Gatvių apšvietimo, šviesoforų, šviesdėžių ir fontanų elektros įrangos priežiūra

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams: Aurimas Baigys, Centralizuotų viešųjų pirkimų skyriaus vyriausiasis specialistas
Telefonas: +370 31390008
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=746137
Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu: 
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams: Juozas Grigas, Ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas
Telefonas: +370 31340112
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Gatvių apšvietimo, šviesoforų, šviesdėžių ir fontanų elektros įrangos priežiūra
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50232000  -  Viešosios apšvietimo įrangos ir šviesoforų priežiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti Gatvių apšvietimo, šviesoforų, šviesdėžių ir fontanų elektros įrangos priežiūrą. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50232100  -  Gatvių apšvietimo priežiūros paslaugos
50232200  -  Šviesoforų priežiūros paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT0 -  LIETUVA
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Druskininkų savivaldybės ribose
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama šios paslaugos:
1) Druskininkų savivaldybės gatvių apšvietimo įrangos priežiūra: valdymo spintų, gatvių apšvietimo atramų bei tinklų priežiūra ir smulkus remontas; šviestuvų valymas, dažymas ir smulkus remontas; perdegusių elektros lempučių, automatų keitimas naujais; šviestuvų gaubtų keitimas (šviestuvo gaubtą pateikia Užsakovas); šventinio (šviesinio) miesto gatvių puošimo įrenginių iš šviesos kabelio priežiūra (montavimas, demontavimas remonto atveju, keičiant įrenginio konstrukciją, formą ir kt.); sugadintų atramų taisymas (remontas nekeičiant atramos ir/arba keičiant, kai atramą pateikia Užsakovas), periodinis metalinių atramų dažymas, valymas;
elektros energijos apskaitos ir kontrolės administravimas (vasaros, žiemos laiko nustatymas, laikino atjungimo vasaros metu nustatymas, elektros energijos rodmenų pateikimas ir kt.); elektros tinklo varžų matavimas (nustatytu dažnumu ir/ar pasikeitus situacijai tinkle); kitos priemonės ir paslaugos, kurios nors ir nenurodytos, tačiau yra būtinos tinkamam gatvių apšvietimui užtikrinti.
2) Šviesoforų priežiūra: valdymo spintų priežiūra ir smulkus remontas; perdegusių elektros lempučių (LED modulių) keitimas naujomis; sugadintų atramų taisymas (remontas nekeičiant atramos ir/arba keičiant, kai atramą pateikia Užsakovas); šviesoforų ir jų stovų tvarkymas (valymas, dažymas, plovimas ir pan.); šviesoforų darbo programos nustatymas ir savalaikis jos keitimas, derinant su Užsakovu; šviesoforų darbo programos atstatymas – gedimas turi būti pašalintas ir iki gedimo buvę programos nustatymai turi būti atstatyti per 24 valandas, reakcijos laikas gedimo nustatymui – 12 val. Jeigu nustatomas gedimas, kurio negalima pašalinti per 24 valandas, Paslaugos teikėjas turi imtis visų priemonių, įskaitant ir laikiną vieno, kelių ar visų šviesoforo valdymo spintoje esančios įrangos ir/ar jos dalių pakeitimą lygiaverčiu (–iais) ir/ar naują šviesoforo valdymo programos įrašymą (perrašymą) siekiant užtikrinti saugias pėsčiųjų, dviratininkų ir transporto priemonių eismo sąlygas bet kuriuo paros laikotarpiu, t.y.: - jeigu gedimą galima pašalinti vietoje, tai jis turi būti pašalintas per 36 valandas nuo pranešimo apie gedimą gavimo momento; jeigu gedimo nustatymui, pašalinimui reikalingas ilgesnis laiko tarpas, Paslaugos teikėjas gedimo šalinimui turi gauti Užsakovo leidimą. Leidimui gauti Paslaugos teikėjas turi pateikti išsamią informaciją apie gedimą, jį sukėlusias priežastis, preliminarią gedimo šalinimo datą, numatomas išlaidas ir kitą aktualią informaciją; šviesoforų techninis aptarnavimas, susidedantis iš detalaus šviesoforų stovų, valdymo spintų, darbo programos ir pačių šviesoforų patikrinimo ir apžiūros rezultatų fiksavimo Šviesoforų apžiūros žurnale. Jame fiksuojama apžiūros (aptarnavimo) atlikimo data, informacija apie apžiūrą atlikusį asmenį, apžiūros rezultatai, pasitaikantys įrangos darbo sutrikimai, informacija apie pranešimus dėl pastebėtų gedimų, pastabos ir kt. Apžiūros žurnalas pildomas nuolat.
3) Šviesdėžių priežiūra: šviesdėžių bei tinklų priežiūra ir smulkus remontas; šviestuvų valymas (esant būtinybei – plovimas), dažymas ir smulkus remontas; perdegusių elektros lempučių, automatų (automatinių jungiklių), tinklų keitimas naujais; šviesdėžių stiklų keitimas; šviestuvų gaubtų keitimas (šviestuvo gaubtą pateikia Užsakovas).
4) Trijų fontanų priežiūra, sumontavimas ir išmontavimas pagal sezoniškumą, įjungimo - išjungimo laiko reguliavimas, elektrinių siurblių priežiūra, siurblių įrangos (filtrų) valymas. F
5) Gatvių apšvietimo įrangos, šviesoforų, šviesdėžių atstatymas (tvarkymas, remontas, rekonstravimas, pakeitimas ir kt.) įvykus draudiminiam įvykiui, vandalizmo, avarijų ar kitais atvejais Užsakovo raštišku pavedimu.
6) Sutarties vykdymo laikotarpiu paslaugų teikėjas atlikdamas gatvių apšvietimo elektros įrenginių priežiūrą ir nustatęs gedimus, kurių remontas neįeina į priežiūros paslaugą, pateikia Užsakovui būtinų, skubių atlikti remonto darbų aktą ir sąmatą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Paslaugų teikimo terminas – 36 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Finansinio ir ekonominio pajėgumo reikalavimai nekeliami.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjas nevykdo, netinkamai vykdo ar vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus per Sutartyje ir (ar) Techninėje specifikacijoje nurodytus terminus, Užsakovui raštu pareikalavus, Tiekėjas turi sumokėti 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės, nurodytos Sutarties 5.2 punkte, už kiekvieną uždelstą vykdyti ar ištaisyti netinkamai vykdomus sutartinius įsipareigojimus dieną. Užsakovas delspinigius Tiekėjui gali išskaičiuoti iš Tiekėjui pagal Sutartį mokėtinų sumų.
2. Užsakovui laiku nesumokėjus Tiekėjui dėl Užsakovo kaltės, Tiekėjas turi teisę reikalauti 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigių už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo vėluojamos sumokėti sumos.
3. Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-02-01
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-05-01
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-02-01
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Druskininkų savivaldybės administracija, Vilniaus al. 18, LT-66119 Druskininkai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37324164
Interneto adresas: https://kat.teismas.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-01-18

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.