Šilumos apskaitos prietaisų ir karšto vandens skaitiklių metrologinės patikros ir remonto paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Dulinskienė
Telefonas:
+370 46392664
El. paštas:
lina.dulinskiene@klenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/12925
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=772552Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=772552&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šilumos apskaitos prietaisų ir karšto vandens skaitiklių metrologinės patikros ir remonto paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50411100
-
Vandens skaitiklių remonto ir priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Planuojamos šilumos apskaitos prietaisų ir karšto vandens skaitiklių metrologinės patikros apimtys 2024/2025 metais – 1903 vnt. Prognozuojamos šilumos apskaitos prietaisų remonto apimtys 2024/2025 metais – 597 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50411100
-
Vandens skaitiklių remonto ir priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Planuojamos šilumos apskaitos prietaisų ir karšto vandens skaitiklių metrologinės patikros apimtys 2024/2025 metais – 1903 vnt. Prognozuojamos šilumos apskaitos prietaisų remonto apimtys 2024/2025 metais – 597 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti Specialiųjų pirkimo sąlygų 1 lentelės reikalavimus (Viešųjų pirkimų įstatyme įtvirtintus privalomus pašalinimo pagrindų reikalavimus). Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, Subrangovų ar kitų pasitelkiamų ūkio subjektų pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Užsakovas moka Paslaugų teikėjui už Priede Nr. 1, bei Sutartyje nurodytas kokybiškas Paslaugas pagal atliktų Paslaugų perdavimo – priėmimo aktą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ar kito tipo priklausančio išrašyti ir Užsakovui pateikti dokumento, atitinkančio PVM sąskaitos faktūros turinį ir tikslą išrašymo dienos, BD 11.3 punkte nustatyta tvarka. Paslaugų Teikėjas įsipareigoja PVM sąskaitoje faktūroje nurodyti Sutarties, kurios pagrindu išrašomos sąskaitos, numerį.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjui per 3 (tris) darbo dienas neištaisius nustatytų trūkumų, skaičiuojami 0,05 (penkios šimtosios) proc. delspinigiai už kiekvieną uždelstą dieną nuo Pasiūlymo priede nustatytų įkainių už netinkamai atliktų Paslaugų kiekį be PVM. Delspinigiai išskaičiuojami iš Paslaugų teikėjui mokėtinų sumų.
Paslaugų teikėjui per nustatytą terminą nesuteikus Paslaugų, Užsakovas be atskiro pranešimo skaičiuoja 0,05 (penkios šimtosios) proc. dydžio delspinigius už kiekvieną pradelstą dieną nuo Pasiūlymo priede nustatytų įkainių už neatliktų Paslaugų kiekį be PVM. Delspinigių suma išskaitoma iš Paslaugų teikėjui mokėtinos sumos.
Užsakovui vėluojant atsiskaityti Paslaugų teikėjui už suteiktas paslaugas, Užsakovas Paslaugų teikėjui moka 0,05 (penkias šimtąsias) proc. dydžio delspinigius nuo pavėluotos sumokėti sumos be PVM, už kiekvieną dieną.
Paslaugų teikėjui per nustatytą terminą nesuteikus Paslaugų, Užsakovas be atskiro pranešimo skaičiuoja 0,05 (penkios šimtosios) proc. dydžio delspinigius už kiekvieną pradelstą dieną nuo Pasiūlymo priede nustatytų įkainių už neatliktų Paslaugų kiekį be PVM. Delspinigių suma išskaitoma iš Paslaugų teikėjui mokėtinos sumos.
Užsakovui vėluojant atsiskaityti Paslaugų teikėjui už suteiktas paslaugas, Užsakovas Paslaugų teikėjui moka 0,05 (penkias šimtąsias) proc. dydžio delspinigius nuo pavėluotos sumokėti sumos be PVM, už kiekvieną dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-24
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-24
Vietos laikas:
12:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |