Kalvarijos sav. Sangrūdos gimnazijos mokinių pavėžėjimas į mokyklą ir į namus specialiuoju reisu kiekvieną mokslo dieną (ugdymo proceso metu)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kalvarijos savivaldybės administracija
188751268
Laisvės g. 2
Kalvarija
LT-69214
LT
Asmuo ryšiams:
Karolina Šunskytė
Telefonas:
+370 34360627
El. paštas:
karolina.sunskyte@kalvarija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kalvarija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6453
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=642913Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=642913&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kalvarijos sav. Sangrūdos gimnazijos mokinių pavėžėjimas į mokyklą ir į namus specialiuoju reisu kiekvieną mokslo dieną (ugdymo proceso metu)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
60000000
-
Transporto paslaugos (išskyrus atliekų išvežimo transportą)
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paslaugos vykdomos Kalvarijos savivaldybėje. Mokinių pavėžėjimas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 78099.17
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
60000000
-
Transporto paslaugos (išskyrus atliekų išvežimo transportą)
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo sutartis bus vykdoma 1 metus su galimybe pratęsti 2 kartus po 1 metus, ugdymo proceso metu
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 78099.17
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis sudaroma metams, su galimybę pratęsti 2 kartus po 1 metus.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas turi teisę verstis veikla, kuri nurodyta sutarčiai įvykdyti;
2. pašalinimo pagrindų nebuvimas;
3. Tinkamas transportas, atitinkantis LR teisės aktais numatyta tvarka, reikalavimus
2. pašalinimo pagrindų nebuvimas;
3. Tinkamas transportas, atitinkantis LR teisės aktais numatyta tvarka, reikalavimus
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai – netesybos (delspinigiai ir baudos). Prievolių įvykdymo užtikrinimas. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Perkančioji organizacija, Tiekėjui pareikalavus, privalo sumokėti 0,02proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną, o jei Tiekėjas neįvykdo sutarties dėl savo kaltės, t.y. neteikia Prekių sutartyje nustatytomis sąlygomis, Tiekėjas privalo atlyginti Perkančiosios organizacijos patirtus nuostolius –0,02proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepateiktų Prekių kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-14
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-14
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
www.kat.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-02
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |