Kretingos rajono vietinės reikšmės kelių žemės sklypų kadastrinių matavimų atlikimo, kelių (statinių) kadastrinių matavimų atlikimo bei kadastro ir registro bylų parengimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kretingos rajono savivaldybės administracija
188715222
Savanorių g. 29A, LT-97111 Kretinga
Kretinga
97111
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Margevičienė
Telefonas: +370 44572173
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://kretinga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=627979
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kretingos rajono vietinės reikšmės kelių žemės sklypų kadastrinių matavimų atlikimo, kelių (statinių) kadastrinių matavimų atlikimo bei kadastro ir registro bylų parengimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71300000  -  Inžinerijos paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kretingos rajono vietinės reikšmės kelių žemės sklypų kadastrinių matavimų atlikimo, kelių (statinių) kadastrinių matavimų atlikimo bei kadastro ir registro bylų parengimo paslaugos, vadovaujantis technine specifikacija.
Pirkimo objektas į dalis neskaidomas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71300000  -  Inžinerijos paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kretingos rajono savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kretingos rajono vietinės reikšmės kelių žemės sklypų kadastrinių matavimų atlikimo, kelių (statinių) kadastrinių matavimų atlikimo bei kadastro ir registro bylų parengimo paslaugos, vadovaujantis technine specifikacija.
Pirkimo objektas į dalis neskaidomas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą 3 mėnesių laikotarpiui tik dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Paslaugų teikėjo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudotis Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti Atviro konkurso sąlygų 5 priede.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
1. Pirkimo sutarčiai vykdyti tiekėjas turi turėti: a) bent 1 (vieną) specialistą, turintį teisę atlikti žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektus ir turintį darbo patirties rengiant ne mažiau kaip vieną žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektą; b) bent 1 (vieną) kvalifikuotą matininką, kuris per pastaruosius 3 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos turi būti įvykdęs (ir) ar vykdo vieną ar daugiau sutartį (-is), kurios (-ių) dalykas yra ne mažiau kaip 50 kilometrų valstybinės ar (ir) vietinės reikšmės kelių kadastrinių matavimų ir kadastrinių bylų suformavimas*. Pateikiama atsakingų specialistų sąrašas, kuriame nurodomi specialistų vardai, pavardės, kvalifikacija, išsilavinimas, pasitelkimo pagrindas (darbo ar kitus sutartinius santykius su nurodytu specialistu pagrindžiančių dokumentų data, pavadinimas, numeris) ir specialistų gyvenimo aprašymai (nurodant konkrečius vykdytus projektus, sutartis, paslaugų teikimo terminus, užsakovus ir jų kontaktinę informaciją); išsilavinimą liudijančių diplomų kopijos ar kvalifikaciją liudijančių galiojančių sertifikatų ar atestatų kopijos, kiti dokumentai, įrodantys specialisto patirtį teikiant kvalifikacijos reikalavimuose nurodytas paslaugas per nurodytą laikotarpį.
2. Teikėjas turi turėti technines galimybes ir įrangą atlikti kadastrinius matavimus. Reikalingų turėti techninių priemonių, įrenginių ir įrankių sąrašas: 1) GPS įranga; 2) Tachometras;
3) Duomenų apdorojimo programinė įranga ir programinė įranga, skirta parengti kadastrinių matavimų duomenis dwg, pdf, shape formatais. Pateikiamas paslaugų teikimo techninių galimybių sąrašas, patvirtintas vadovo arba jo įgalioto asmens parašu ir įmonės (jei tiekėjas yra įmonė) antspaudu, ir aprašas (aprašomos techninės galimybės ir priemonės, jų kiekis ir kiti apibūdinantys techniniai kriterijai arba kompetentingos oficialios institucijos pažyma apie tai, kad teikėjų techninės galimybės leis įvykdyti pirkimo sutartimi priimtus įsipareigojimus). Pateikiamos techninių priemonių prieinamumą pagrindžiančių dokumentų (nuomos sutarčių, preliminarių sutarčių ar kitokių nuomos, panaudos, įsigijimo galimybes patvirtinančių dokumentų ) kopijos, patvirtintos įmonės vadovo arba jo įgalioto asmens parašu ir įmonės antspaudu.
3. Paslaugų teikėjas per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 3 metus) iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra savo jėgomis suteikęs valstybinės reikšmės ar (ir) vietinės reikšmės kelių (statinių) ir kelių juostų žemės sklypų kadastrinių matavimų duomenų bylų parengimo paslaugų, kurios (-ių) bendra vertė ne mažesnė nei 8 000 Eur be PVM. Pateikiama:
a) pagrindinių per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 3 metus) suteiktų paslaugų sąrašas, kuriame nurodytos paslaugų bendros sumos, datos ir paslaugų gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji).
b) užsakovų pažymos, kuriose būtų nurodytos suteiktų paslaugų bendros sumos, datos, paslaugų gavėjai, ar paslaugos buvo suteiktos tinkamai.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas L R ar užsienyje registruoto banko arba kitos kredito įstaigos garantijos rašto originalu arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštu. Tiekėjas turi pateikti mokestinį pavedimą, kad draudimo įmoka už šį išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - ne mažiau nei 5 proc. nuo sutarties vertės su PVM. Garantijos arba laidavimo draudimo rašto galiojimo terminas turi būti ne trumpesnis kaip tiekėjo įsipareigojimų įvykdymo terminas. 2. Tiekėjas, siekdamas užtikrinti Sutarties įvykdymą, turi teisę į Perkančiosios organizacijos nurodytą sąskaitą banke pervesti sumą, ne mažesnę nei Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė. Ši suma Tiekėjui per 5 (penkias) darbo dienas grąžinama tik tinkamai įvykdžius Sutartį arba užtikrinimas tapo nebereikalingas dėl kitų priežasčių. 3. Sutarties įvykdymas užtikrinamas baudomis ir delspinigiais.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-08
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-08
Vietos laikas:  14:45
Vieta:  
Kretingos rajono savivaldybės administracija, Savanorių g. 29A, LT-97111, Kretinga, 305 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 str. 11 d., tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-25
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.