P-2024/10974, Klaipėdos rajono savivaldybės dalyvaujamojo biudžeto „Tavo idėja“ skaitmeninio įrankio įdiegimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams: EGIDIJUS GEDRIMAS
Telefonas: +370 46452332
Faksas: +370 46472005
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://klaipedos-r.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=783596
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

P-2024/10974, Klaipėdos rajono savivaldybės dalyvaujamojo biudžeto „Tavo idėja“ skaitmeninio įrankio įdiegimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72262000  -  Programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

P-2024/10974, Klaipėdos rajono savivaldybės dalyvaujamojo biudžeto „Tavo idėja“ skaitmeninio įrankio įdiegimas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72262000  -  Programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėdos rajonas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Savivaldybė pradėjo įgyvendinti Dalyvaujamojo biudžeto priemonę, kuri suteikia galimybę fiziniams asmenims realizuoti savo kūrybiškus sumanymus gražinant ir atnaujinant viešąsias erdves bei kartu su savivaldybe spręsti dėl viešųjų lėšų panaudojimo. Savivaldybėje Dalyvaujamojo biudžeto visas procesas šiuo metu vyksta elektroniniu paštu ir/ar priimamos popieriniu formatu. Siekiant paprastinti ir palengvinti patį procesą, Savivaldybė siekia įsigyti skaitmeninį įrankį, kuris būtų skirtas idėjų teikimui, tikslinimui, administraciniam vertinimui, bendravimui su idėjos autoriumi ir idėjų pateikimui visuomenei balsavimui, gyventojų informavimui apie idėjų įgyvendinimą. Skaitmeninio įrankio pagalba taip pat būtų sudaryta galimybė Savivaldybės gyventojams teikti savo idėjas ir pasiūlymus, kurie būtų skirti Savivaldybės teikiamoms paslaugoms tobulinti, kelti klausimus ir jais diskutuoti.
Šiuo pirkimu siekiama įsigyti šias paslaugas:
1) Įdiegti, sukonfigūruoti ir perduoti Klientui pilnai veikiantį dalyvaujamojo biudžeto „Tavo idėja“ skaitmeninį įrankį, atitinkantį visus pirkimo techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus, iki 2025 m. liepos 1 d. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos;
2) Dalyvaujamojo biudžeto „Tavo idėja“ skaitmeninio įrankio priežiūros ir palaikymo paslaugos teikiamos pagal Kliento poreikį (ne daugiau kaip 9 mėn., bet ne mažiau kaip 1 mėn.) ne anksčiau kaip įdiegus dalyvaujamojo biudžeto „Tavo idėja“ skaitmeninį įrankį;
3) Dalyvaujamojo biudžeto „Tavo idėja“ skaitmeninio įrankio vystymo paslaugos (nenumatytos pirkimo Techninėje specifikacijoje sistemos vystymo paslaugos) teikiamos pagal Kliento poreikį (10 val. minimalus kiekis, 100 val. maksimalus kiekis).
Visos šiuo pirkimu planuojamos įsigyti paslaugos nurodytos pirkimo dokumentuose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2026-01-31
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD. Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėje nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
2. Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
3. Nuo 2024-01-01 įsigaliojus VPĮ 25 straipsnio 1 dalies pakeitimui, atliekant supaprastintus pirkimus, kai tiekėjas pateikia EBVPD, pažymų, patvirtinančių VPĮ 46 straipsnyje nurodytų tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, nereikalaujama. Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, perkančioji organizacija gali reikalauti iš tiekėjų tik turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimumo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netikrinama
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netikrinama
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1) Įdiegti, sukonfigūruoti ir perduoti Klientui pilnai veikiantį dalyvaujamojo biudžeto „Tavo idėja“ skaitmeninį įrankį (toliau - Įrankis), atitinkantį visus techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus, iki 2025 m. liepos 1 d. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos;
2) Klientas sumoka Paslaugų teikėjui per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai Klientas iš Paslaugų teikėjo priima perdavimo-priėmimo aktą ir gauna PVM sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą (už Įrankio sukūrimą ir įdiegimą; pagal Kliento poreikį už faktiškai suteiktas Įrankio priežiūros bei palaikymo paslaugas ir už Įrankio vystymo paslaugas);
3) Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma 5 proc. nuo Pradinės sutarties vertės Eur. Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimo terminas iki 2026-01-31 nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Sutarties įvykdymas turi būti užtikrinamas užstatu, besąlygine ir neatšaukiama banko garantija arba besąlyginiu ir neatšaukiamu draudimo bendrovės laidavimo draudimu.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-10-09
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2025-01-09
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-10-09
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija (Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai), konteinerių korpusas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, perkančiosios organizacijos pakviesti ekspertai. Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Pasiūlymus gali teikti tik CVP IS registruoti tiekėjai (nemokama registracija adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt).
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
Telefonas: +370 46390960
Interneto adresas: https://klat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-09-26

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.