Ketvirtadienis, lapkričio 14 d.

Socialinių kortelių gaminimo, aptarnavimo ir maisto produktų bei kitų pirmo būtinumo prekių pardavimo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams: Rita Meškienė
Telefonas: +370 45935614
Faksas: +370 45935510
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kupiskis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622125
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Socialinių kortelių gaminimo, aptarnavimo ir maisto produktų bei kitų pirmo būtinumo prekių pardavimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

85320000  -  Socialinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamų paslaugų preliminarios apimtys – socialinių kortelių, skirtų socialinėms išmokoms teikti nepinigine forma asmenims, patyrusiems socialinę riziką, paslauga: kortelių išdavimas ir aptarnavimas, sudarant galimybę socialinę atskirtį patyrusiems asmenims įsigyti prekių. Preliminarus asmenų, patiriančių socialinę riziką, kuriems bus pervedamos socialinės išmokos (socialinės pašalpos, išmokos vaikams, tikslinės priežiūros (pagalbos) ir slaugos išlaidų kompensacijos, vienkartinės, sąlyginės, periodinės, tikslinės ir kitos išmokos), skaičius per 12 mėnesių – 180.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 368181.82  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

85320000  -  Socialinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamų paslaugų preliminarios apimtys – socialinių kortelių, skirtų socialinėms išmokoms teikti nepinigine forma asmenims, patyrusiems socialinę riziką, paslauga: kortelių išdavimas ir aptarnavimas, sudarant galimybę socialinę atskirtį patyrusiems asmenims įsigyti prekių. Preliminarus asmenų, patiriančių socialinę riziką, kuriems bus pervedamos socialinės išmokos (socialinės pašalpos, išmokos vaikams, tikslinės priežiūros (pagalbos) ir slaugos išlaidų kompensacijos, vienkartinės, sąlyginės, periodinės, tikslinės ir kitos išmokos), skaičius per 12 mėnesių – 180. Per 1 mėnesį apie 12 375 Eur socialinių išmokų.
Per 36 mėnesius į socialines korteles bus pervedama maksimali lėšų suma: 445 500,00 Eur (su PVM). Nurodyta suma yra preliminari, perkančioji organizacija neįsipareigoja pervesti jos visos (tai priklausys nuo socialinės pašalpos gavėjų skaičiaus).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 368181.82  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir turi pateikti užpildytą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD pildymo rekomendacijos pateiktos http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/ebvpd-pildymo-rekomendacijos.
Jei bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, EBVPD pildo kiekvienas grupės narys atskirai. Subteikėjas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi turi užpildyti ir pateikti EBVPD.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo Sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (bauda). Jei Pardavėjas padaro esminį sutarties pažeidimą (esminis sutarties pažeidimas – kai Pardavėjas nepateikia pirkėjui (daugiau kaip du kartus Pirkėjui paprašius raštu) pagrįstų įrodymų, pateisinančių vėlavimą arba Pardavėjas per Pirkėjo nustatytą protingą terminą neištaiso teikiamų Paslaugų trūkumų, arba Pardavėjas netinkamai vykdo įsipareigojimus pagal šią Sutartį, praleidžia bet kurios pareigos vykdymo terminus, nustatytus šioje Sutartyje, arba Pardavėjas atsisako Sutarties vykdymo, arba nutraukia Sutartį ne dėl Pirkėjo kaltės, Pardavėjas įsipareigoja sumokėti pirkėjui fiksuoto 3000,00 Eur (trys tūkstančiai) dydžio baudą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-09
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-09
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas: +370 45468765

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-23
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.