Trečiadienis, lapkričio 06 d.

Praėjimo vartelių (turniketų) ir jų techninės priežiūros paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė "SMILTYNĖS PERKĖLA"
140285526
Nemuno g. 8, Klaipėdos m., Klaipėdos m. sav.
Klaipėda
91191
LT
Asmuo ryšiams: Toma Kulikauskaitė
Telefonas: +370 46343280
El. paštas: toma@keltas.lt
Faksas: +370 46381842
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://keltas.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=786598
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Uostų veikla

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Praėjimo vartelių (turniketų) ir jų techninės priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44221300  -  Vartai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkantysis subjektas nuamto įsigyti praėjimo vartelius (turniketus) ir jų montavimo, sistemos diegimo ir priežiūros paslaugas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45421148  -  Vartų montavimas
72260000  -  Su programine įranga susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Nemuno g. 8 Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami praėjimo varteliai: pastato viduje – 2 varteliai (3 šoniniai blokai: 2 blokai su sensoriais iš vienos pusės, 1 blokas su sensoriais iš abiejų pusių); teritorijoje - 6 varetliai (7 šoniniai blokai: 2 blokai su sensoriais iš vienos pusės, 5 blokai su sensoriais iš abiejų pusių.
Techninės priežiūros paslaugos - 24 mėn.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 33
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė ir ūkio subjektai, bei subtiekėjai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas), deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, atitinka kvalifikacijos reikalavimus ir laikosi kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų (jei taikoma) turi pateikti užpildytą pirkimo dokumentų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Subtiekėjai ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia įrodinėjant atitikimą pirkimo dokumentų reikalavimams, neturi pildyti ir pateikti EBVPD ir jam nėra taikomi pašalinimo pagrindų ir kvalifikacijos reikalavimai
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjas per 5 (penkias) darbo dienas po Sutarties pasirašymo pateikia Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko garantiją (toliau – Sutarties užtikrinimas), kuris turi būti savarankiškas reikalavimas arba perveda Sutarties užtikrinimo suma į Užsakovo banko sąskaitą LT957300010002324794. Sutarties užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 10 (dešimt) procentų maksimalios sutarties vertės. Jei Tiekėjas nepateikia Sutarties užtikrinimo per šiame papunktyje nurodytą laikotarpį, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Užsakovas už tinkamai pristatytas prekes apmoka Tiekėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo prekių priėmimo- perdavimo akto pasirašymo ir sąskaitos gavimo, priklausomai nuo to, kas įvyksta vėliausiai (t. y. turi būti išpildytos visos sąlygos).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas vėluoja pristatyti Prekes, suteikti Paslaugas arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus, techninę priežiūrą Sutartyje numatytais terminais, moka Pirkėjui 50 (penkiasdešimt) eurų dydžio baudą už kiekvieną vėlavimo dieną, taip pat atlygina kitus Užsakovo nuostolius, kurių nepadengia nurodytos netesybos. Pirkėjas neprivalo įrodyti Tiekėjui, kad patyrė nuostolių.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-10-31
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-10-31
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
AB Smiltynės perkėla, Minijos g. 94 3 aukštas Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pasiūlymo susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktis pasiūlymais procedūroje. AB Smiltynės perkėla neteiks informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatytas laimėtojas.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau - CVP IS). pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-16

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.