Penktadienis, lapkričio 08 d.

Medicininių atliekų išvežimo ir tvarkymo paslaugos su kartoninių dėžių tiekimu medicininių atliekų surinkimui

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Radviliškio ligoninė
171448341
Gedimino g. 9, Radviliškio rm., 5120 Radviliškio r
Radviliškis
82174
LT
Asmuo ryšiams: Dalia Norkienė
Telefonas: +370 42252435
Faksas: +370 42260210
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=630769
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Medicininių atliekų išvežimo ir tvarkymo paslaugos su kartoninių dėžių tiekimu medicininių atliekų surinkimui
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90524000  -  Paslaugos, susijusios su medicinos atliekomis
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1. Atliekų, kurių rinkimui ir šalinimui taikomi specialūs reikalavimai, kad būtų išvengta infekcijos
2. Kūno dalių ir organų, įskaitant kraujo paketų ir konservuoto kraują
3. Atliekų, kurių rinkimui ir šalinimui netaikomi specialūs reikalavimai, kad būtų išvengta infekcijos
4. Nebetinkami naudoti vaistai
5. Cheminės medžiagos
Medicininių atliekų kartoninės surinkimo dėžės
(dėžių kaina turi būti įskaičiuota į paslaugų kainą)
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90524000  -  Paslaugos, susijusios su medicinos atliekomis
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Gedimino g. 9, Radviliškis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Atliekų, kurių rinkimui ir šalinimui taikomi specialūs reikalavimai, kad būtų išvengta infekcijos
2. Kūno dalių ir organų, įskaitant kraujo paketų ir konservuoto kraują
3. Atliekų, kurių rinkimui ir šalinimui netaikomi specialūs reikalavimai, kad būtų išvengta infekcijos
4. Nebetinkami naudoti vaistai
5. Cheminės medžiagos
Medicininių atliekų kartoninės surinkimo dėžės
(dėžių kaina turi būti įskaičiuota į paslaugų kainą)
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1.Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ ir „Panašių paslaugų teikimo patirtis“ nurodytus reikalavimus. Šiai informacijai patikrinti bus naudojamas Europos bendrasis viešojo pirkimo dokumentas (EBVPD). EBVPD, pasiekiamas adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. EBVPD preliminariai patvirtina, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus. Nustačiusi galimą viešojo pirkimo laimėtoją, po pasiūlymų eilės sudarymo, viešojo pirkimo komisija kreipiasi į dalyvį dėl aktualių dokumentų, patvirtinančių EBVPD nurodytą informaciją, pateikimo.
2. Tiekėjas ir ūkio subjektas (-ai), kurio (-ių) pajėgumais tiekėjas remiasi, užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD. Tais atvejais, kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus/subrangovus, kurių pajėgumais jis nesiremia ir nepagrindžia savo kvalifikacijos, turi būti pateiktas tokių pasiūlymo teikimo metu žinomų subtiekėjų/subrangovų atskiri EBVPD.
3. Jeigu tiekėjas ketina įdarbinti specialistus, kurių pajėgumais dėl atitikties kvalifikacijos reikalavimams tiekėjas remiasi (kvazisubtiekėjai), jie nebus tikrinami dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Pažymime, kad kvazisubtiekėjai (t. y. asmenys, kuriuos planuojama įdarbinti) teikiant pasiūlymą turi būti išviešinti, tačiau jie nėra tapatūs subtiekėjams. Laimėjimo atveju jie tiekėjo turi buti įdarbinti (bus tiekėjo „sudėtyje“), todėl jų pašalinimo pagrindai nebus tikrinami.
4. Tiekėjai užpildyto EBVPD skaitmeninę kopiją turi pateikti („prisega“) kartu su pasiūlymu CVP IS elektroninėmis priemonėmis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nereikalaujama
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nereikalaujama
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Žiūrėti Pirkimo dokumentus
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Žiūrėti Pirkimo dokumentus
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jeigu Tiekėjas Sutarties galiojimo metu atsisako savo jėgomis pasikrauti atliekas, Tiekėjas moka Užsakovui 20 % (dvidešimt procentų) Sutarties kainos dydžio baudą.
2. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo pareikalavimu Užsakovas privalo su-mokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,2 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
3. Jei Tiekėjas nesurenka atliekų nustatytu terminu, Užsakovas turi teisę, įspėjęs raštu, pradėti skaičiuoti 0,2 % dydžio delspinigius nuo laiku nesurinktų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo išvežimo dieną. Delspinigius Užsakovas gali išskaičiuoti iš Tiekėjui mokėtinos sumos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-26
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-07-26
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-26
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Gedimino g. 9, Radviliškis, I korpusas, I aukštas, administracinės patalpos
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja.
Tiekėjai taip pat negali dalyvauti Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-04-08
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.