant, kai atramą pateikia Užsakovas), periodinis metalinių atramų dažymas, valymas;
elektros energijos apskaitos ir kontrolės administravimas (vasaros, žiemos laiko nustatymas, laikino atjungimo vasaros metu nustatymas, elektros energijos rodmenų pateikimas ir kt.); elektros tinklo varžų matavimas (nustatytu dažnumu ir/ar pasikeitus situacijai tinkle); kitos priemonės ir paslaugos, kurios nors ir nenurodytos, tačiau yra būtinos tinkamam gatvių apšvietimui užtikrinti.
2) Šviesoforų priežiūra: valdymo spintų priežiūra ir smulkus remontas; perdegusių elektros lempučių (LED modulių) keitimas naujomis; sugadintų atramų taisymas (remontas nekeičiant atramos ir/arba keičiant, kai atramą pateikia Užsakovas); šviesoforų ir jų stovų tvarkymas (valymas, dažymas, plovimas ir pan.); šviesoforų darbo programos nustatymas ir savalaikis jos keitimas, derinant su Užsakovu; šviesoforų darbo programos atstatymas – gedimas turi būti pašalintas ir iki gedimo buvę programos nustatymai turi būti atstatyti per 24 valandas, reakcijos laikas gedimo nustatymui – 12 val. Jeigu nustatomas gedimas, kurio negalima pašalinti per 24 valandas, Paslaugos teikėjas turi imtis visų priemonių, įskaitant ir laikiną vieno, kelių ar visų šviesoforo valdymo spintoje esančios įrangos ir/ar jos dalių pakeitimą lygiaverčiu (–iais) ir/ar naują šviesoforo valdymo programos įrašymą (perrašymą) siekiant užtikrinti saugias pėsčiųjų, dviratininkų ir transporto priemonių eismo sąlygas bet kuriuo paros laikotarpiu, t.y.: - jeigu gedimą galima pašalinti vietoje, tai jis turi būti pašalintas per 36 valandas nuo pranešimo apie gedimą gavimo momento; jeigu gedimo nustatymui, pašalinimui reikalingas ilgesnis laiko tarpas, Paslaugos teikėjas gedimo šalinimui turi gauti Užsakovo leidimą. Leidimui gauti Paslaugos teikėjas turi pateikti išsamią informaciją apie gedimą, jį sukėlusias priežastis, preliminarią gedimo šalinimo datą, numatomas išlaidas ir kitą aktualią informaciją; šviesoforų techninis aptarnavimas, susidedantis iš detalaus šviesoforų stovų, valdymo spintų, darbo programos ir pačių šviesoforų patikrinimo ir apžiūros rezultatų fiksavimo Šviesoforų apžiūros žurnale. Jame fiksuojama apžiūros (aptarnavimo) atlikimo data, informacija apie apžiūrą atlikusį asmenį, apžiūros rezultatai, pasitaikantys įrangos darbo sutrikimai, informacija apie pranešimus dėl pastebėtų gedimų, pastabos ir kt. Apžiūros žurnalas pildomas nuolat.
3) Šviesdėžių priežiūra: šviesdėžių bei tinklų priežiūra ir smulkus remontas; šviestuvų valymas (esant būtinybei – plovimas), dažymas ir smulkus remontas; perdegusių elektros lempučių, automatų (automatinių jungiklių), tinklų keitimas naujais; šviesdėžių stiklų keitimas; šviestuvų gaubtų keitimas (šviestuvo gaubtą pateikia Užsakovas).
4) Trijų fontanų priežiūra, sumontavimas ir išmontavimas pagal sezoniškumą, įjungimo - išjungimo laiko reguliavimas, elektrinių siurblių priežiūra, siurblių įrangos (filtrų) valymas. F
5) Gatvių apšvietimo įrangos, šviesoforų, šviesdėžių atstatymas (tvarkymas, remontas, rekonstravimas, pakeitimas ir kt.) įvykus draudiminiam įvykiui, vandalizmo, avarijų ar kitais atvejais Užsakovo raštišku pavedimu.
6) Sutarties vykdymo laikotarpiu paslaugų teikėjas atlikdamas gatvių apšvietimo elektros įrenginių priežiūrą ir nustatęs gedimus, kurių remontas neįeina į priežiūros paslaugą, pateikia Užsakovui būtinų, skubių atlikti remonto darbų aktą ir sąmatą.
1) Druskininkų savivaldybės gatvių apšvietimo įrangos priežiūra: valdymo spintų, gatvių apšvietimo atramų bei tinklų priežiūra ir smulkus remontas; šviestuvų valymas, dažymas ir smulkus remontas; perdegusių elektros lempučių, automatų keitimas naujais; šviestuvų gaubtų keitimas (šviestuvo gaubtą pateikia Užsakovas); šventinio (šviesinio) miesto gatvių puošimo įrenginių iš šviesos kabelio priežiūra (montavimas, demontavimas remonto atveju, keičiant įrenginio konstrukciją, formą ir kt.); sugadintų atramų taisymas (remontas nekeičiant atramos ir/arba keičiant, kai atramą pateikia Užsakovas), periodinis metalinių atramų dažymas, valymas;
elektros energijos apskaitos ir kontrolės administravimas (vasaros, žiemos laiko nustatymas, laikino atjungimo vasaros metu nustatymas, elektros energijos rodmenų pateikimas ir kt.); elektros tinklo varžų matavimas (nustatytu dažnumu ir/ar pasikeitus situacijai tinkle); kitos priemonės ir paslaugos, kurios nors ir nenurodytos, tačiau yra būtinos tinkamam gatvių apšvietimui užtikrinti.
2) Šviesoforų priežiūra: valdymo spintų priežiūra ir smulkus remontas; perdegusių elektros lempučių (LED modulių) keitimas naujomis; sugadintų atramų taisymas (remontas nekeičiant atramos ir/arba keičiant, kai atramą pateikia Užsakovas); šviesoforų ir jų stovų tvarkymas (valymas, dažymas, plovimas ir pan.); šviesoforų darbo programos nustatymas ir savalaikis jos keitimas, derinant su Užsakovu; šviesoforų darbo programos atstatymas – gedimas turi būti pašalintas ir iki gedimo buvę programos nustatymai turi būti atstatyti per 24 valandas, reakcijos laikas gedimo nustatymui – 12 val. Jeigu nustatomas gedimas, kurio negalima pašalinti per 24 valandas, Paslaugos teikėjas turi imtis visų priemonių, įskaitant ir laikiną vieno, kelių ar visų šviesoforo valdymo spintoje esančios įrangos ir/ar jos dalių pakeitimą lygiaverčiu (–iais) ir/ar naują šviesoforo valdymo programos įrašymą (perrašymą) siekiant užtikrinti saugias pėsčiųjų, dviratininkų ir transporto priemonių eismo sąlygas bet kuriuo paros laikotarpiu, t.y.: - jeigu gedimą galima pašalinti vietoje, tai jis turi būti pašalintas per 36 valandas nuo pranešimo apie gedimą gavimo momento; jeigu gedimo nustatymui, pašalinimui reikalingas ilgesnis laiko tarpas, Paslaugos teikėjas gedimo šalinimui turi gauti Užsakovo leidimą. Leidimui gauti Paslaugos teikėjas turi pateikti išsamią informaciją apie gedimą, jį sukėlusias priežastis, preliminarią gedimo šalinimo datą, numatomas išlaidas ir kitą aktualią informaciją; šviesoforų techninis aptarnavimas, susidedantis iš detalaus šviesoforų stovų, valdymo spintų, darbo programos ir pačių šviesoforų patikrinimo ir apžiūros rezultatų fiksavimo Šviesoforų apžiūros žurnale. Jame fiksuojama apžiūros (aptarnavimo) atlikimo data, informacija apie apžiūrą atlikusį asmenį, apžiūros rezultatai, pasitaikantys įrangos darbo sutrikimai, informacija apie pranešimus dėl pastebėtų gedimų, pastabos ir kt. Apžiūros žurnalas pildomas nuolat.
3) Šviesdėžių priežiūra: šviesdėžių bei tinklų priežiūra ir smulkus remontas; šviestuvų valymas (esant būtinybei – plovimas), dažymas ir smulkus remontas; perdegusių elektros lempučių, automatų (automatinių jungiklių), tinklų keitimas naujais; šviesdėžių stiklų keitimas; šviestuvų gaubtų keitimas (šviestuvo gaubtą pateikia Užsakovas).
4) Trijų fontanų priežiūra, sumontavimas ir išmontavimas pagal sezoniškumą, įjungimo - išjungimo laiko reguliavimas, elektrinių siurblių priežiūra, siurblių įrangos (filtrų) valymas. F
5) Gatvių apšvietimo įrangos, šviesoforų, šviesdėžių atstatymas (tvarkymas, remontas, rekonstravimas, pakeitimas ir kt.) įvykus draudiminiam įvykiui, vandalizmo, avarijų ar kitais atvejais Užsakovo raštišku pavedimu.
6) Sutarties vykdymo laikotarpiu paslaugų teikėjas atlikdamas gatvių apšvietimo elektros įrenginių priežiūrą ir nustatęs gedimus, kurių remontas neįeina į priežiūros paslaugą, pateikia Užsakovui būtinų, skubių atlikti remonto darbų aktą ir sąmatą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Paslaugų teikimo terminas – 36 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Finansinio ir ekonominio pajėgumo reikalavimai nekeliami.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Tiekėjas nevykdo, netinkamai vykdo ar vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus per Sutartyje ir (ar) Techninėje specifikacijoje nurodytus terminus, Užsakovui raštu pareikalavus, Tiekėjas turi sumokėti 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės, nurodytos Sutarties 5.2 punkte, už kiekvieną uždelstą vykdyti ar ištaisyti netinkamai vykdomus sutartinius įsipareigojimus dieną. Užsakovas delspinigius Tiekėjui gali išskaičiuoti iš Tiekėjui pagal Sutartį mokėtinų sumų.
2. Užsakovui laiku nesumokėjus Tiekėjui dėl Užsakovo kaltės, Tiekėjas turi teisę reikalauti 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigių už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo vėluojamos sumokėti sumos.
3. Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte.
2. Užsakovui laiku nesumokėjus Tiekėjui dėl Užsakovo kaltės, Tiekėjas turi teisę reikalauti 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigių už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo vėluojamos sumokėti sumos.
3. Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-01
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-05-01
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-02-01
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Druskininkų savivaldybės administracija, Vilniaus al. 18, LT-66119 Druskininkai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37324164
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-01-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |