Trečiadienis, lapkričio 13 d.

VILKIŠKIŲ DVARO SODYBOS, ŠALČININKŲ R. SAV., TURGELIŲ SEN., VILKIŠKĖS, PARKO G. 16, AVARIJOS GRĖSMĖS PAŠALINIMO STATYBOS DARBAI

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šalčininkų rajono savivaldybės administracija
188718713
Vilniaus g.49
Šalčininkai
17116
LT
Asmuo ryšiams: Violeta Tomaševič
Telefonas: +370 38020210
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.salcininkai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=785184
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

VILKIŠKIŲ DVARO SODYBOS, ŠALČININKŲ R. SAV., TURGELIŲ SEN., VILKIŠKĖS, PARKO G. 16, AVARIJOS GRĖSMĖS PAŠALINIMO STATYBOS DARBAI
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45210000  -  Pastatų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Vilkiškių dvaro sodybos, Šalčininkų r. sav., Turgelių sen., Vilkiškės, Parko g. 16, avarijos grėsmės pašalinimo statybos ir tvarkybos darbai.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 770967.53  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45210000  -  Pastatų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Turgelių sen., Vilkiškių k., Parko g. 16.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Stogo dangos ir konstrukcijos įrengimo darbai apie 509,0 m2; Rastinių sienų demontavimo ir naujų įrengimo darbai apie 133,15 m2; medinių langų keitimo darbai apie 34,72 m2; lauko medinių dailylenčių įrengimo darbai apie 133, m2; lietvamzdžių pakeitimas apie 24 m; kaminų mūrijimas apie 4,3 m3; medinės grindų dangos pakeitimas apie 198,31 m2;perdangos apšiltinimo darbai apie 250,49 m3; medinių fasadų labai geras dažymas apie 411,29 m2; medinių durų keitimas apie 9,0 m2; vidaus medinių durų keitimas apie 28,56 m2; lubų aptaisymas gipsokartono, glaistymas ir dažymas apie 290,75 m2; sienų lubų paviršių valymas nuo suodžių ar riebalų apie 727,07 m2; vidaus tinkuotu sienų dažymas apie 727,07 m2; lubų tinko remontas apie 74,03 m2; sienų tinkavimas apie 249,92 m2; lentinių grindų skutimas apie 448,51 m2; vidaus durų remontas, restauravimas 4 vnt.; vidaus medinių laiptų remontas 2 vnt.; vidaus medinių durų keitimas 47,04 m2; priešgaisrinių durų keitimas apie 7,02 m2; elektrotechnikos darbai 1 kompl.; elektroniniai ryšiai, apsaugos ir gaisrinė signalizacijos, žaibosaugos įrengimo darbai po 1 kompl; Šildymo sistemos remontas 1 kompl; vėdinimo sistemos įrengimo darbai 1 kompl.; vidaus vandentiekio ir nuotekos įrengimo darbai po 1 kompl; sanitarinių prietaisų keitimo darbai 1 kompl
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 770967.53  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 15
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Galimybe pratęsti terminą 1 karta 2 mėn
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Perkančioji organizacija tikrins tiekėjo ir ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas siekdamas pagrįsti atitikimą kvalifikaciniams reikalavimams, pašalinimo pagrindų, kurie nurodyti pirkimo dokumentų priede „Pašalinimo pagrindai“ nebuvimą. Tiekėjas ir subtiekėjai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas pagrįsdamas atitikimą pirkimo sąlygose nurodytiems kvalifikaciniams reikalavimams, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Atskirą EBVPD pildo tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį. Fiziniams asmenims, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, EBVPD pildyti nereikia.
2. Tiekėjas turi būti įregistruotas įstatymų nustatyta tvarka ir turi turėti teisę verstis veikla reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti:
1.) Statybos veikla (statinių kategorija - ypatingi statiniai; statinių grupė – negyvenamieji pastatai, taip pat minėti statiniai, esantys kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje ir kultūros vietovėje).
Statybos darbų sritis:
a.) bendrieji statybos darbai, būtini Pirkimo sutarčiai įvykdyti;
b.) specialieji statybos darbai (statinio vandentiekio ir nuotekų šalinimo inžinerinių sistemų įrengimas, statinio šildymo ir vėdinimo inžinerinių sistemų įrengimas, statinio elektros inžinerinių sistemų įrengimas.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovui nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Rangovas įsipareigoja sumokėti Užsakovui 10 % dydžio netesybas (baudą) nuo bendros Sutarties kainos be PVM nurodytos Sutarties priede.
Rangovas vienašališkai nutraukęs Sutartį ne dėl Užsakovo kaltės privalo sumokėti Užsakovui jo reikalavimu 10 % dydžio baudą, skaičiuojamą nuo bendros Sutarties kainos be PVM.
Rangovas, pažeidęs sutarties 7.10. punktą įsipareigoja sumokėti Užsakovui 500 Eur baudą.
Užsakovas, uždelsęs sumokėti Sutarties 4.1 punkte numatyta tvarka, įsipareigoja Rangovui pareikalavus mokėti Rangovui 0,05 % nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio delspinigius, už kiekvieną uždelstą dieną.
Rangovas, uždelsęs atlikti darbus Sutartyje numatytais terminais, moka Užsakovui 0,05 % nuo neatliktų darbų vertės delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-10-21
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-10-21
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Šalčininkų rajono savivaldybės administracija, Vilniaus g. 49, LT- 17116, Šalčininkai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 70668369
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Priežiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-08

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.