Trečiadienis, lapkričio 13 d.

Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos eksploatavimo ir techninės priežiūros paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilniaus miesto savivaldybės administracija
188710061
Konstitucijos pr.3
Vilnius
09601
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Misiulytė
Telefonas: +370 52112239
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vilnius.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622247
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos eksploatavimo ir techninės priežiūros paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50324100  -  Sistemos priežiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos eksploatavimo ir techninės priežiūros paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50324100  -  Sistemos priežiūros paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Klientas numato įsigyti gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos eksploatavimo ir techninės priežiūros paslaugas. Pirkimo objektą sudaro: 35 vnt. sirenų ir jų valdymo pulto priežiūra 36 mėn. laikotarpiu.
Reikalavimai sirenų priežiūrai:
-Techninių perspėjimo sirenomis sistemos priemonių priežiūra atliekama vadovaujantis šių priemonių priežiūros reikalavimais, Techninių perspėjimo sistemos priemonių priežiūros organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2016 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. 1-3 ,,Dėl Techninių perspėjimo sistemos priemonių priežiūros organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir kitais reikalavimais, susijusiais su sirenų ir jų valdymo pulto priežiūra. Pasikeitus paslaugų pirkimo techninėje specifikacijoje minimiems teisės aktams, taikomos aktualios tų teisės aktų redakcijos.
- Centrinis sirenų valdymo pultas, kuriame įdiegta LSR 145 programinė įranga (toliau – programinė įranga) ir stacionari radijo sistema FUA-COMP, yra Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Civilinės saugos skyriaus patalpose Konstitucijos pr. 3, Vilniuje.
- Sirenų ir jų valdymo pulto priežiūros laikotarpiu Paslaugų teikėjas sirenų ir jų valdymo pulto sutrikimus ir (ar) gedimus šalina už pirkimo sutartyje nurodytą priežiūros kainą. Sirenų ir jų valdymo pulto sutrikimų ir (ar) gedimų šalinimui reikalingų detalių įsigijimo išlaidos bus apmokamos paslaugų teikėjui pateikus faktines detalių įsigijimo išlaidas pagrindžiančius trečiųjų šalių dokumentus.
- Pastebėjus sirenų ir (ar) jų valdymo pulto veikimo sutrikimus (ir) ar gedimus Kliento atstovas raštu/telefonu/žodžiu apie sutrikimus ir (ar) gedimus informuoja Paslaugų teikėją. Gavęs tokį pranešimą Paslaugų teikėjas privalo nedelsiant, tą pačią darbo dieną, arba, jei iki Kliento darbo dienos pabaigos yra likusios mažiau nei 2 valandos, ne vėliau kaip iki kitos darbo dienos 10.00 val. imtis būtinų priemonių sutrikimams ir (ar) gedimams pašalinti ir sirenų ir (ar) jų valdymo pulto veikimui atkurti ir apie atliktus bei planuojamus atlikti veiksmus informuoti Kliento atstovą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija reikalauja, kad paslaugų teikimo laikotarpiui pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu arba banko garantija 2500 eur sumai.
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose.
Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-08
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-08
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-23
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.