Trečiadienis, lapkričio 13 d.

(8692) Saugumo operacijų centro programinės įrangos nuoma su priežiūros paslaugomis

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "KN Energies"
110648893
Burių g. 19
Klaipėda
92276
LT
Asmuo ryšiams: Gintarė Žilinskienė
Telefonas: +370 69744891
El. paštas: g.zilinskiene@kn.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kn.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=755175
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Uostų veikla

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

(8692) Saugumo operacijų centro programinės įrangos nuoma su priežiūros paslaugomis
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72590000  -  Su kompiuteriu susijusios specialistų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kibernetinės saugos priežiūros paslaugos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 216000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72590000  -  Su kompiuteriu susijusios specialistų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kibernetinės saugos priežiūros paslaugos (toliau – Pirkimo objektas). Kibernetinės saugos priežiūros paslaugomis, kitaip – Saugos operacijų centro paslaugomis (angl. Security Operations Center), yra laikomos tokios paslaugos, kai Tiekėjo specialistai (analitikai, grėsmių analitikai, incidentų tyrėjai) nenutrūkstamai ir proaktyviai stebi „KN Energies“ infrastruktūros saugumo situaciją 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir informuoja apie kylančias saugumo grėsmes, atlieka turimos informacijos analizę ir Pirkėjui teikia kibernetinės saugos stiprinimo rekomendacijas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 216000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 28
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jeigu per Paslaugų teikimo laikotarpį nebuvo įsigyta Paslaugų už maksimalią Sutarties kainą ir, ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų iki Paslaugų teikimo termino pabaigos nė viena iš Šalių raštu nepraneša kitai Šaliai apie numatomą Sutarties nutraukimą, Paslaugų teikimo laikotarpis laikomas automatiškai pratęstu dar 12 (dvylikai) mėnesių Sutartyje numatytomis sąlygomis.
II.2.9)

Informacija apie kviečiamų kandidatų skaičiaus apribojimus

Didžiausias skaičius: 3
Objektyvūs riboto kandidatų skaičiaus pasirinkimo kriterijai:
Kvalifikacinės atrankos metu bus palyginama pašalinimo pagrindų neturinčių ir kvalifikacijos reikalavimus atitikusių kandidatų kvalifikacija ir atrinkti ne daugiau kaip 3 (trys) labiausiai kvalifikuoti kandidatai, kurie bus pakviesti pateikti Pirminius pasiūlymus ir dalyvauti derybose. Tuo atveju, jeigu kvalifikacinės atrankos metu keletas kandidatų surinks vienodą balų sumą, teikti Pirminį pasiūlymą bus pakviestas tas kandidatas, kuris paraišką pateikė anksčiau.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD turi būti pasirašytas tiekėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, nurodant pasirašiusio asmens pareigas, vardą, pavardę.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Užsakovas už Paslaugas apmoka ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Užsakovo įgaliotų asmenų pasirašyto priimto priėmimo-perdavimo akto ir PVM sąskaitos–faktūros gavimo „E. sąskaita“ sistemoje dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovo šioje Sutartyje numatytais atvejais mokėtinų delspinigių dydis yra 0,05 % (penkios šimtosios).
Paslaugų teikėjo šioje Sutartyje numatytais atvejais mokėtinų delspinigių dydis yra 0,05 % (penkios šimtosios), skaičiuojami nuo užsakytų Paslaugų kainos be PVM.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-04-02
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-03-18
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.